Miksi sinun piti tehdä niin kuin teit?

seonmusertavaa

Teit silloin selväksi ettei meillä voi ikinä mitään olla... ja mä vielä hetken luulin että olin löytänyt jotain mitä olen aina etsinyt :'(

42

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiolehelppoaollut

      Oli pakko. Jos mietit niin tiedät

      • seonmusertavaa

        Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen että olet päätellyt asioita tietämättä paremmin.


      • kohtameneehermot
        seonmusertavaa kirjoitti:

        Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen että olet päätellyt asioita tietämättä paremmin.

        Niin on varmaan käynyt useasti, eikä mitään pysty selvittämään muuten kuin kasvotusten. Nyt sitten heti yhteyttä ottamaan ja sopimaan tapaamisaikaa.


      • Etherätälämpöä

        Sinun mielestä täällä on kaikki Timolta, vaikka tuskin täällä on ikinä ollutkaan


      • outotyyppi

        Kuka tämä Timo on, en tunne.


      • Etherätälämpöä kirjoitti:

        Sinun mielestä täällä on kaikki Timolta, vaikka tuskin täällä on ikinä ollutkaan

        Timohan se siellä itse kirjoittelee.
        Niin Tipimäinen nimimerkki tuo Etherätälämpöä.

        Tiedämme, että käyt täällä, vaikka kirjoitit:

        "En tule koskaan myöntämään että olen täällä
        sinua kaivannut."


      • Etherätälämpöä kirjoitti:

        Sinun mielestä täällä on kaikki Timolta, vaikka tuskin täällä on ikinä ollutkaan

        Etherätälämpöä= tipimäinen nimimerkki

        Ei, minusta täällä kaikki eivät todellakaan kirjoita, kuten Timo.
        Tarkastelepa palstaa, ja huomaat, että olen tunnistanut
        aika harvan kommentin timo-trollailijan kirjoittamaksi.


        Et sinäkään herätä minussa lämpöä!


      • Olennainenenmies
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Etherätälämpöä= tipimäinen nimimerkki

        Ei, minusta täällä kaikki eivät todellakaan kirjoita, kuten Timo.
        Tarkastelepa palstaa, ja huomaat, että olen tunnistanut
        aika harvan kommentin timo-trollailijan kirjoittamaksi.


        Et sinäkään herätä minussa lämpöä!

        Reppana.


      • nytputosin
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Etherätälämpöä= tipimäinen nimimerkki

        Ei, minusta täällä kaikki eivät todellakaan kirjoita, kuten Timo.
        Tarkastelepa palstaa, ja huomaat, että olen tunnistanut
        aika harvan kommentin timo-trollailijan kirjoittamaksi.


        Et sinäkään herätä minussa lämpöä!

        "Tarkastelepa palstaa, ja huomaat, että olen tunnistanut
        aika harvan kommentin timo-trollailijan kirjoittamaksi." <----- tämä nauratti todella paljon!!! :'D Ihan joka kerta kun M-nainen-ei-ap-vaan-pa ilmestyy palstalle niin vähintään yhden kirjoituksen hän tunnistaa Timoksi :'D "ei! En tunnistele usein Timoa" Aaaahhahhahahahhh :'D


    • NaiselleMieheltä

      Väärin olet kuullut.

      • Miehille

        Miksette miehet korjaa asiaa jos nainen on ymmärtänyt väärin tai jos asia niin on niin onko sitä perusteltu ftf


      • miessivusta
        Miehille kirjoitti:

        Miksette miehet korjaa asiaa jos nainen on ymmärtänyt väärin tai jos asia niin on niin onko sitä perusteltu ftf

        Yleensä naiset eivät enää siinä vaiheessa kuuntele miehiä, jotka yrittävät kertoa asioiden oikean laidan.


    • Nimimerkki "Eiolehelppoaollut" kirjoitit:

      "Oli pakko. Jos mietit niin tiedät "


      Kirjoitat aivan kuin timo-trolli. Minä en kuitenkaan kirjoita nimimerkillä

      "seonmusertavaa".

    • Timon viljelemiä ilmaisuja:

      -vaikea tilanne
      -vaikeaa on ollut
      - en viitsi toistaa itseäni
      -näin on näreet
      -tiedät kyllä
      -jos sinä haluat
      -ei vaiska

      Ai että ihmisen kirjoitustyylin oppii tunnistamaan.
      Ja parasta siinä on, ettei siihen tarvita lainkaan
      ALAPÄÄTÄ, vain yläpäätä!

      • kaulastaylöspäin

        Eiku paranee vaan.


      • jokuonmetsienmies

        Hyvä kun ei honkiin tai mäntymetsään singahtanut.


      • puitakin
        jokuonmetsienmies kirjoitti:

        Hyvä kun ei honkiin tai mäntymetsään singahtanut.

        Oltiin kerran hämärässä metsässä.


      • vaikeatilanne

        Mulla on ollut vaikeaa... mutta kyllä se tästä. En viitsi toistaa itseäni kuitenkaan. Tiedät kyllä jos sinä haluat.


      • kannaiskopuhua
        vaikeatilanne kirjoitti:

        Mulla on ollut vaikeaa... mutta kyllä se tästä. En viitsi toistaa itseäni kuitenkaan. Tiedät kyllä jos sinä haluat.

        Aika varmasti tiedän, hiukan tänäänkin "kerroit".


      • korjaan
        kannaiskopuhua kirjoitti:

        Aika varmasti tiedän, hiukan tänäänkin "kerroit".

        kannattaisko


      • metsienmiesjoku
        puitakin kirjoitti:

        Oltiin kerran hämärässä metsässä.

        Niin oltiin,vieläkin ikävöin,haluan sinut. Olet suloista nannaherkkua.3351💞


      • Kysy
        puitakin kirjoitti:

        Oltiin kerran hämärässä metsässä.

        Minusta siellä oli pimeää.


    • Minä1234

      Olin epävarma sinusta..

    • Näinkävivuosiasitten

      Ymmärsit väärin. Koitin suojata itseäni. Ajattelin ettet kuitenkaan halua...

    • Simppelipeli

      Miksikö? No siksi että tulisi kristallinkirkkaaksi faktaksi se ettet kiinnosta minua edes kaverina!! Kun et sitä itse kerran tajunnut niin pakkohan se tuollaiselle taliaivolle oli sanoa suoraan.

    • Muserrettu

      Vähitellen, hyvin hitaasti iski tietoisuus ja todellisuus,
      olinkin pilan kohde,
      täysin ulkopuolinen jutussamme,
      varmaan hän nautti tietäessään
      miltä tuntui seurata sähellystään
      kuin tuuliviiri kaikkien kanssa,
      ehkä se oli sitä hänen itsesuojeluaan.
      Kaikesta voi käyttää monenmoisia nimityksiä.
      Aina kuvitelma toisesta ihmisestä ei osu oikeaan.

    • Heiap

      Kannattaa sisäistää semmonen asia että maailma on pullollaan kusipäitä jotka ei välitä höhkäsen pöläystä siitä miltä toisesta ihmisestä tuntuu, selitellä ne osaa kyllä kaiken parhain päin itseensä nähden jos pinteeseen joutuvat ja siihen tilanteeseen et pitää jotakin sanoa mutta mitään merkitystä
      sillä ei ole, pääsevät vain eroon hetkellisestä ahdinko tilanteesta ja jatkavat samaan malliin , ketjussa samaisia selittelyitä on nähtävillä ja vielä ihan uppo - oudolle aloittajalle, selittäisivät edes sille kohteelle ketä ovat kohdelleet paskamaisesti mutta eihän niillä siihen tarvetta tunnu olevan.

    • Hauskaaluettavaa

      Huh huh sentään näitä vastaajien koottuja selityksiä, on se niin kovvaa ollut mutta onneksi nyt pääsi täällä seliseliselittelemään tekosiaan, väärään osoitteeseen mutta hälläkö väliä näille luusereille.
      Voi surkeutta ihmisten tapoja.

    • Jotkutihmisetonkuraa

      Kaikki jotka tässäkin ketjussa sopertavat että miksi nyt kävi kuinka kävi ja uskovat varmaan ihan tosissaan että kun on selityksen täällä antanut kelle lie niin asia hoituu samalla myös sen ihmisen suhteen kenelle se selitys olisi pelkästään pitänyt antaa mutta kun ollaan mitä ollaan niin tämä on helppoa näille välinpitämättömille vätyksille.

    • hyvämieli

      Tässä jälleen yön "kakkalajitelma"
      Huiskittu taas sinne ja tänne.
      Asiat ovat nyt kunnossa ja kaikilla on

      • Varmastinoin

        Ja joku idiootti on vielä mennyt peukuttamaan kaikkein paskamaisimpien ihmisten ( miesten ) valikoidut nyyhkytykset.


    • Välinpitämättömyys

      Lienee kaikkein suurin syy nykyihmisissä oli sitten kyse melkein mistä vaan, oma napa on se mikä on tärkein, toisesta ei välitetä mitään, niin kauan ehkä kun jotakin hyödytään toisesta mutta sitten jää kuin kinnas naulaan. Näkeehän sen vastauksistakin, jos ihmiset välittäisivät toisen ihmisen tunteista ja olosta niin nämä kaikki olisivat kertoneet nuo vastauksensa ihan toiselle henkilölle kuin tuntemattomalle aloittajalle. Nykyihminen on kyyninen ja itsekäs tapaus jolta ei liikene empatiaa muille kuin itselleen.

      • kaikkitotuusvalhetta

        Näin se on oma totuus on ainoa oikea totuus, erittäin hyvä sanonta eräästä CIA-tarinasta, Robert Ludlumin kirjasta: Kaikki totuus on valhetta.

        Niin ellei sitten ole se oma ja ainoa oikea totuus.


    • Samaakyseleemonimuukin

      Ainakin mielessään joku ihminen ajatuksissaan.

    • hiljaiseksivetää

      Kyllä kylmää nämä vastaukset "olin epävarma sinusta" ym, eli ajatteleeko ihmiset sen ihan oikeasti oikeuttavan paskamaisen käytöksen toista kohtaan.? Aika vaikea nähdä sellaista oikeana välittämisenä, kyllä tärkeän ihmisen vuoksi pitäisi kyetä luopumaan ylpeydestään. Välittämisen arvoinen ihminen tekee muutakin kuin vain valittelee itsekseen.

    • gfgjhjk

      En siedä epävarmoja, en mielenterveysongelmaisia, en ihmisiä joilla on heikko ulosanti, vähemmän terävä äly, en siedä laiskuutta, juuri mistään kiinnostumattomuutta, sisällä eläjiä, passiivisuutta, itsesääliä, oma-aloitteettomuutta, empatian puuttumista. Hyvin huuonot hampaat miinusta myös. Vähäinen yli- tai alipaino ei haittaa. Ulkonäkökriteerejä ei ole, ellei sairaalloisuuksiin mennä. Sivistymättömyys ja pinnallisuus kaikkein kamalinta ihmisessä, sekä se että ihminen odottaa jonkun tulevan ja vievän.

    • KaikujaVuononTakaa

      Syksyisessä luonnossa kumisaappaat jalassa kulkien käsitellyt samaa asiaa mielen sopukoissa, pääsemättä minkäänlaiseen järjelliseen lopputulokseen, mielessä on vain koko ajan samainen kysymys; miksi.

      • Meitäonmonta

        Saman kysymyksen äärellä.


      • seonmusertavaa

        Olisi kiva joskus saada vastaus tuohon miksi kysymykseen.


    • Enikinäenääsunkans

      Kun suhteessa ei voi olla vain sä ja sun tunteet, on myös se toinen ja hänen tunteensa jotka ovat ihan yhtä tärkeät kuin sun. Aapee tuntuu vain näkevän oikeutettuna omat tunteensa, eikä mieti syitä miksi ei tullut paria.
      Halu suojella omaa ja rakkaiden hyvinvointia ihmiseltä, joka oli sekaisin, päihdeongelmainen ja luonteeltaan paska. Siin on syitä tarpeeksi.

      • Älävaahtoa

        Sinä tiedä paskaakaan aloittajan elämässä tapahtuneista asioista, vittumaisuuttasi pelkästään tulet siihen rähjäämään ja haukkumaan, mene muualle ikäväpalstalta ja ala käyttäytyä ihmisiksi.


      • seonmusertavaa

        Sehän tässä onkin... kaikki mikä minuun liittyy oli hänelle yhdentekevää. Miks vitussa toinen vetää asian ihan hirveeks pelleilyks jos toinen yrittää oikeasti tehdäkkin jotain asialle? Tämä on mielestäni aika oleellinen kysymys.... jos sinä olet hän niin näytät jo unohtaneen aika paljon asioita.............................................................


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe