Hyvä siivousfirma PKS-seudulta etsinnässä, kokemuksia?

Etsinnässä hyvä siivousfirma Helsingistä / PKS-seudulta. Onko jakaa kokemuksia ja antaa suosituksia?

Käynti 2 kertaa kuukaudessa, koti aina perus siisti. Lapsen ruokatahrat lattioilla ja sormenjäljet huonekalujen ja peilien pinnoilla kotimme suurin ongelmakohta. Muuten perus roskien vientiä, astianpesukoneen tyhjennystä, jne..

Meillä käy tällä hetkellä siivooja, mutta laatuun en ole tyytyväinen ja tekisi mieli vaihtaa firmaa. Halpa hinta ei tärkein asia, kunhan laatu olisi priimaa! Mieluusti sama siivooja / siivoojat joka kerta.

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikämikähän

Sol-siivousfirma.

• Toivottavastivieläehdin

Kysymyksestä jo vähän aikaa, vastaan kuitenkin jos et ole jo löytänyt. Meillä kävi ennen isompi yritys siivoamassa, jota en kyllä pysty suosittelemaan. Viime vuoden lopulla ostimme palvelun Luxussiivoukselta ja olen kyllä todella tyytyväinen! Sivuilta www.luxussiivous.fi löytyy tietoa, hinnat jne. Heidän palvelunsa on kaikin puolin hyvää ja siivousjälki on ollut aina moitteetonta. Kerran on ollut kysyttävää ja sain nopean vastauksen sekä he myös pitävät tiiviisti yhteyttä meihin päin jos jotakin asiaa on. Toivottavasti tästä on apua.

• Mielenkiinnostakysyn

Paljonko pulittavat siivouksesta?

• Nimismerkki

Suosittelisin jotain pienempää lafkaa, heillä yleensä persoonallisempaa palvelua, ja saa paremmin just sen saman siivoojan. Meillä alotti 2kk sitten https://www.lumiva.fi/ ja ainekin tähän mennessä hyvää jälkeä tehnyt. Aikasemmin isompi lafka teki, eikä oikee tykätty kun vaihtu siivooja suht usein ja meni aikaa turhaan säätämiseen ei suostunu joustaa niiden protokollasta

• Anonyymi
    • Anonyymi

www.tck.fi
      Tuolta tilasin siivouksen. Erinomaista jälkeä ja todella mukava porukka heillä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      365
      1763
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      145
      1256
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      78
      903
    4. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      846
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      39
      815
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      801
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      101
      795
    8. Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy

"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos
      Imatra
      67
      686
    9. Oot hauska

Oot hauska ja kiva nainen.
      Ikävä
      50
      678
    10. Miksi itkit silloin

Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk
      Ikävä
      4
      664
    Aihe