Eikö ihmiset osaa käyttää niitä auton kaukovaloja kunnolla joko tullaan syliin pitkät päällä tai ajetaan perseessä kiinni että varmasti häikii
Vastaukset 7
- Heihaloooo
Miksi et aja edes 70 kmt ja on 80 lupa ajaa.
- Skipiduveinaa
Se on aivan sama onko 80 vai 160 vauhtia niin vastaan tullaan silti pitkät päällä
- pitkät_sille
Oon taas huomannut sellasen että pitkiltä vaihdetaan lyhkäsille välillä ihan liian aikaisin. Mm viimeksi oli n 3km:n suora ja vastaantulija vaihtoi lyhkäsille heti suoran päässä. Mun oli siinä vähän noloo ajella reilu kilometri vielä pitkillä.
- kauvvattalainen
Mää ajan aina pitkillä Tulkkilassa. Oon ittekin aika pitkä.
- Tyhjäkylä
Tulkkilassahan voikin pitkillä ajaa kun ei siellä kukaan muu ikinä liiku.
- kalsari
Mää vaihdoin justiin pitkät. Pakko kun tuli kylmä.
- Pitkätvalothäikii
Olen myös huomanut, että vaihdetaan lyhyisiin liian aikaisin. Autossani "älyvalot" ja kun ne päällä ajelee niin valoja vilkutellaan jatkuvasti. Kiva huomauttaa asiasta laittamalla pitkät päälle. Luulen kuitenkin, etä autonvalmistaja on aika hyvällä asiantuntemuksella homman tehnyt. Ei tarvii vaihtaa lyhyille puoli kilsaa ennen kohtaamista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791178
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä29855Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19725- 46589
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13577Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja180552Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123520Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13520On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23450Maajussi-Tarjan Marko-rakas täräyttää suhteen alusta - Meinasi tulla hätä käteen Viinijuhlilla
Maajussi-Tarja ja Marko löysivät toisensa pari vuotta sitten romanssimielessä. Nyt Marko kertoo suhteen alusta: https:/3447