Etsimme autofiksaria vakituiseen työsuhteeseen Raisioon.
Hakijalta toivomme työkokemusta, huolellisuutta ja oma-aloitteisuutta.
Työtehtäviin kuuluu autojen pesut sisältä ja ulkoa, vahaukset ja maalipinnan pinnoitukset, maalipinnan puleeraukset, autojen kuljetukset ja sisäpuhdistukset.
Työ alkaa heti, kun sopiva hakija löytyy.
Työkiireiden takia emme vastaa puhelintiedusteluihin, joten lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai jätä hakemus suoraan kotisivujemme kautta WWW.LINDEN-OY.FI
Kuukausipalkka 1800 -2300 (Oman ammattitaidon mukaan)11.5€h/15€h
Yrityksestä:
-Yrityksemme on vakavarainen jolla on paras mahdollinen AAA luottoluokitus
-Tarjoamme käyttöön alan parhaat koneet ja laitteet
-Suomen suurimmat toimitilat
-Mahdollisuuden tehdä ylitöitä
Lue lisää meistä WWW.LINDEN-OY.FI
Autofiksaus V. Linden
21200 Raisio
040 829 2210
Autofiksari-Raisio
Autofiksaus
1
397
Vastaukset
- Anonyymi
Linden oli vielä kohtuullinen, mutta nykyään samoissa tiloissa oleva jatkaja tekee aivan surkeaa jälkeä. Ammattitaidottomalla henkilökunnalla ei voi muuta odottaakaan. Lisäksi ajelevat asiakkaiden autoilla ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634