Kaikkein eniten minua ärsyttää

angopihvifyc

Se ettet sinä vaikuta olevan mitenkään pahoillasi kaikesta mitä olet tällä aiheuttanut minulle... ja se lisää haluttomuutta sinua kohtaan.

16

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angopihvifyc

      Sinä tämän aloitit etkä ole edes pahoillasi....... olet tietenkin sitä mieltä että minä olen ollut pahempi. En vain ymmärrä millä tavalla olen ollut pahempi... se olisi kiva tietää jos sitä mieltä olet. Asia vain taitaa olla niin että halusit jonkun kaipailevan sinua ilman mitään sen kummempaa.

      • Sysimustatie

        Jos noin luulet niin et todellakaan tiedä mistään mitään. Tai sitten et ole vain seurannut tilannetta tarpeeksi tarkkaan.


      • angopihvifyc
        Sysimustatie kirjoitti:

        Jos noin luulet niin et todellakaan tiedä mistään mitään. Tai sitten et ole vain seurannut tilannetta tarpeeksi tarkkaan.

        Mitä kohtaa tarkoitat? Olisiko tässä pitänyt seurata jotain? Onko jossain jokin langan pätkä mitä olisi herkeämättä pitänyt seurata? Mistä pitäisi seurata jotta tietäisi tarkkaan?


      • Sysimustatie
        angopihvifyc kirjoitti:

        Mitä kohtaa tarkoitat? Olisiko tässä pitänyt seurata jotain? Onko jossain jokin langan pätkä mitä olisi herkeämättä pitänyt seurata? Mistä pitäisi seurata jotta tietäisi tarkkaan?

        Nimenomaan ei olisi pitänyt seurata jotain "langanpätkää" mitä kukaan ei voi täältä löytää. Tämä palsta on täynnä "meteliä", joka sekoittaa vain ihmisten pään. Enemmänkin mieti sitä mitä tiedät varmaksi ja unohda kaikki minkä koet epävarmaksi. Tee näin niin todennäköisesti saat vastauksen kysymyksiisi. Itse olen ollut hyvin johdonmukainen siinä mitä olen tehnyt tai sanonut, eikä minua pitäisi olla kovinkaan vaikea tulkita. Tietysti 99% todennäköisyydellä olen joku muu kuin ajattelet, mutta kerron tämän kuten kertoisin sen hänelle, jota itse ajattelen.


      • angopihvifyc
        Sysimustatie kirjoitti:

        Nimenomaan ei olisi pitänyt seurata jotain "langanpätkää" mitä kukaan ei voi täältä löytää. Tämä palsta on täynnä "meteliä", joka sekoittaa vain ihmisten pään. Enemmänkin mieti sitä mitä tiedät varmaksi ja unohda kaikki minkä koet epävarmaksi. Tee näin niin todennäköisesti saat vastauksen kysymyksiisi. Itse olen ollut hyvin johdonmukainen siinä mitä olen tehnyt tai sanonut, eikä minua pitäisi olla kovinkaan vaikea tulkita. Tietysti 99% todennäköisyydellä olen joku muu kuin ajattelet, mutta kerron tämän kuten kertoisin sen hänelle, jota itse ajattelen.

        Mutta tämä kirjoitus perustuu juuri siihen minkä tiedän varmaksi.


      • Sysimustatie
        angopihvifyc kirjoitti:

        Mutta tämä kirjoitus perustuu juuri siihen minkä tiedän varmaksi.

        Sitten tiedät, että olet todennäköisesti oikeassa. Jos haluat, että hänkin tietää sen niin kerro asia hänelle oikeasti niin tiedät todennäköisesti itsekin varmemmin missä mennään. Tämä siis jos edes oikeasti haluat hänen tietävän. Ymmärrän kyllä miksi joku haluaa purkaa tunteensa tännekin.


      • angopihvifyc
        Sysimustatie kirjoitti:

        Sitten tiedät, että olet todennäköisesti oikeassa. Jos haluat, että hänkin tietää sen niin kerro asia hänelle oikeasti niin tiedät todennäköisesti itsekin varmemmin missä mennään. Tämä siis jos edes oikeasti haluat hänen tietävän. Ymmärrän kyllä miksi joku haluaa purkaa tunteensa tännekin.

        Ei ole mitään syytä miksi tämä pitäisi saattaa suoralla yhteydellä hänen tietoonsa.


    • gghhjjk

      Nuku hyvin näe unia hänestä

      • aloittajakertoo

        En pysty näkemään unia hänestä. Ne lakkasivat aikalailla kuin seinään tuolloin.


      • Teemieskahvi

        Pahempi toistaan kumpikin on.

        Viha ja rakkaus on pelottavan lähellä toisiaan.
        Rakastuin suhun syksyllä


    • fgdjuytrghjk

      Jaha nyt nukuttaa ei voi kommentoida että et erehdy kuitenkin henkilöstä en se mä ole kumminkaan. Laita tunnisteita joskus

      • apkertoo

        Olen tarkoituksella tunnisteeton.


      • Seurustellaanko
        apkertoo kirjoitti:

        Olen tarkoituksella tunnisteeton.

        Voipi silti olla että tunnistin sinut. En näe mitään pahaa meidän välillämme, Odotan sinua ja haluan sinua aina vaan enemmän. Jos sinä haluat laittaa suhteemme poikki, kerro mitä väärää olen tehnyt?


      • apkertoo
        Seurustellaanko kirjoitti:

        Voipi silti olla että tunnistin sinut. En näe mitään pahaa meidän välillämme, Odotan sinua ja haluan sinua aina vaan enemmän. Jos sinä haluat laittaa suhteemme poikki, kerro mitä väärää olen tehnyt?

        Tunnistit väärin.... eikö sinun kannattaisi kysyä ihan suoraan siltä jonka kanssa seurustelet?


    • ensyyllisty

      En tiedä kenelle tämä on, mutta en tiedä miksi minun pitäisi olla pahoillani jostain. Olen ollut oma itseni liikkuessani ulkona ja muuallakin.

    • angopihvifyc

      Miksi teit niin etten voi edes ajatella sinua ärsyyntymättä? Saati että haluaisin nähdä missään... et voi sanoa että välitit. Jos oikeasti olisit koskaan välittänyt ja halunnut meidän välille jotain niin et olisi tehnyt näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe