Autosalpa Lahti

asiakkaaksiaikova

Kysynpä nyt tälläistäkin että onko hyvä korjaamo ja tekeekö huollot kuten pitää, vaikka asiakas ei paljon autoista tietäisikään? Kalliimpi merkkikorjaamona varmaan mutta eniten kiinnostaisi tietää huollon jälki eli saako rahalle täyden katteen.

16

4779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dlpeowjmfgwhn

      Myynnin henkilöstö kusettaa siellä ainakin.

      • Kjhhhhhh

        Huollossakaan ei muka koskaan vapaita aikoja... paitsi tutuille löytyy aina. Autoja ei ehdi kukaan myymään kun myyjien aika menee takahuoneessa juoruamiseen. Kolme kertaa kävin ostoksilla eikä kukaan suostunut tulemaan palvelemaan. No, siellä ne Volvot ruostuu sisätiloissa tänäkin päivänä.


    • toimivaaminulla

      Ostin auton tuolta. Mukava reilu kauppias. On ilmeisesti muunkinlaisia kokemuksia.
      Huollosta en tiedä. Toisaalta taisi olla joku korjausjuttukin joo ja se onnistui hyvin.
      Oikeasti en tiedä niin paljoa. Pari kontaktia minulla ja ne ovat olleet hyviä.

    • Hundaidai

      Ihan hyvin on tähän saakka kaikki huollot ja yksi kolarikorjaus myös menneet. Autoa en niin sanotusti kovin hyvin puhu mutta uskoisin että on huollot tehneet kuten pitää. Pitkä historia kumminkin liikkeellä joten en usko että huijaisivat koska se paljastuisi ennemmin tai myöhemmin. Sosiaalisesta mediasta kun nykyään tuntuu kaikki huijaustapaukset löytyvän. Eli suosittelen ainakin minä omalta osaltani

    • Hatuttaa

      Ei mennyt minun osaltani dacia dusterin 60 tkm huolto hyvin. Oli myös joku tehtaan moottoriohjaus-päivitys. Auto valmistui ajallaan ,maksoin ja lähdin ajelemaan. Ennen huoltoa täysin viaton ja toimiva laite. Ayto oli kuulemma myös koeajettu. Nyt motarilla huomasin että merkkivaloja puuttuu,vakkari ei toimi ja tehot kateissa. Yritin soittaa, ei ollut oikeaa henkilöä paikalla. Laitoin n klo 14 netin kautta yhteydenottopyynnön, ei vastausta. Saa nähdä vaivautuuko huomenna kukaan vastaamaan? Myynnin puolella näyttäis ainakin ukkoa piisaavan, tosin ei asiakaspalveluun. Yhden miehen näin ja kuulin kun lähti tuohtuneena pois...

      • Anonyymi

        Olin ostamassa uutta autoa ja sain tarjouksen, mutta sain wetteriltä paritonnia halvemman tarjouksen ja vaihdoin siellä. Kun menin kysymään jotakin huoltoon liittyvää niin muistivat minut. Suhtautuminen oli vähän samaa kuin olisi viennyt ranta rolexia kellosepälle. Ei suoraan sanottu mutta jäi tunnelma että mene sinne mistä olet ostanutkin.


      • Anonyymi

        Aivan vastaavia kokemuksia minulla! Edes Dacian takuuhuollot eivät toimi, vaikka Salpa tekisi näillä tiliäkin. Ottaa päähän kun tekisi mieli ostaa uusi Duster, mutta tällä seudulla ei ole muita merkkiedustuksia kuin Salpa. Niin ylimielistä on ollut kohtelu sekä myynnissä että huollossa, että varmaan laitettava pari lanttia lisää ja ostettava Vitara.


    • Anonyymi

      Minulla oli tuulilasin vaihtossa, sateella rupesi vuotamaan huollonpomo sanoi että kattoluukku vuotaa, mutta tuulilasi vuoti.
      Toinen tapaus kysyin vaihto tarjousta se oli 19800 € huonompi millä tein kaupat.
      Jokainen voi päätellä millainen autoliike kysymyksessä.

    • Anonyymi

      Kahden auton huollot siellä huollattanut ja aina on ollut kaikki ok.

    • Anonyymi

      Kävin kyseisessä liikkeessä alkuvuodesta ja tarjosin nykyistä autoani vaihdossa. Auton arvo sillä hetkellä oli monissa liikkeissä 18t auto salpa tarjosi 8t johokin hävisi 10tuhatta! Repesin nauramaan ja kävelin ulos liikkeestä ja totesin että ei ne puheet paskaa olleet kyseisestä liikkeestä! Ahneita paskiaisia! ´Nyt uusi kaara alla ja sain 17t hyvitystä toisesta liikkeestä.

      • Anonyymi

        Itselläni vastaava kokemus kyseisestä autokaupassa. Antoivat n. 7000€ heikomman tarjouksen kun useampi muu autokauppa (joiden tarjoukset olivat todella linjassa - tuhannen euron sisällä kaikki). Toki kukin tarjoaa mitä haluaa, mutta en suosita tarttumaan ensimmäisenä tarjouksena tämän liikkeen tarjoukseen vaan vertailemaan kunnolla.


    • Anonyymi

      Useamman kerran ollut tarvetta huollolle ja kalenterissa seuraava vapaa aika noin 1.5 kk päästä, joten olen sen vuoksi suosinut muita paikkoja.
      Eli varmaan ihan ok, jos jaksaa ja pystyy odottamaan.

    • Anonyymi

      Itsellä volvo ja hyytyi matkalla joten autosalpaan viikoksi. Saivat kuntoon vaikka selittämätön uusi vika ilmeni ja tästä kuukausi eteenpäin hajosi latausyksikkö kuumenemisen takia. Onko toisistaan riipuvaisia vai volvon sähköosien heikkoutta, en tiedä. No sitten varattiin aika Hyvinkään autosalpaan. Varaus tuli ja kyselin sitten tarkemmin että onko varattu aika sunnuntaille oikein? jonka jälkeen sitten siirsivät seuraavalle päivälle. Päivää ennen huoltoaikaa yrittivät perua tuota aikaa kun nyt oli kuulemma kaikki kipeänä, vaikka aikaa selvä huonosti organisoitu ylibuukkaus. Itse huolto ei tarjonnut sekään huoltoa kun osaa ei ollut ja se vikavalo vilkkuu edelleen. En halua varata uutta aikaa enää ikinä.

    • Anonyymi

      Kyllä ne ovat kolmea volvoani ja yhtä daciaa korjaanneet ja huoltaneet kuten pitääkin. Tosin muualta saat samat huollot halvemmalla

    • Anonyymi

      Vein volvoni aikanaan korjattavaksi kun tehot laskivat. Kuukauden auto seisoi heillä. Joka päivä soittelivat että he lähtevät KOKEILEMAAN jotain uutta. Jumalauta merkkihuolto ja he kokeilevat? Pitäis tietää eikä arvailla. Niinkin yksinkertainen vika kun moottorin ohjausyksikön vaiho. Eivät edes tarjonneet missään vaiheessa sijaisautoa. No pitäähän niiden johtajien päästä firman piikkii syömäääkin jonnekkin nii ei ihme jos ei sijais autoa löydy tarvitseville. 2000e yrittivät laskuttaa mutta tonnin maksoin. Kierrän kaukaa tämän paikan.

    • Anonyymi

      Kilpailutin huollon usealla toimijalla ja pitihän se kysyä täältäkin, vaihdoin aiemmin Mersun pois juuri huollon hintojenkin takia, mutta oikeasti miten voi olla Lahden autosalpa muihin huoltohintoihin verrattuna tuplasti kalliimpi. Samalla huolto-ohjelmalla ? Pitkästä aikaa oli pakko sanoa puhelimitse tarjoukseen "herran jumala mikä ero" tätä ei usein tule sanottua missään muussakaan tapauksessa, mutta nyt tuli ihan spontaanisesti suusta ulos. Volvo on varmaan asiansa osaava ,mutta kyllä tässä kohtaa on "merkki-korjaamo-lisä ilmeinen" Pahoittelut tästä kirjoituksesta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe