Märät vaatteet

Sejäbä21v

Moi. Täälä muita jotka kastelee vaatteita? Oon 21v jäbä ja ite käyn suihkussa silloin tällöin vaatteet päällä, yleensä verkkarit jalas ilman alkkareita ja huppari ja viel tuulitakki. Märät vaatteet vaan on niin kiihottavat päällä ja se kun niitä alkaa pikkuhiljaa kastelemaan. Oon ottanu kuviakin märis vaatteis niitä ois kiva jollekkin samasta tykkäävälle näyttää. Mahtavinta ois löytää joku saman fetissin omaava nainen jonka kanssa kastella.

52

3962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan täällä muita. Itse tykkään enemmän käydä täysissä pukeissa uimassa, myös kengät jalassa, mutta pitkän talven aikana käyn aina joskus myös suihkussa. Märät vaatteet tuntuvat kyllä hyvältä päällä, mielestäni ei mukavampia housuja ole kuin märät levikset. Oletko käynyt uimassa vaatteet päällä joskus?

    • Onhan sitä tullut käytyä vaatteet päällä suihkussa vuosien mittaan varmaan yli 100 kertaa. Vähintään verkkarit jalassa, usein koko verkkaripuku päällä ilman mitään alla, välillä verkkarit huppari ja joskus lisäksi alusvaatteet ja sukat. Kesällä sitten myös uintia samoissa varusteissa niin paljon kun kesän aikana ehtii.

    • Valkoiset_sukat

      On tullut käytyä suihkussa collegepuku päällä. yleensä myös boxerit ja varsinkin valkoset sukat.
      Valkosissa sukissa tulee välillä käveltyä ulkonakin. Nyt tuntu jalkapohjiin asfaltti kyllä aika kylmältä, mutta en lopeta vielä tälle vuodelle kyllä.

    • Carine

      On tosi kiihottavaa, että vaatteet kastuvat vähitellen. Olen harrastanut joitakin kertoja myös ”ruokasotaa” (food fight, splosh, wam). Siinä sananmukaisesti sotketaan ruualla, mudalla tms. Tavallisesti sattuu ensin joku tahaton ”vahinko”. Yksi esim. kaataa vahingossa juomalasin toisen päälle. Toinen kostaa sen heittämällä jotakin pöydällä olevaa ruokaa ensimmäisen päälle jne, kunnes molemmat (tai jos on useampia osallistujia: kaikki ovat läpimärkiä ja vaatteet täysin sotkussa. hcarine69 at yahoo com
      Nautin myös siitä, että saan toisinaan pukeutua naiseksi (meikkeineen ja peruukkeineen) ja kulkea naiseksi pukeutuneena myös julkisesti esim. kaupungilla shoppailemassa. Joskus olen yhdistänyt nämä kaksi fetissiä niin, että olen naisten vaatteissa kastunut läpimäräksi, niin että hameeni, puseroni, kenkäni ovat yltäpäältä sotkussa.
      Olisi mukavaa tutustua, jos Suomesta löytyisi samoista asioista kiinnostuneita.

      • Osoite ei toimi Carine, laita mulle meiliä, klikkaa profiilinimeäni niin saat osoitteen. Food fightiä olisi hauska kokeilla, ja montaa muutakin...


    • Harmi ettei ole löytänyt naisia, jotka harrastaa märkiä vaatteita. Kiva olisi päästä sekstaileen naisen kanssa tämän fetissin tiimoilla. Onko tosiaan yksin miesten juttu tää?

      • Aika vähän tuntuu naiset tätä harrastavan, mutta kyllä sellaisiakin on. Olisihan se mahtava löytää eukko jonka kanssa voisi käydä esim. verkkariuinnilla.


    • Löytyi pitkästä aikaa mahtavaa videomateriaalia kun hieno hummelin verkkaripuku kastuu perusteellisesti: https://umd.net/videos/wet-my-soccer-clothes Käyttäjällä on toinenkin video kun housut saa kunnon kasteen ja lisäksi kuvia. Kyllä märkä suht paksua kangasta oleva verkkaripuku sitten näyttää hyvältä.

      • Taas kävi liian tyypillisesti: mitä parempia märät verkkarit kuvia tai videoita, niin sitä nopeammin ne katoaa netistä. Youtubessakin on vuosien mittaan ollut mm. loistavia suihkuvideoita verkkaripuku päällä, mutta kaikki on poistettu ennemmin tai myöhemmin. No ei voi mitään, uutta hyvää materiaalia odoteltava.


      • K..u..t..s..u..n..i...-
        Verkkariuimari kirjoitti:

        Taas kävi liian tyypillisesti: mitä parempia märät verkkarit kuvia tai videoita, niin sitä nopeammin ne katoaa netistä. Youtubessakin on vuosien mittaan ollut mm. loistavia suihkuvideoita verkkaripuku päällä, mutta kaikki on poistettu ennemmin tai myöhemmin. No ei voi mitään, uutta hyvää materiaalia odoteltava.

        Saattaa olla, että minulla on jotain tekemistä asian kanssa. Ilmoitin heille sinun maistavan heidän luvattaan (?) tuota videota. Taisi tuottaa tulosta.


      • K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:

        Saattaa olla, että minulla on jotain tekemistä asian kanssa. Ilmoitin heille sinun maistavan heidän luvattaan (?) tuota videota. Taisi tuottaa tulosta.

        Ja nyt sitten hakkaat tattiin kun sait pilattua pienenkin ilon? Oletko sinä se löylykauhatyyppi, joka kateellisena stalkkaa näitä märkävaatekeskusteluja ja häriköi minkä ehtii kateellisena siitä, ettei äiti anna sinun kastella vaatteitasi?


      • K..u..t..s..u..n..i...-
        wetfinn kirjoitti:

        Ja nyt sitten hakkaat tattiin kun sait pilattua pienenkin ilon? Oletko sinä se löylykauhatyyppi, joka kateellisena stalkkaa näitä märkävaatekeskusteluja ja häriköi minkä ehtii kateellisena siitä, ettei äiti anna sinun kastella vaatteitasi?

        Ovathan linkitkin sääntöjen vastaisia.


      • Impotentille
        K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:

        Ovathan linkitkin sääntöjen vastaisia.

        Ja pitihän sinustakin tulla vain tahra lakanoille... mutta tulikin tahra yhteiskuntaan.


      • K..u..t.s..u..n..i...-
        Impotentille kirjoitti:

        Ja pitihän sinustakin tulla vain tahra lakanoille... mutta tulikin tahra yhteiskuntaan.

        Syytön minä siihen että olen idiootti kusipää. Isä aikoinaan veti pikaiset ja kaikkihan tietää että kiireellä tulee kusipäisiä kakaroita.


    • wetDaddy

      No kyllä. Kun aikoinani muutin omaan asuntoon ja sain tehdä kämpässä mitä halusin, taisin käydä useimmin saunassa vaatteet päällä (lopuksi peseydyiin toki ilman vaatteita). Kokeilin eri vaihtoehtoja mutta farkut ja pitkähiainen T paita on lemppari. Kokeilin myös "metsäretkiä", menin lähellä olevaan metsikköön jossa oli työkoneiden jättämiä jälkiä täynnä mutaista vettä, ojia yms. Kastuin siellä aivan läpimäräksi. Oli aika hassu olo keskellä kesäyötä istua mutaisessa lammikkossa vaatteet täysin märkänä housuissa pullottaen. Joskus pistin märkien vaatteiden päälle verkkarit ja kävelin kotiin muina miehinä, vastaantulijat eivät huomanneet mitään. Jonkun kerran on myös vesisade kastellut kesken pyörälenkin niin että on housuun tullut, on jonkinverran kiihottavaa nähdä kun farkut kiiltelee vettä.

      Sittemmin kun perheen perustin, olen jatkanut. Kesällä pulahdin erään kerran työpäivän jälkeen lasten uima-altaaseen. Istuin märissä vaatteissa hetken auringossa ja kävin suihkun kautta ottamassa pois. Mökillä menen uimaan hikisten töiden jälkeen, tarkoituksella valitsen työvaatteet niin että uintikokemus on paras (eli farkut ennenkaikkea). Vaimon olen myös pari kertaa yllättänyt suihkussa menemällä sinne vaatteet päällä. Sitä kiihottavampaa juttua minulla tuskin on. Paitsi ehkä vaimon täysi kastelu pihaletkulla vaatteet päällä, pari kertaa onnistunut.

      Nytkin alkoi jököttää... pääsisipä uimaan! Toivottavasti löydät uintiseuraa!!!

    • Wetfarkku

      Joskus laitan farkut ja kastelen ne. Ehkä1-2 krt/vuosi. Yleensä kesäkuumalla puutarhaletkusta. Märät farkut on se mun fetissi. Enemmän kyllä kiihottaa netin wetlook materiaali joissa naiset kastelee farkkunsa.

    • Carine

      Vaatteiden kastelu tai kastuminen vähitellen, ruokasota (netissä mm. food fight, messy, wam = wet and messy fetishism, splosh), kastautuminen mutaiseen lammikkoon - ne kaikki ovat mielestäni superkiihottavia. Varsinaista ruokasotaa on vaikeaa köydä yksin :) mutta toki sovellettuna kaikkia em. olen kokeillut monta kertaa myös käytännössä. Olen myös osa-aikainen transvetisti eli haluan toisinaan pukeutua naiseksi (hcarine ät yahoo . com) ja kulkea myös julkisesti naisten vaatteissa. Vesi-, ruoka- ja mutaleikkejä olen harrastanut kuitenkin sekä normaalisti miehenä että naiseksi pukeutuneena.

      Olen yrittänyt löytää toisia, joita kiinnostaisivat ja kiihottaisivat samanlaiset vesileikit, mutta toistaiseksi tuloksetta. Asuin jokunen vuosi sitten eräässä länsi-Euroopan maassa, ja siellä ruokasota ja muut wam-jutut ovat paljon yleisempiä. Toivoisin, että löytyisi edes muutamia, jotka nauttisivat vaatteiden hitaasti etenevästä kastumisesta ja sotkeentumisesta. Minua ei siis niinkään kiihota nopea kastuminen, esim. se että hyppäisin vaatteet päälläni veteen, vaan nimenomaan hidastempoisempi ja ”eeppisempi” sotkeentuminen, kuten juuri ruokasotaan kuuluu.

      • Moi, sotkuiset leikit kiinnostaisi kyllä, mutta edelleenkin sähköpostisi pomppaa takaisin, klikkaa tätä käyttäjätunnustani niin saat meiliosoitteen mihin voit laittaa viestiä!


      • Carine
        wetfinn kirjoitti:

        Moi, sotkuiset leikit kiinnostaisi kyllä, mutta edelleenkin sähköpostisi pomppaa takaisin, klikkaa tätä käyttäjätunnustani niin saat meiliosoitteen mihin voit laittaa viestiä!

        Hei. Olen yrittänyt klikata mutta en ole ikävä kyllä onnistunut saamaan osoitettasi näkyviin.


      • K..u..t..s..u..n..i...-

        Pitäisikö sinusta poliisinkin, joka ottaa kiinni rikollisen, erota?


      • OletTäysinTurha
        K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:

        Pitäisikö sinusta poliisinkin, joka ottaa kiinni rikollisen, erota?

        Joo, jos se on erehtynyt olemaan sun kanssa!(!)

        Esitän sinulle vastakysymyksen, vaikka et sitä ymmärräkään: Pitäisikö sinusta poliisinkin rikkoa lakia, kun ottaa kiinni rikollisen?


      • K..u..t..s..u..n..i...-
        OletTäysinTurha kirjoitti:

        Joo, jos se on erehtynyt olemaan sun kanssa!(!)

        Esitän sinulle vastakysymyksen, vaikka et sitä ymmärräkään: Pitäisikö sinusta poliisinkin rikkoa lakia, kun ottaa kiinni rikollisen?

        Onko sinusta siis rikollisen kiinni ottaminen rikos?


      • Carine kirjoitti:

        Hei. Olen yrittänyt klikata mutta en ole ikävä kyllä onnistunut saamaan osoitettasi näkyviin.

        Moi Carine, meilisi ovat tulleet minulle perille ja olen vastannut, kokeilin nyt lähettää myös toisesta sähköpostiosoitteesta. Jos ei tule vieläkään perille, laita joku toinen mahdollinen yhteystieto minulle niin koitetaan saada yhteys pelaamaan!


    • Joskus itsetyydytyksessä lauettunani naisen asuihini mene ne ylläni suihkuun, huhtelen sperman ja kastelen itseni kunnolla ja usein märät asut kiihottaa uuten nautintoon. Mökillä sa
      atan myös uida ja oleilla märkänä naisen asuissa.

      • Kuulostaa kivalta. Yksityisviestiä?


      • OletTäysinTurha

        Näin saadaan sinunkin viestisi poistettua, ilman sääntöjen rikkomista. Se on aika helppoa, kunhan vain älyää sen.


      • Anonyymi

        Itse tykkään käydä suihkussa sukkiksissa Tulee älytön stondis


    • Viimein sain aloitettua avantouintikauden, vaikka tuuli olikin vienyt avannon reunat. Alle keinokuitubokserit, merinovillainen alusasu, Levikset ja punainen huppari, jalkaan keinokuituiset termosukat ja mustat Hai-kumisaappaat. Päälle vielä pilkkihaalari, pipo päähän ja rantaan. Tuuli aika navakasti vielä, mutta muita ihmisiä ei ollut, joten haalarit pois päältä ja hanskat myös, hetken tasoittelin pulssiani, tämä on aika kiihottava tilanne, mennä nyt tammikuussa farkut jalassa mereen. No, sitten oli mentävä jos aikoo mennä, tuntui paremmalta kuin odotinkaan, ehkä se villakerros on se maaginen juttu, olin varmaan lähemmäs minuutin vedessä, sitten nousin ylös ja ihailin märkänä kiiltäviä vaatteitani. Tein vielä lyhyen kastautumisen ennenkuin lähdin tuulensuojaan puristelemaan hupparin helmoista vettä ja valuttamaan sitä pois kumisaappaista. Sitten vain haalarit päälle ja hanskat käteen, alkoi heti tulla mukavan lämmin olo ja oli mukava kävellä kotiin vajaan kilometrin päähän. Tätä pitää tehdä useammin, mutta seuraava uintikerta on tarkoitus mennä toppapuku päällä veteen asti, sitä varten olen aikanaan talvityöasun ostanut, että sen saa kastella milloin haluaa.

    • Carine

      Olin suunnilleen 20-vuotias, kun aloin harrastaa vaatteiden kastelua tai sotkemista. Olin ensimmäisellä kerralla pukeutunut naiseksi. Minulla oli allani naisten yksivärinen kokouimapuku ja sukkahousut, ja päälläni hame, avokkaat ja valkoinen T-paita. Ajoin kesäyönä myöhään eräälle uimarannalle. Kävelin muina naisina rantahietikolla, kunnes ”horjahdin” veteen, sillä seurauksella, että avokkaani tietysti kastuivat. Jatkoin kävelemistä rannan suuntaisesti matalassa rantavedessä ja yritin ”löytää” reitin kuivalle maalle. Tietysti sukkikseni kastuivat aina vain ylemmäksi aina polviin asti. Pääsin lopulta kuiville ja menin vähän matkan päässä rannasta tutkimaan, miten kenkieni oli käynyt, kun ne olivat kastuneet läpimäriksi. Istuin eräälle heinämättäälle enkä huomannut lainkaan, että se oli paitsi märkä myös kurainen. Niinpä hameenikin kastui nyt takapuolesta aivan märäksi. Olipa kuraa roiskunut myös T- paitani helmaan, tosin vain vähän mutta kuitenkin niin, että kuraroiskeet erottuivat selvästi valkoisesta paidastani. Hameeni takapuolessa oleva iso mutainen jälki näkyi sitäkin selvemmin farkkukankaan sinistä väriä vasten. Se tuntui mielettömän kiihottavalta! Kun kerran hameeni, sukkahousuni ja avokkaani sekä alla oleva uimapukuni olivat jo märät ja kuraiset, eli olin jo vähintään puoliksi kastunut, kävelin uudestaan vaatteet päällä veteen peseytymään. Sillä kerralla kastuin sitten kokonaan. Nousin vaatteet vettä valuvina lähellä olleelle laiturille ja kävin laiturille makaamaan. Kokouimapukuni näkyi hyvin selvästi märän valkoisen T-paitani läpi hämärässä kesäyössä. Laukesin silloin uimapukuuni hameeni ja sukkahousujen sisälle! Lepäiltyäni hetken kävin vielä kerran pesulla, ennen kuin vaihdoin kuivat vaatteet päälleni.

      • kenkäpesu

        Kiva tarina..miten avokkaidesi kävi? Oliko niissä millaiset korot? Kävisinkö kaveriksesi tuollaiseen korkkareissani? Tuollainen olisi tosi kivaa puuhaa kesä yönä kivassa seurassa...


      • Carine

        Hei. Muistaakseni niiden avokkaiden korko oli hyvin maltillinen, n. 3-4 cm. Avokkaani kastuivat läpimäriksi, mutta annoin niiden kuivua muutaman päivän, ja ne olivat sen jälkeen taas aivan hyvät ja käyttökuntoiset. Voi olla, että asiaan vaikutti se, että niiden pintamateriaali oli tekonahkaa. Käytin samoja avokkaita vielä kauan sen jälkeen. Joskus päädyin ne jalassani samanlaiseen tilanteeseen, joka päättyi uintiin. Joskus toisen kerran ne olivat jalassani, kun harrastin sovellettua ruokasotaa tai mutapainia (soolona). Silloin avokkaani eivät olleet märät vain vedestä, vaan niissä oli myös jotakin muuta. Mutta niidenkin kertojen jälkeen pesin ne puhtaaksi ja annoin kuivua uutta käyttökertaa varten.

        Kuten jo kirjoitin, joissakin Länsi-Euroopan maissa on enemmän sellaisia ihmisiä, joita kiinnostaa leikkiä vaatteiden kastumista ja sotkeentumista (wet and messy, food fight, splosh tms.). Onhan niissä maissa ihmisiä muutenkin enemmän, joten tästäkin kiinnostuneita on tietenkin enemmän kuin Suomessa. Jossakin on jopa klubeja, jotka kokoavat ihmisiä (miehiä, naisia ja jopa pariskuntia!), joita kiihottaa se, että muodollisen asialliset ja siistit vaatteet kastuvat ja sotkeentuvat vähitellen. Se kiihottaa kaikkia osallistujia, ja lopulta se voi johtaa siihen, että klubin kokoontuessa ihmiset harrastavat avoimesti, kaikkien nähden seksiä. Joku rakastelee illan aikana vain oman kumppaninsa kanssa, ja se on ok, mutta yhtä ok on se, että jotkut ovat kimpassa. Tilaisuuden jälkeen on luonnollisesti järjestetty tilat peseytymiseen ja puhtaiden vaatteiden vaihtoon.

        Olisi mukavaa löytää samanlaista seuraa myös Suomesta. Tuntuu vain siltä että asiasta kiinnostuneita ei ole paljon. Joitakin miehiä mutta, toisin kuin ulkomailla naisia ei juuri ollenkaan. Olenhan itsekin mies, vaikka haluankin pukeutua toisinaan mahdollisimman aidonnäköiseksi naiseksi.


    • Tapsa_Tre

      Mä kans tahtosin löytää naisen tai vaikka porukan jossa nainen/naisia tollasiin kastelu ja sotkemisleikkeihin. Ekaks vaateiden kasteluu vähitellen ja sitten sotkemista...Kermavaahtoo, siirappii mitä vaan ...Nam! Ja ulkona kesällä vaikka pientä mutapainia ois kiva.

      kikissäkin vois jutella aiheesta

    • Anonyymi

      Verkkareissa ja huppareissa sotkeminen mudassa on oma juttu. Talvi on kovaa aikaa, mutta kyllä syttyy uus elämä, kun alkaa lumet sulaa. Hyvin tulee liikuntaaki, kun pitää vähän kauemmas fillaroida kaupungista, että pystyy rauhassa sotkemaan itsensä. Joskus sit arkilenkkeinä voi olla sateisempana/pimeempänä ilmana kiva tehdä "pienempi sotku" silleen, että voi vaikka märkänä juosta kotii ilman, että ihmiset tajuu ... seki itessään aika kiihottavaa märkänä ja likasena kulkee ihmisten ilmoilla, ku pitää vähän väistellä ja piilotella .. parasta kuitenkin on ku pääsee ihan rauhassa kieriin mudassa päästä varpaisiin. Adidaksen verkkarit etenki kiihottaa näissä hommissa ihan perkeleesti. Lopuksi sit ettii jonku luonnonvesistön, jossa saa mudat pestyä pois ja fillaroi läpimärkänä takas himaan ... saattaa kyllä matkan varrella tipahtaa johonki mutalätäkköön vielä jos sattuu kohalle.

    • Anonyymi

      Tykkään kastella kumisaappaat ja farkut suolla tai ojassa vyötäröä myöten. Tosin kerran olin kainaloita myöten suolammessa, käytännössä siis uin vaatteet päällä. On hauska kävellä märissä kumisaappaissa, kun joka askeleella kuuluu hölskyvä ääni.

    • Anonyymi

      Joskus menen suihkuun alusvaatteet ja paita päällä. Tuntuu ihanalta se tunne kun ne alkavat kiristää iholla. Usein suihkukäynti päättyy orgasmiin hyväillen ja joskus käsisuihkun veden paineen aiheuttama orgasmi... se tuntuu rajulta. Hmmm.... taidanpa lähteä suihkuun!

    • Kesä on tullut ja vedet ovat lämmenneet uitaviksi, täällä lounaassa merivesikin on jo uitavan lämpöistä. Kävin ihan vain kokeilemassa miltä vesi tuntuisi ja se tuntui niin hyvältä että uin pariinkin otteeseen, tuntui taas aivan ihanalta olla märät vaatteet päällä. Päälläni oli tavanomainen vaatetus, alushousut, t-paita, sukat, farkut, huppari ja conssit. Huomisaamuna taas!

      • Aloita vaikka huomenna uusi ketju tämänvuotisille vaateuinneille mihin muidenkin on helppo kirjoitella ja jos vaateuinnin suosia ja positiivinen julkisuus lisääntyisi taas edes vähän.


      • Ehkä se nyt riittää kun tämä nousee ylös, tuntuu että uusissa ketjuissa käydään duologia loppukesään asti, täällä on sentään joku muukin kommentoinut.


    • Anonyymi

      Itse tykkään vetää märkäpuvun päälle ja mennä lämpöiseen suihkuun ja ottaa märkiä kuvia, vielä kivempaa olisi olla jonkun toisen kanssa suihkussa, joka pitää märkäpuvuista, olen 30 vuotias mies pohojanmaalta.

      • Laita sen märkäpuvun tilalle verkkaripuku ja sitten suihkuun, voin sanoa että näyttää ja tuntuu HYVÄLTÄ.


    • Ulkosaaristossa vedet ovat vielä viileähköjä, toisin kuin aivan rannikolla etelässä. Siitä huolimatta kävin tänään ulkosaariston kirkkaista uimavesistä nauttimassa, tavanomaiset uimavaatteeni päällä. Kyllähän se vaan tuntuu niin hyvältä ja täällä myös näyttää hyvältä kun saa olla vedessä täysissä pukeissa.
      Joko muilla vaateuimareilla on kausi alkanut? Laitetaanko elokuun lopulle pikku yhteistapahtuma vireille?

    • Anonyymi

      Mua kiihottaa suihkussa käyminen mekko päällä, rintojen hyväily märän kankaan läpi on uskomattoman kiihottavaa. Taattu nänniorgasmi. Sitten, jos vielä munaa saa siinä niin ai että!

    • olen jo käynyt kastautumassa kun olen ollut ulkoilemassa naisen asuissa. Asut liimantuu ihanasti ihoon ja kun runkkaan hameen läpi se on todella äänekäs.

    • Anonyymi

      IGssä on joitain hyviä kuvia, myös suomalaisia aiheesta. Löytyiskö Hki suunnalla innostuneita kastelijoita? Urheiluvaatteet itsellä uimavsrustuksena ja lätkäkypärä :)

      • Anonyymi

        Löytyy :) monesti verkkarit tai sadehousut varustuksena.


    • Anonyymi

      Itse tykään käydä suihkussa, gore tex/sadehousut jalassa. Ja myös tuulihousut jalassa.😁
      oon 27 vee kundi.

    • Anonyymi

      Vielä ehtii luonnossa tänä kesänä 2020... Kuten olen jo aikaisemmin kirjoittanut, olen alle 50 vuotias mies ja osa-aikainen transvetisti. Minusta tuntuu hurjan kiihottavalta pukeutua ensin mahdollisimman aidon ja luonnollisen näköiseksi naiseksi ja sitten harrastaa esim. ruokasotaa, mutaleikkejä tai muuten sotkea ja kastella itseni vaatteet päällä. (Hakusanoilla kuten wet and messy clothes, splosh, food fight löytyy netistä kuvia.)
      Löytyykö Suomesta toisia?
      Carine

      • Anonyymi

        Mä rakastan kans muta sekä vesi leikit. Splosh kans kiinostaa. Olen 30v CD


    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe