Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
Huomaatko että
145
1246
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vaikka itse.
- Anonyymi
Yritä nyt keksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä nyt keksiä
Pllun perässä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pllun perässä?
Aika abstrakti arvio, mutta ei varmaan kauas heitä mitä tulee ap-palstasedän trendaavaan monologiin. Kokeile sinä piirtää sellainen vaikka paperille jos pääsisit jotenkin aihetta lähemmäksi
- Anonyymi
Ex akkasi on sairas h*ora.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä aloittajagubbe nyt jokin kieroutunut esileikki vai mistä on kyse tai millaisia tuntemuksia tämän tulisi herättää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä aloittajagubbe nyt jokin kieroutunut esileikki vai mistä on kyse tai millaisia tuntemuksia tämän tulisi herättää?
Eli repikää oman elämän propagoijat siitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli repikää oman elämän propagoijat siitä
Valuu aina kuin vesi hanhen selästä, mutta eihän sitä tiedä vaikka ehkäisisi banaalia naisvihaa ja siihen liittyvää yksinkertaisuutta, mitä tulee tämän näytelmän seuraamiseen
- Anonyymi
Niinkö? No mitä haluat tietää?
- Anonyymi
Kuinka useasti, kenen kanssa, miksi ja milloin ja missä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, olet siis mustasukkainen nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä nyt tommosia voi mitenkään kaikkia muistaa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkainen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä nyt tommosia voi mitenkään kaikkia muistaa. :D
Olet siis humalassa aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sellaisesta puhui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkainen mies.
Ehkä hän onkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis humalassa aina
Ei suinkaan, joskus kyllä, mutta ei kaikki ole niin merkityksellistä tai mieleenpainuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkainen mies.
Miten ihmeessä tällaisten kysely auttaa siihen mustasukkaisuuteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan, joskus kyllä, mutta ei kaikki ole niin merkityksellistä tai mieleenpainuvaa.
Olin niin lapsellinen näiden vuosien aikana että ajattelin sinun vain ajattelevan minua etkä pystyisi olemaan muiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin niin lapsellinen näiden vuosien aikana että ajattelin sinun vain ajattelevan minua etkä pystyisi olemaan muiden kanssa.
Seksi on seksiä, romantiikka romantiikka.
Voivat esiintyä yhdessä tai erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivat esiintyä yhdessä tai erikseen.Täysin vierasta minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin vierasta minulle
No niin, mitäpä siis opimme tästä? Sen että ihmiset ovat erilaisia - ohhoh, kukapa olisi uskonut? 🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, mitäpä siis opimme tästä? Sen että ihmiset ovat erilaisia - ohhoh, kukapa olisi uskonut? 🤯
Luuletko etten tiedä sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kysymyksesi "miksi" on erikoinen ja mielenkiintoinen.
Silti, seksiin "ajaututuminen" on joidenkin monienkin tapahtumien lopputulos, eikä merkitse itselleen niin paljon kuin toiselle, mutta on joskus toisinkin päin käynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Miten ihmeessä ajattelit, että en jatkaisi elämässäni eteenpäin. Jos tarkoitus on löytää elämänkumppani ja jokin juttu ei toimi niin sillon on vain hyväksyttävä todellisuus ja mentävä eteenpäin. Niin olen tehnyt. Toivon sinulle samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin vierasta minulle
Oletko hän joka aikaisemmin kertoi, että seksi on inhottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hän joka aikaisemmin kertoi, että seksi on inhottavaa.
En ole.
- Anonyymi
Haluaa tietää millaiset ovat sun mieltymykset?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kysymyksesi "miksi" on erikoinen ja mielenkiintoinen.
Silti, seksiin "ajaututuminen" on joidenkin monienkin tapahtumien lopputulos, eikä merkitse itselleen niin paljon kuin toiselle, mutta on joskus toisinkin päin käynyt.Milloin ujutit etusormen pildelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis humalassa aina
Olen kyllä ollut raitis 4,5 vuotta...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän lähtee taas elämänkoululaiseksi tuksahtanut nainen laukalle tämä palstaguben kautta jonkun haituvaisen narratiivin spinnaus. Keskittyisit kehumaan mieluummin intersektionaalisesti vaikka niitä naisten alakarvatuheroita jos tälle linjalle kerran lähdet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis humalassa aina
Tuleeko sinulla hömpöteltyä viinikartongista usein kotosalla, kun otat tämän aiheen aina tavalla tai toisella esiin näissä palstasedän kiinnostavissa alustuksissa? Retorinen kysymys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sellaisesta puhui
Yksärinkertainen tyrkyttää tätä surrealistista tarinaansa kuin lootuksenkukkastaan ja nolaa siinä samalla muita ihmisiä sotkemalla eittämättä heitä näihin skeemoihinsa, etenkin tätä palstalle jollain logiikalla ns sijoitettua miesolettua. Sääliksi käy häntä ja kaikkia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voivat esiintyä yhdessä tai erikseen.Voiko kampaaja kuitenkin olla pelkkä parturi? Oli ihan pakko ivata tätä palstan kollektiivista tasoa kun vahdataan puutteen korventaman miehen monologia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ujutit etusormen pildelle
Sieltä internetin syövereistä löytyis orientaatiota aiheeseen itsesi kanssa dialogia pitävä palstagubbe, johan sinä linkkailit niitä linkkejä kerran, missä ei ilmeisesti ollutkaan niinku nada hot girls
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksärinkertainen tyrkyttää tätä surrealistista tarinaansa kuin lootuksenkukkastaan ja nolaa siinä samalla muita ihmisiä sotkemalla eittämättä heitä näihin skeemoihinsa, etenkin tätä palstalle jollain logiikalla ns sijoitettua miesolettua. Sääliksi käy häntä ja kaikkia
En usko, että sivistynyt mies arvostaa tätä lääväilyä yhtään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä internetin syövereistä löytyis orientaatiota aiheeseen itsesi kanssa dialogia pitävä palstagubbe, johan sinä linkkailit niitä linkkejä kerran, missä ei ilmeisesti ollutkaan niinku nada hot girls
Tämä vattuilu kestää ajan hammasta aina vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harhoissasi luulet eri ihmiseksi
- Anonyymi
Miksi kiinnostaa? Oletko mustis?
- Anonyymi
En tiedä. Saatan ollakin. Yritän myös pohtia mikä sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä luulet?
- Anonyymi
So?
- Anonyymi
Mitäs sä sille voit vaikka panisinkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sä sille voit vaikka panisinkin?
En voikaan mutta en tiedä pidänkö sellaisesta ihmisestä. Olen niin totaallisen erilainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voikaan mutta en tiedä pidänkö sellaisesta ihmisestä. Olen niin totaallisen erilainen
Oletko ilmaissut sanallakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään oo. Turvallisempaa ulista netin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kysynyt että oletko panopupu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ole kummoinen seksielämä ollut, aina voi oppia lisää 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka oliskin niin...? Jos ei sun puolisosta kyse niin ei kai sun ongelmas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So?
Ei varmasti ole so,ei kuule kannata puhua paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sure, ei sun tarvitse tykätä.
Löydän kyllä sellaisia jotka tykkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaantuisin jos nimeteltäisiin puuksi, pupu voin joskus ollakin. Ei nyt aina ja kaikkialla ja kaikkien kanssa sentään, mutta.. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So?
Nää ladyboyt ei yleensä pidä naispuoleisista ihmisistä,,ovat miehiin päin suuntautuneita ,koska asuvat miesten kesken!ovat naisten mustamaalaajia ja kiusaajia!Kantsii vähän ajatella,mitä nettiin kirjoittaa! Esko ja oleggi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi mahdollinen vastaus on, että äärinmäisen mustasukkainen. Pimeän mustasukkainen, joka pimittää sen oman luonteensa itseltäänkin. Näin olen sitä ei ole, on vain näkymätön paine ja heikko aavistus ja aura sen olemassaolosta.
Tyydyttikö vastaukseni sinua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanu viimeksi 2023 marraskuussa. Ystävä auttoi puutteessa. Lyhyt seksisuhde. T. Nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää päivää sinä oot kyllä ihme kekkeruusi. sivusta taidat jo arvata kuka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä hyhkyn trubaduuri uljeltanut sanallakaanm sille henkilölle, jonka hyvin oireellisesti näret näissä palstaäijän surrealistisissa jutuissa näistä sinun kokemuksista ja tuntemuksista tämän keskustelupalstan suhtten oli aihe mikä hyvänsä? Kannattaa ottaa prillit pois mikäli näin teet, sellainen on nääs intuitio. Hae apua. -TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siltä näyttää.
te kaksi kekkeruusia purstte ilomeisesti useinkin konsensuksen hengessä mieltänne näissä palstasedän erittäin kiinnostavissa tematiikoissa? Onnea vaan peräkammarin jodlaajat, toinen voisi mennä itse sinne liveen morsionhakumatkalle ja toinen hakea "sitran" kanista ja sdoittaa niillä keikoillaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanu viimeksi 2023 marraskuussa. Ystävä auttoi puutteessa. Lyhyt seksisuhde. T. Nainen
Kumpi teistä miehekkeistä? Viisaat ihmiset ei netissä höpötä seksiasioitaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaantuisin jos nimeteltäisiin puuksi, pupu voin joskus ollakin. Ei nyt aina ja kaikkialla ja kaikkien kanssa sentään, mutta.. 😁
Näyttelet mies ja aloittaja itsellesi usein tällaista toiveiden tyttöystävää, milloin et raivoa täällä käytetyistä naisista
- Anonyymi
Haluat uida mun liiveihin 😉
🤓🥸- Anonyymi
🥸🤓 Haluanko? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥸🤓 Haluanko? 😉
Pöksyihinkin jos niin haluat 😉
Olisko herKULLISta 😂
🤓🥸
Mut ehkä ensin valloitat mun sydämen.
Onko sukka rutussa?
Koska sukanvaihtoviikot?
Shampanjaa ja villasukkia 🧦🍾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöksyihinkin jos niin haluat 😉
Olisko herKULLISta 😂
🤓🥸
Mut ehkä ensin valloitat mun sydämen.
Onko sukka rutussa?
Koska sukanvaihtoviikot?
Shampanjaa ja villasukkia 🧦🍾Moikkista! 👋Voitais jo vaihtaa sukat toenperrää 🤭Shampanjaa villasukasta😉
ILY❤️
🍺🧔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moikkista! 👋Voitais jo vaihtaa sukat toenperrää 🤭Shampanjaa villasukasta😉
ILY❤️
🍺🧔Silkkinauhan sidot jalkani ympärille
Kiemurtelen kuin käärme mutta sinä
et ensipuraisusta hellitä ❤️
Ravistelet, puistelet, pyörittelet
saat seuralaisesi
vain sitovampaan solmuun 🧶
Shamppanjaa ja vaahtokarkkeja takkatulen ääressä
🔥 olet niin rakas mulle ❤️
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Sinä voisit olla mun seksielämä.
- Anonyymi
Mutta riittäisikö se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta riittäisikö se
Juu no ei riittäis joku randomi nettikirjottelija. Ei paljon tyydytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta riittäisikö se
Se selviäisi kokeilemalla. Minä toisaalta pärjään ilmankin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu no ei riittäis joku randomi nettikirjottelija. Ei paljon tyydytä.
silti luet tätä palstaäijän soopaa, moroo
- Anonyymi
Mitäs se sulta pois on jos muut paneskelee?
- Anonyymi
Sitä etten halua kiertopalkintoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko edes puhunut tälle naiselle irl? Eihän semmoista kukaan jaksa odottaa. Annat ehtoja ja lupauksia ja toisen pitäisi vain odottaa ja olla elämättä? Jos et sano päin naamaa etkä juttele niin miksi odotat että toinen ei eläisi ja odottaisi sua vaan sokeasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko edes puhunut tälle naiselle irl? Eihän semmoista kukaan jaksa odottaa. Annat ehtoja ja lupauksia ja toisen pitäisi vain odottaa ja olla elämättä? Jos et sano päin naamaa etkä juttele niin miksi odotat että toinen ei eläisi ja odottaisi sua vaan sokeasti?
Kiitos, veit sanat suusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaanhan ei varmaan sua pakota sellasta panemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on yleisesti ottaen niin pihalla naisten seksuaalisuudesta, että oksat pois. Tässä sen taas näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on yleisesti ottaen niin pihalla naisten seksuaalisuudesta, että oksat pois. Tässä sen taas näkee.
Sanopa muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ei saa kiertopalkintoa mitenkään. Olen olet kuin aseksuaali jo yksitoista vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ei saa kiertopalkintoa mitenkään. Olen olet kuin aseksuaali jo yksitoista vuotta.
Olen ollut kuin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ainakaan ole mikään palkinto. Enemmän tai vähemmän pysyvä riivaus, pikemminkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin tulihan se homman pihvi seksuaalisuuteen kaoottisesti suhtautuva miesaloittaja sieltä. Itse aloituskin on varsin banaali, mutta kelpaa hyvin tälle roskasakille
- Anonyymi
Huomaatko, ettei kiinnosta kertoo ulkopuolisille. Mikähän siinäkin taustalla, mietipä sitä.
- Anonyymi
Et sä hyvä mies voi toista hallita. Jos et halua niin saahan toinen elää!
- Anonyymi
Miehillä on saunaehtoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä on saunaehtoo.
Miten se liittyy näihin palstamiehen ”seksikkäisiin” aloituksiin? Aika kuivat bailut jos palsta tuo siihen ytyä🤔
- Anonyymi
Jos toinen tekee sen valinnan että elää ennemmin jossain haavekuvissa nettipalstan kautta niin mitäpä se toinen osapuoli tekee. Oottaa jalat ristissä että tää puhumaan kykenemätön palaa sinne todelliseen maailmaan? Hukkaan heitettyy aikaa.
- Anonyymi
Mutta annat ehtoja ja sanot että toinen ei kelpaa jos on sitä ja sitä. Kontrolloit vaikka sanot ettet halua mitään. Sulla on tunteita mutta jos et halua suhdetta niin se on voi voi. Elämässä ei ole loputtomasti aikaa. Ota tai jätä mutta olet vastuussa itsestäsi ja jos annat toisen mennä niin se on valintasi mutta kaikkia valintoja ei voi peruuttaa.
- Anonyymi
Itse olet kaikesta kieltäytynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska SINÄ olit jo suhteessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska SINÄ olit jo suhteessa!
Onko me muut olleet vapaana. Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen on kaikesta kieltäytynyt niin se tarkoittaa sitä että toinen ei jostain syystä halua. Kannattaa selvittää, että miksi.
- Anonyymi
Et voi omistaa ketään paitsi itseäsi. Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Onko niitä tunteita koskaan ollukaan vaan vaiko vaan se kontrolloinnin tarve? Ne on hyvin kaukana toisistaan.
- Anonyymi
Jos et halua/Pysty suhteeseen tai olet varattu niin se on sinun ongelmasi.
- AnonyymiUUSI
Sullahan se kauas ulapalle karkaa nämä mietinnöt suhteessa palstamiehen gallupeihin. Scary shiat is this. Edellä mainitsemasi maaninen selvitys on varmaan saman äijän teksteistä puserrettu.
- Anonyymi
Miksi olet kiinnostunut siitä? Et ole minulle mitään?
- Anonyymi
Ota tai jätä, Suomi on vapaa maa.
- Anonyymi
Ei minulla ole seksielämää enkä ole sellainen että etsin yhden yön juttuja. Haluan sitä vain silloin jos olen parisuhteessa ja molemmat haluaa molempien ehdoilla ja yhdessä molempien mieltymyksistä puhuen ja tehdä juuri sellaista mistä molemmat nauttisivat ja haluaisi...
- Anonyymi
Minun seksielämä on haavekuva.
Avaako tuo asiaa yhtään?
.....Se on täysi 0...tähän mennessä!- Anonyymi
Haluaisitko kuitenkin seksiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kuitenkin seksiä?
Tästäkin palstaäijän monologikommentista löysit mielestäsi jonkun, jolta tiedustella tulevaisuuden näkymiä.
- Anonyymi
Et itse ole ilmaissut halustasi sitoutua niin anna olla. Et omista toista.
- Anonyymi
Olen kyllä huomannut, mutta en tiedä kuka olet. Oletko varma, että ottaisin sinut jos haluaisit minut? Entä jos selvitystyösi onkin turhaa? Mitä kauemmin ihminen on sinkkuna ja etsii suhdetta sitä enemmän kumppaneita ajanmittaan kertyy. Samoin jos on kokeilunhaluinen eikä ole suhteessa jossa voisi yhdessä kokeilla uusia asioita.
- Anonyymi
Mitä enemmän ihminen tottuu vaihteluun, niin sitä vaikeampi on enää olla yhden kanssa. Ne jotka siihen ovat tottuneet jäävät sille tielle. Voiko täällä kukaan väittää olevansa poikkeus sääntöön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän ihminen tottuu vaihteluun, niin sitä vaikeampi on enää olla yhden kanssa. Ne jotka siihen ovat tottuneet jäävät sille tielle. Voiko täällä kukaan väittää olevansa poikkeus sääntöön?
🙋♀️Parisuhdeseksi on kyllä ihan eri asia kuin irtoseksi, jälkimmäistä mitenkään dissaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Jos on huonoja suhteita tai kumppaneita, joiden kanssa ei natsaa.
- Anonyymi
Hän on kyllä ollut minun seksi elämästä.
- Anonyymi
Seksistä ei ole vielä ollut puhetta. Hullua se olisi ollutkin tässä vaiheessa. Olisin juossut karkuun, jos hän olisi osoittautunut hyypiömäiseksi.
t. Mussu Seksielämäni onkin hurjaa ❤️🔥
- Anonyymi
Mun myös! 😃
- Anonyymi
Mikä ketju tämä on 😂 jonkun seksielämä muna kiinnostaa
- AnonyymiUUSI
Niinhän sinä miespuolinen aloittaja varmasti toivoisit, että kiinnostaisi
- Anonyymi
Älä vain sano että oot neitsyt
Panen sitten seuraavaa.
🤓🥸 - Anonyymi
Ei minulla ole seksielämää eikä tule! Yksitoista vuotta sitten viimeksi.
- AnonyymiUUSI
Skippaan sut ja siirryn seuraavaan 🤓🥸
- Anonyymi
Uteliaisuus tai mustasukkaisuus tai kateus
https://youtu.be/jRxOf_52O44?si=CtQ-UYH_DC7yoq_K
Onhan noita vaihtoehtoja miksi kukakin haluaa tietää mitäkin joskus olis hyvä ymmärtää että väistämätöntä ei voi väistää korkeintaan siirtää selvitettäväksi näin ollen jääkin mikä mitkä kaikki asiat maailmassa on väistämättömiä - Anonyymi
Mikä se seksielämä on? Ei mulla sellasta ole. 🫢 siis ihan tosissaan, ei ole. Neitsyt en enää ole kuitenkaan, vaikka mulle ois ihan sama vaikka oisinkin.
- Anonyymi
Mietit yhteensopivuutta. Seksi ei minulla ole muuta kuin kutinaa nivusissa. Tämä psykologinen ja fysiologinen puolueettomuus vapauttaa niin monista inhimillisistä tunteista ja tunteista ja haluista. Seksuaalinen neutraalisuus kylmyyden ytimenä on hieno ja upea syntyämälahja.
- AnonyymiUUSI
Olit tylsä.
- Anonyymi
Ah, himo. Se saa unohtamaan kaiken, mitä haluamme. Suurin rentouttaja, suurin piriste. Ajatteletko että pitkäänkin kieltäytyisin vuoksesi elämän iloista.
- Anonyymi
Olet kaunis rakas
- Anonyymi
Olen tehnyt sinusta sydämeni kumppanin. Mutta ruumiini on niiden käytettävissä, jotka haluavat sen seuraa, ja ruumiini on ystävällinen vieraitaan kohtaan, mutta sydämeni rakas on sieluni vieras.
- Anonyymi
Mietit tietrnkin olenko kyllin hyvä, ja pitäisikö pysyä kaukana.
- Anonyymi
Mietit kuumeisesti sekä historiaani että minussa olevaa jotain, no saastumatonta, enkä tarkoita edes seksuaalista vaan mitä tahansa. Tarkoitan sitä mitä perimmiltään olen. Kuten kun herää ja maailma on peittynyt lumella, eikä yksikään askel tai renkaan jälki ole pilannut sen koskematonta täydellisyyttä.
- AnonyymiUUSI
M - M
- AnonyymiUUSI
M💞M
- AnonyymiUUSI
En sekstaillu 15 vuoteen.
- AnonyymiUUSI
Siin on kohtuullisen pitkä selibaatti. Saako udella, miksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erottiin miehen kanssa ja ei ole sen jälkeen löytynyt ketään kenen kanssa haluaisin jakaa sängyn.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sinä et utelisi tältä yksin pälisevältä miesaloittajalta, ilmeisesti edellisen kommentin ikäänkuin hyläten ja aloittaen puhtaalta pöydältä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erottiin miehen kanssa ja ei ole sen jälkeen löytynyt ketään kenen kanssa haluaisin jakaa sängyn.
Ikisinkku 🥸🤓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikisinkku 🥸🤓
Toivottavasti ei...🙂🙃⚡
- AnonyymiUUSI
Jotain häiriintynyttä. Ei kiinnosta tarkemmin mitä.
- AnonyymiUUSI
oletko miettinyt että jättäisit muiden elämän vainon ja sabotoi niin rauhaan ja yrittäisit löytää itsellesi jonkun ja olisit oma itsesi. Et ikinä löydä kerää jos haluat olla aina joku muu, imet muista itseesi, ja odotat että sinulle etsitään joku. Minulle ei ole ketään etsitty, tai jos yrittivät eivät tunteet kohdanneet. Matkalta eräs tarttui, jossakin ollaan oltu samoissa jutuissa ja niistä voi jotain rakentaa. Joskus teimme hyvää vain tekemällä työtä ihmisyydellä ja hyvällä moraalilla, ja uskon että tietyt ihmiset auttoivat ohjaamaan meitä tapaamaan. Ihan sattumalta mitään odottamatta, toisista edes tietämättä.
- AnonyymiUUSI
Ahaa,vai että toiset ihmiset?Sairasta touhua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa,vai että toiset ihmiset?Sairasta touhua!
Oletko jotenkin kokonaisvaltaisesti joutilas nykyään kun sinulla tuntuu olevan loputtomasti aikaa ns rikastaa tätä palstamiehen kirjallista tuotantoa?
- AnonyymiUUSI
Minulle se kuuluu suhteeseen.
Kun ei ole suhdetta ei ole myöskään sitä.
Sillä periaatteella olen elänyt tähän asti.
Jos vielä tulee suhde...
Se on sitten kokonaisvaltaista, henkisesti ja fyysisesti.
Näin vanhemmiten henkinen puoli tosin merkitsee enemmän suhteen onnistumisen kannalta. - AnonyymiUUSI
Samoin itse joskus mietin miehen seksielämää..
Onko sitä ja paljonkin irtosuhteita, vai odottaako mieluummin sitä johon saattaa olla tunteita?
Jos, saisin tietää että hän on kiinnostunut mutta silti jotain on myös jonkun muun kanssa, se olisi ehdottomasti minulle kielteinen merkki.
En voisi enää ajatella häntä rakastavasti tai edes lämmöllä!
Olen jotain oppinut huonosta suhteesta eikä mikään sitä enää muuta. - AnonyymiUUSI
Olet varmaan seksuaalisesti poikkeava tai sitten ns tavallinen vakosamettihousuinen mies. Jopa on elämänkoululle taas gubbe klikkiotsikon keksinyt. -TT
- AnonyymiUUSI
Eivät he periksi anna
- AnonyymiUUSI
Ei ole….semmosta
- AnonyymiUUSI
Olet mustasukkainen tiedän sen 🥰 ei ole tarvetta…olen yksin loppuelämäni
- AnonyymiUUSI
Jotenkin vinksahtanut?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651733- 1451246
- 78893
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35836Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39805Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44791- 98777
- 50678
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67676Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4654