Se ettet sinä vaikuta olevan mitenkään pahoillasi kaikesta mitä olet tällä aiheuttanut minulle... ja se lisää haluttomuutta sinua kohtaan.
Kaikkein eniten minua ärsyttää
16
622
Vastaukset
- angopihvifyc
Sinä tämän aloitit etkä ole edes pahoillasi....... olet tietenkin sitä mieltä että minä olen ollut pahempi. En vain ymmärrä millä tavalla olen ollut pahempi... se olisi kiva tietää jos sitä mieltä olet. Asia vain taitaa olla niin että halusit jonkun kaipailevan sinua ilman mitään sen kummempaa.
- Sysimustatie
Jos noin luulet niin et todellakaan tiedä mistään mitään. Tai sitten et ole vain seurannut tilannetta tarpeeksi tarkkaan.
- angopihvifyc
Sysimustatie kirjoitti:
Jos noin luulet niin et todellakaan tiedä mistään mitään. Tai sitten et ole vain seurannut tilannetta tarpeeksi tarkkaan.
Mitä kohtaa tarkoitat? Olisiko tässä pitänyt seurata jotain? Onko jossain jokin langan pätkä mitä olisi herkeämättä pitänyt seurata? Mistä pitäisi seurata jotta tietäisi tarkkaan?
- Sysimustatie
angopihvifyc kirjoitti:
Mitä kohtaa tarkoitat? Olisiko tässä pitänyt seurata jotain? Onko jossain jokin langan pätkä mitä olisi herkeämättä pitänyt seurata? Mistä pitäisi seurata jotta tietäisi tarkkaan?
Nimenomaan ei olisi pitänyt seurata jotain "langanpätkää" mitä kukaan ei voi täältä löytää. Tämä palsta on täynnä "meteliä", joka sekoittaa vain ihmisten pään. Enemmänkin mieti sitä mitä tiedät varmaksi ja unohda kaikki minkä koet epävarmaksi. Tee näin niin todennäköisesti saat vastauksen kysymyksiisi. Itse olen ollut hyvin johdonmukainen siinä mitä olen tehnyt tai sanonut, eikä minua pitäisi olla kovinkaan vaikea tulkita. Tietysti 99% todennäköisyydellä olen joku muu kuin ajattelet, mutta kerron tämän kuten kertoisin sen hänelle, jota itse ajattelen.
- angopihvifyc
Sysimustatie kirjoitti:
Nimenomaan ei olisi pitänyt seurata jotain "langanpätkää" mitä kukaan ei voi täältä löytää. Tämä palsta on täynnä "meteliä", joka sekoittaa vain ihmisten pään. Enemmänkin mieti sitä mitä tiedät varmaksi ja unohda kaikki minkä koet epävarmaksi. Tee näin niin todennäköisesti saat vastauksen kysymyksiisi. Itse olen ollut hyvin johdonmukainen siinä mitä olen tehnyt tai sanonut, eikä minua pitäisi olla kovinkaan vaikea tulkita. Tietysti 99% todennäköisyydellä olen joku muu kuin ajattelet, mutta kerron tämän kuten kertoisin sen hänelle, jota itse ajattelen.
Mutta tämä kirjoitus perustuu juuri siihen minkä tiedän varmaksi.
- Sysimustatie
angopihvifyc kirjoitti:
Mutta tämä kirjoitus perustuu juuri siihen minkä tiedän varmaksi.
Sitten tiedät, että olet todennäköisesti oikeassa. Jos haluat, että hänkin tietää sen niin kerro asia hänelle oikeasti niin tiedät todennäköisesti itsekin varmemmin missä mennään. Tämä siis jos edes oikeasti haluat hänen tietävän. Ymmärrän kyllä miksi joku haluaa purkaa tunteensa tännekin.
- angopihvifyc
Sysimustatie kirjoitti:
Sitten tiedät, että olet todennäköisesti oikeassa. Jos haluat, että hänkin tietää sen niin kerro asia hänelle oikeasti niin tiedät todennäköisesti itsekin varmemmin missä mennään. Tämä siis jos edes oikeasti haluat hänen tietävän. Ymmärrän kyllä miksi joku haluaa purkaa tunteensa tännekin.
Ei ole mitään syytä miksi tämä pitäisi saattaa suoralla yhteydellä hänen tietoonsa.
- gghhjjk
Nuku hyvin näe unia hänestä
- aloittajakertoo
En pysty näkemään unia hänestä. Ne lakkasivat aikalailla kuin seinään tuolloin.
- Teemieskahvi
Pahempi toistaan kumpikin on.
Viha ja rakkaus on pelottavan lähellä toisiaan.
Rakastuin suhun syksyllä
- fgdjuytrghjk
Jaha nyt nukuttaa ei voi kommentoida että et erehdy kuitenkin henkilöstä en se mä ole kumminkaan. Laita tunnisteita joskus
- apkertoo
Olen tarkoituksella tunnisteeton.
- Seurustellaanko
apkertoo kirjoitti:
Olen tarkoituksella tunnisteeton.
Voipi silti olla että tunnistin sinut. En näe mitään pahaa meidän välillämme, Odotan sinua ja haluan sinua aina vaan enemmän. Jos sinä haluat laittaa suhteemme poikki, kerro mitä väärää olen tehnyt?
- apkertoo
Seurustellaanko kirjoitti:
Voipi silti olla että tunnistin sinut. En näe mitään pahaa meidän välillämme, Odotan sinua ja haluan sinua aina vaan enemmän. Jos sinä haluat laittaa suhteemme poikki, kerro mitä väärää olen tehnyt?
Tunnistit väärin.... eikö sinun kannattaisi kysyä ihan suoraan siltä jonka kanssa seurustelet?
- ensyyllisty
En tiedä kenelle tämä on, mutta en tiedä miksi minun pitäisi olla pahoillani jostain. Olen ollut oma itseni liikkuessani ulkona ja muuallakin.
- angopihvifyc
Miksi teit niin etten voi edes ajatella sinua ärsyyntymättä? Saati että haluaisin nähdä missään... et voi sanoa että välitit. Jos oikeasti olisit koskaan välittänyt ja halunnut meidän välille jotain niin et olisi tehnyt näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184570- 162226
- 1922066
- 1071466
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746