Vaihtohengailua Pattayalla.

Vikisevä2010

Kyllä toimeentuleville kunnollisille miehille ottajia on jonoksi saakka Thaimaassa.

Joskus kerroinkin kun olin aikoinaan yhden söpöläisen kanssa Pattayalla hengailemassa ennen kämpän ostoani. 

Parin päivän tuttavuuden jälkeen majoituimme yhteen Pattayan kalleimmista hotelleista, joka toimii myös häiden järjestyspaikkana. 

Tyttö oli ollut hieman etäinen ja varautunut.
Hotellilla oli ollut juuri häät ja rekvisiitta oli puutarhassa edelleen paikoillaan.
Letkautin tytölle että onko tämä se paikka jossa haluat mennä naimisiin kanssani?

Voi sitä tytön ilmettä kun hän katsoi minua olenko tosissani.
Hän suli silmissä ja näytti niin toiveikkaalta ja onnelliselta.
Puristui kainalooni ja oli seuraavat kaksi päivää ihan kuin eri ihminen. 

Oikein upea daami ja kuumaverinen kuin hiilikoukku.
Siihen se romanssi sitten kaatuikin kun hän alkoi raivokkaan mustasukkaiseksi pelottavuuteen saakka ja vaati jatkuvaa huomiota.
Sitä ei olisi voinut tietää minä aamuna kikkelsit löytyy tehosekoittimesta.

Palautin hänet ja lukuisat muut takaisin siihen elämään mitä olivat viettäneet aiemminkin, saivathan ainakin hetken olla toimeentulevan kunnollisen miehen kanssa ja tuntevansa olevan ihminen.

16

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikäOnKunnollinen

      Neljänsadan maksukaadon kunnollinen mies.

    • lerppainseksielämä

      Nollan kaadon lerppa, jos ei niitä lasketa jotka lerppa on kaatanut ostarin liukuportaissa humalassa kompuroidessaan.

    • Varmasti

      Thaimaalaisia naisia jonoksi saakka 400 naisen miehelle, joka on joka tytön toivepoika varmasti, varmasti.

      • thai9

        Tuo katkeruutesi ja vihasi miehiä kohtaan ei voi johtua mistään muusta kuin siitä että olet saanut pahasti nenillesi suhdemarkkinoilla, tai jäänyt kokonaan paitsi. Ketä muuta voi riepoa noin paljon toisten tekemiset? "Äijä" jankkaa jatkuvasti huorista ja vuokramorsiamista joka väliin ja sitten ihmettelee kun keskustelua käydään niistä. Onko se muiden vika jos sulla ei käy flaksi?


      • Flaksii
        thai9 kirjoitti:

        Tuo katkeruutesi ja vihasi miehiä kohtaan ei voi johtua mistään muusta kuin siitä että olet saanut pahasti nenillesi suhdemarkkinoilla, tai jäänyt kokonaan paitsi. Ketä muuta voi riepoa noin paljon toisten tekemiset? "Äijä" jankkaa jatkuvasti huorista ja vuokramorsiamista joka väliin ja sitten ihmettelee kun keskustelua käydään niistä. Onko se muiden vika jos sulla ei käy flaksi?

        Rahaflaksi sopii niille jotka ei kykene rahattomaan flaksiin.


      • yadaa
        Flaksii kirjoitti:

        Rahaflaksi sopii niille jotka ei kykene rahattomaan flaksiin.

        Nytkö sä sitten oot vaihteeksi rahaton miljonääri joka villisti panee ilmaiseksi? Nauti siitä ilmaisesta naisestasi sitten kaikessa rauhassa ja lopeta nillittäminen.


    • 63NumBall64

      Jessus mikä kirjoitus täysin narsistinen.

      • Sensei--

        Moikka Numba.
        Tämä on kouluesimerkki siitä mitä tarkoitan.
        Minua on syytetty Pattayan vastaiseksi, en ole sitä.
        Minua on syytetty mielipiteestä että ei saisi olla suhteessa jotain ammattikuntaa edustavan kanssa, tämäkään ei pidä paikkaansa.
        Minun vahva mielipiteeni kokemukseen ja usean ystävänikin kohtaloon perustuen on kielteinen näitä 44/2010 kaltaisia kohtaan.
        Tulevat tänne mielestään suurella sydämellä tekemään hyvää Thaimaalle,Thaimaalaisille ja jopa baaritytöille, vaikka ovat suurin mätämuna mitä nälkäisinkään baarityttö tahtoisi kohdalleen.
        2010 aloituksen toteamus että kunnollisille miehille ottajia on jonoon asti pitää paikkansa, mutta feikkikunnollinen ei ole kunnollinen ja tuota tyttö ei pysty tarkistamaan.
        Maailman helpoin tapa saada tyttö toiveikkaaksi ja onnelliseksi kuten 2010 viemällä tyttöä arkeansa parempaan ja antaen tytölle maistiaisia mahdollisesta tulevan elämän sisällöstä.
        Annetaan tytölle vaurauden makua vaikka kustannukset samaa luokkaa kuin 2010 antaa viikkorahaa 16 vuotiaalle tyttärellensä.
        Sitten palautetaan tyttö takaisin entiseensä tämän esimerkin perusteen ollessa mustasukkaisuus.
        Omanapanarssulla taitaa olla aika liuta näitä perusteita vuosien varrelta, mitä hän pitää oikeutuksenaan olla sarjasydäntensärkijä.
        Kyse ei ole mistään muusta, kuin siitä että 2010 ja hänen tapaisensa narsistit ovat löytäneet narsistien paratiisin Pattayan, jossa voi tahtomaansa nautintoa saada ilman suomen tapaansa lainata työnantajan mersua, kun on mirrin puutteessa.

        Lerpatus kaipaa uutta aihetta joten annan.

        2010 aloituksessaan mainitsee, että tahtoiko tyttö hänen kanssaan naimisiin tuossa paikassa.
        2010 44:na kertoi häntä kositun 6 kertaa.
        On aloitus kosinnoista, joihin ei kommentointia itse aiheesta.

        Istuin kerran yksin hotellini edustalla aamukaffilla kadun varressa.
        Hotelli Lanna sijaitseen muurilta rokkiravintolan suuntaan seuraavassa rakennuksessa kun jättää mäkkärin kulman vasemmalle kädelle.
        Nykyään Lannan kahvila ja tietokonehuone on muussa käytössä, mutta tuolloin ei.
        Vaimoni tienasi opiskelurahojaan tuolloin ollen sähköliikkeen mopotsuppari liikkeessä joka edelleenkin sijaitsee muutaman sadan metrin päässä joelle päin.
        Hän ajoi skootterillaan tarakalla metrin korkuinen kaapelikela ajaen tuota yksisuuntaista ja vilkaisi nähden minut vetäen korttelin kerran ympäri ja napaten moponsa parkkiin trutuaarille kaapeleineen.
        Käveli ankkakävelyään reippaasti minua kohti ja tokaisi että sopiiko minun tarjota hänelle croisantti ja kaffi, koska hän tuossa ajatteli että voisi mennä kanssani naimisiin mutta sovitaan kaffikupin ääressä ensin mitä tehdään illalla.
        Tyttö siis osoitti ensisanoillaan että omaa tervettä huumoria ja se lienee yksi syistä, miksi minua tänäkin päivänä ruokkii.

        Rakkaat kaipaisivat elämäänsä myös hieman huumoria, moips.


      • lerpantsupparit
        Sensei-- kirjoitti:

        Moikka Numba.
        Tämä on kouluesimerkki siitä mitä tarkoitan.
        Minua on syytetty Pattayan vastaiseksi, en ole sitä.
        Minua on syytetty mielipiteestä että ei saisi olla suhteessa jotain ammattikuntaa edustavan kanssa, tämäkään ei pidä paikkaansa.
        Minun vahva mielipiteeni kokemukseen ja usean ystävänikin kohtaloon perustuen on kielteinen näitä 44/2010 kaltaisia kohtaan.
        Tulevat tänne mielestään suurella sydämellä tekemään hyvää Thaimaalle,Thaimaalaisille ja jopa baaritytöille, vaikka ovat suurin mätämuna mitä nälkäisinkään baarityttö tahtoisi kohdalleen.
        2010 aloituksen toteamus että kunnollisille miehille ottajia on jonoon asti pitää paikkansa, mutta feikkikunnollinen ei ole kunnollinen ja tuota tyttö ei pysty tarkistamaan.
        Maailman helpoin tapa saada tyttö toiveikkaaksi ja onnelliseksi kuten 2010 viemällä tyttöä arkeansa parempaan ja antaen tytölle maistiaisia mahdollisesta tulevan elämän sisällöstä.
        Annetaan tytölle vaurauden makua vaikka kustannukset samaa luokkaa kuin 2010 antaa viikkorahaa 16 vuotiaalle tyttärellensä.
        Sitten palautetaan tyttö takaisin entiseensä tämän esimerkin perusteen ollessa mustasukkaisuus.
        Omanapanarssulla taitaa olla aika liuta näitä perusteita vuosien varrelta, mitä hän pitää oikeutuksenaan olla sarjasydäntensärkijä.
        Kyse ei ole mistään muusta, kuin siitä että 2010 ja hänen tapaisensa narsistit ovat löytäneet narsistien paratiisin Pattayan, jossa voi tahtomaansa nautintoa saada ilman suomen tapaansa lainata työnantajan mersua, kun on mirrin puutteessa.

        Lerpatus kaipaa uutta aihetta joten annan.

        2010 aloituksessaan mainitsee, että tahtoiko tyttö hänen kanssaan naimisiin tuossa paikassa.
        2010 44:na kertoi häntä kositun 6 kertaa.
        On aloitus kosinnoista, joihin ei kommentointia itse aiheesta.

        Istuin kerran yksin hotellini edustalla aamukaffilla kadun varressa.
        Hotelli Lanna sijaitseen muurilta rokkiravintolan suuntaan seuraavassa rakennuksessa kun jättää mäkkärin kulman vasemmalle kädelle.
        Nykyään Lannan kahvila ja tietokonehuone on muussa käytössä, mutta tuolloin ei.
        Vaimoni tienasi opiskelurahojaan tuolloin ollen sähköliikkeen mopotsuppari liikkeessä joka edelleenkin sijaitsee muutaman sadan metrin päässä joelle päin.
        Hän ajoi skootterillaan tarakalla metrin korkuinen kaapelikela ajaen tuota yksisuuntaista ja vilkaisi nähden minut vetäen korttelin kerran ympäri ja napaten moponsa parkkiin trutuaarille kaapeleineen.
        Käveli ankkakävelyään reippaasti minua kohti ja tokaisi että sopiiko minun tarjota hänelle croisantti ja kaffi, koska hän tuossa ajatteli että voisi mennä kanssani naimisiin mutta sovitaan kaffikupin ääressä ensin mitä tehdään illalla.
        Tyttö siis osoitti ensisanoillaan että omaa tervettä huumoria ja se lienee yksi syistä, miksi minua tänäkin päivänä ruokkii.

        Rakkaat kaipaisivat elämäänsä myös hieman huumoria, moips.

        Moikka sensei ja numba!
        Näin alkaa tervehdyksen kautta yksinpuheluilla saatellen lähestyä Lerpan viikonloppu.
        Ahtisaarimaisesti kävelevällä skolioosipotilaalla on nyt mopedi ja kaapelikela. Mopoillahan ne sähköfirmojen hammaslääkärinaiset kuljettelevatkin kalustoaan koska Thaimaassa ei ole vielä keksitty lava-autoja eikä comboja.
        Mopotsupparin hommasta on vain pieni matka 30 miljoonan euron omaisuuteen ja 5 miljoonan lisäostokset on suunnitteilla.

        Josko se eurojackpot tänään Lerpalle napsahtaa, ellei sitä viimeistä kahta euroakin ole laitettu hiivaan ja sokeriin. Kraanavesi onneksi on melkein ilmaista Paraisissa. Appelsiinin kuoret antaa kirpsakan lisämaun kiljuun ja vitamiineja, joiden tärkeydestä ne lääkärit Lerppaa aina jaksaa muistuttaa juopotteluputken aikana.
        Reipasta perjantaita ja lisää katukosimisia vaan kaapelikissoilta. Siinä mopedissa oli varmaankin tehoputki ja siistit kromilokarit?


      • olikosehelkama
        Sensei-- kirjoitti:

        Moikka Numba.
        Tämä on kouluesimerkki siitä mitä tarkoitan.
        Minua on syytetty Pattayan vastaiseksi, en ole sitä.
        Minua on syytetty mielipiteestä että ei saisi olla suhteessa jotain ammattikuntaa edustavan kanssa, tämäkään ei pidä paikkaansa.
        Minun vahva mielipiteeni kokemukseen ja usean ystävänikin kohtaloon perustuen on kielteinen näitä 44/2010 kaltaisia kohtaan.
        Tulevat tänne mielestään suurella sydämellä tekemään hyvää Thaimaalle,Thaimaalaisille ja jopa baaritytöille, vaikka ovat suurin mätämuna mitä nälkäisinkään baarityttö tahtoisi kohdalleen.
        2010 aloituksen toteamus että kunnollisille miehille ottajia on jonoon asti pitää paikkansa, mutta feikkikunnollinen ei ole kunnollinen ja tuota tyttö ei pysty tarkistamaan.
        Maailman helpoin tapa saada tyttö toiveikkaaksi ja onnelliseksi kuten 2010 viemällä tyttöä arkeansa parempaan ja antaen tytölle maistiaisia mahdollisesta tulevan elämän sisällöstä.
        Annetaan tytölle vaurauden makua vaikka kustannukset samaa luokkaa kuin 2010 antaa viikkorahaa 16 vuotiaalle tyttärellensä.
        Sitten palautetaan tyttö takaisin entiseensä tämän esimerkin perusteen ollessa mustasukkaisuus.
        Omanapanarssulla taitaa olla aika liuta näitä perusteita vuosien varrelta, mitä hän pitää oikeutuksenaan olla sarjasydäntensärkijä.
        Kyse ei ole mistään muusta, kuin siitä että 2010 ja hänen tapaisensa narsistit ovat löytäneet narsistien paratiisin Pattayan, jossa voi tahtomaansa nautintoa saada ilman suomen tapaansa lainata työnantajan mersua, kun on mirrin puutteessa.

        Lerpatus kaipaa uutta aihetta joten annan.

        2010 aloituksessaan mainitsee, että tahtoiko tyttö hänen kanssaan naimisiin tuossa paikassa.
        2010 44:na kertoi häntä kositun 6 kertaa.
        On aloitus kosinnoista, joihin ei kommentointia itse aiheesta.

        Istuin kerran yksin hotellini edustalla aamukaffilla kadun varressa.
        Hotelli Lanna sijaitseen muurilta rokkiravintolan suuntaan seuraavassa rakennuksessa kun jättää mäkkärin kulman vasemmalle kädelle.
        Nykyään Lannan kahvila ja tietokonehuone on muussa käytössä, mutta tuolloin ei.
        Vaimoni tienasi opiskelurahojaan tuolloin ollen sähköliikkeen mopotsuppari liikkeessä joka edelleenkin sijaitsee muutaman sadan metrin päässä joelle päin.
        Hän ajoi skootterillaan tarakalla metrin korkuinen kaapelikela ajaen tuota yksisuuntaista ja vilkaisi nähden minut vetäen korttelin kerran ympäri ja napaten moponsa parkkiin trutuaarille kaapeleineen.
        Käveli ankkakävelyään reippaasti minua kohti ja tokaisi että sopiiko minun tarjota hänelle croisantti ja kaffi, koska hän tuossa ajatteli että voisi mennä kanssani naimisiin mutta sovitaan kaffikupin ääressä ensin mitä tehdään illalla.
        Tyttö siis osoitti ensisanoillaan että omaa tervettä huumoria ja se lienee yksi syistä, miksi minua tänäkin päivänä ruokkii.

        Rakkaat kaipaisivat elämäänsä myös hieman huumoria, moips.

        Rankka mopo on ollut kyllä. Metrin korkuinen kaapelikela on halkaisijaltaan 1,5 metriä ja painaa vähintään tonnin. Tietenkin siinä oli erikoisjouset ja supermäntä.


      • lerpanseikkailut

        Lerpalla pukkaa kaamosmasennusta ja nainen olisi kiva lämmittämään punkkaa. Mutta ei ole kuin mummin kutomat paskaiset villasukat ja haaleaa kiljunpaskaa.


      • Amaliankaapelit

        Siinähän on selkeästi kuvassa tonnin verran kaapelia mopon tarakalla. Hyvä Amalia! Sinä se osaat googlata kaikkein parhaiten.


      • nyteienääpysty

        LOL mikä spede... nyt sitten googlasit 15cm korkean kaapelikelan todisteeksi hammaslääkärisvaimosi mopon tarakalla olevasta metrin korkeasta kaapelikelasta... Lopeta nyt porsas se tenuaminen ja mene hoitoon.


      • Sensei--
        nyteienääpysty kirjoitti:

        LOL mikä spede... nyt sitten googlasit 15cm korkean kaapelikelan todisteeksi hammaslääkärisvaimosi mopon tarakalla olevasta metrin korkeasta kaapelikelasta... Lopeta nyt porsas se tenuaminen ja mene hoitoon.

        No johan sullaongelma........kaapelikela.........kaapelikela..........kaapelikela.
        Tytöllä oli moponsa takana remmeillä korkea kaapelikela ( sähköjohtorulla ) jonka korkeudeksi heitin metrin, anteeksi että en sen korkeutta tarkemminmitannut, koska silmäni harhaili heterona ihan muuhun.
        Voiko idiootimpaa ihmistä olla kuin sinä?
        Jumankekka, minkälainen ihminen viihtyy sun seurassas?


      • utelias_matkaaja
        Sensei-- kirjoitti:

        No johan sullaongelma........kaapelikela.........kaapelikela..........kaapelikela.
        Tytöllä oli moponsa takana remmeillä korkea kaapelikela ( sähköjohtorulla ) jonka korkeudeksi heitin metrin, anteeksi että en sen korkeutta tarkemminmitannut, koska silmäni harhaili heterona ihan muuhun.
        Voiko idiootimpaa ihmistä olla kuin sinä?
        Jumankekka, minkälainen ihminen viihtyy sun seurassas?

        Moikka Sika-Lerppa! Milloin tuut hesaan todistamaan että oot Chiang Main Paraisissa etsimässä uutta jahtia Siamin lahden Phuketissa vesitasolla Sundomin Venetsian saaristossa siinä Espanjan edustalla Vaasassa kaapelikela potaton satulassa?


      • Sensei--
        utelias_matkaaja kirjoitti:

        Moikka Sika-Lerppa! Milloin tuut hesaan todistamaan että oot Chiang Main Paraisissa etsimässä uutta jahtia Siamin lahden Phuketissa vesitasolla Sundomin Venetsian saaristossa siinä Espanjan edustalla Vaasassa kaapelikela potaton satulassa?

        Kiitos kysymästä.
        Milloin ? Sovittaessa !
        Missä ? Sopimuksen mukaan !
        Kenen kanssa ? Sanojensa takana olevan henkilön kanssa !


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe