Etsimme autofiksaria vakituiseen työsuhteeseen Raisioon.
Hakijalta toivomme työkokemusta, huolellisuutta ja oma-aloitteisuutta.
Työtehtäviin kuuluu autojen pesut sisältä ja ulkoa, vahaukset ja maalipinnan pinnoitukset, maalipinnan puleeraukset, autojen kuljetukset ja sisäpuhdistukset.
Työ alkaa heti, kun sopiva hakija löytyy.
Työkiireiden takia emme vastaa puhelintiedusteluihin, joten lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai jätä hakemus suoraan kotisivujemme kautta WWW.LINDEN-OY.FI
Kuukausipalkka 1800 -2300 (Oman ammattitaidon mukaan)11.5€h/15€h
Yrityksestä:
-Yrityksemme on vakavarainen jolla on paras mahdollinen AAA luottoluokitus
-Tarjoamme käyttöön alan parhaat koneet ja laitteet
-Suomen suurimmat toimitilat
-Mahdollisuuden tehdä ylitöitä
Lue lisää meistä WWW.LINDEN-OY.FI
Autofiksaus V. Linden
21200 Raisio
040 829 2210
Autofiksari-Raisio
Autofiksaus
1
355
Vastaukset
- Anonyymi
Linden oli vielä kohtuullinen, mutta nykyään samoissa tiloissa oleva jatkaja tekee aivan surkeaa jälkeä. Ammattitaidottomalla henkilökunnalla ei voi muuta odottaakaan. Lisäksi ajelevat asiakkaiden autoilla ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054174Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572378Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?771638Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768