Kirjotan tämän tähän koska ei minulla ole ihmisiä jotka kuuntelisi minua. Olin 10 v. Pikkupoika. Vietimme kesät isän ja äidin kanssa veneillen. Samoissa piireissä liikkui e. Niminen vanhempi mies . Hänellä oli hulppea vene ja hän oli aina mukava. Kerran ehkä isäni ja äitini halusi yhteistä aikaa tai itse halusin meidän pikkuveneestä yöksi muualle. Joten nenin herra e. Veneeseen. Kaikki oli ihan ok aluksi. Heräsin kuitenkin yöllä siihen että minua kosketellaan. Herra e. Käytti minua seksuaalisesti hyväksi kun olin 10v. Siitä on 30v. Olen elänyt sen inhon ja paskan kanssa koko elämäni. Vihasin itseäni ja elämääni. Valehtelen kaikille jatkuvasti kun näytän pärjäävän. En tiiä mitä teen. En pysty parisuhteisiin salailu ja häpeä on liikaa..en luota ihmisiin. En viihdy ihmisten seurassa..kuitenkin että kuolen yksinäisenä
veneilijän kokemus
veneilijä1
2
180
Vastaukset
- kouuhgbbnn
oletko veneillyt sen jälkeen
- delfins
Tuolla on yksi paikka jota kautta voi edetä asian käsittelyssä.
http://www.suomendelfins.fi
Yhdistyksen toimintamuotoja ovat mm. tuki- ja neuvontapuhelin, chat, keskusteluapu ryhmissä tai henkilökohtaisesti sekä koulutus. Yhdistys ylläpitää Delfiinihyppy-keskustelupalstaa.Voimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114379
- 793553
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223411Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 762974
- 892933
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672855"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589