Mitä ajattelisit siitä

Whatsappia

Että saisit kaivatultasi tyhjän viestin?
🤔

48

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jajatkaisintikustaasiaa

      Tykkäisin.

    • Elluhalloyb

      No parempi kuin ei mitään...👍👅

    • onhannoitapipipäitä

      En vastaisi. Kuin myöskään en vastaisi jos viesti tulee numerosta, jota ei ole yhteystiedoissani ja viestissä ei käy ilmi kuka on viestin lähettäjä. Epäilisin vain siinä tapauksessa erästä sairasta hyypiötä lähettäjäksi.

    • nollaonkivaolla

      Olisi kuin yhteydenottopyyntö,

      Parempi tyhjä kuin ei mitään.

    • EiSittenMitään

      Vahingossa lähetetty. Ei merkitsi mitään.

    • Sano_jotain

      Pitäisin vittuiluna

    • sukuvika_se_on

      "Mitä ajattelisit siitä
      Että saisit kaivatultasi tyhjän viestin?"

      Ajattelisin että no nyt se älykkö on viimein saanut tekstiviestimuotoon ja ihan täysillä kaiken sen mitä sen päässä liikkuu.

    • NumeroOuto

      Kerta kyseessä olisi myös tuntematon numero niin ajattelisin että oli väärä numero.

    • Totuudentälläpuolen

      Parempi sekin, kun ei mitään.

    • arvonsatunteva

      Saattaisin ajatella paljonkin, mutta en reagoisi siihen mitenkään. Pelkkä tyhjä viesti ei anna aihetta toimenpiteisiin. Kyllä täytyy parempaan pystyä.

      • teetköitsemitään

        Mitenkäs hyvään sinä olet itse pystynyt?


      • kukasiellähönöilee
        teetköitsemitään kirjoitti:

        Mitenkäs hyvään sinä olet itse pystynyt?

        ???
        hehhehhhhh


      • hahhahhaaahhaa
        teetköitsemitään kirjoitti:

        Mitenkäs hyvään sinä olet itse pystynyt?

        Onkos sulla purkka juuttunut korvienväliin?


    • keleton

      Käyttis ei tue wa:ia eli ei tavoita minua tyhjätkään viestit :( Katsotaan tuoko pukki uuden kapulan? Nykyinen pelittänyt jo 4v. 7kk. Kesään asti, kunnes ei enään mm. wa päivitykset enään onnistuneet.

    • Eiprkelesssss

      Mä oon lähettänyt näköjää monesti tyhjän viestin Instagrammissa. :D

      • tyhmiäviestejä

        whatsappihan oli jo hakkeroiden varasmaja noin puoli vuottakin sitten_D

        Tyhjien viestien missä tahansa on turhaa kuin poliisiauto rekisterinumeroilla :D


      • TasaPena
        tyhmiäviestejä kirjoitti:

        whatsappihan oli jo hakkeroiden varasmaja noin puoli vuottakin sitten_D

        Tyhjien viestien missä tahansa on turhaa kuin poliisiauto rekisterinumeroilla :D

        Niin. Mihis sää hinasitka niitä kolmee valkosta Transuporteria. Poliisin Maijalla?
        Ja kuka siel kuution kokosessa peräkärryssäs oli? Joku Norjasta "muuttanu" testamenttaaja, vai? ;)


      • RapeliRautaLoukku
        tyhmiäviestejä kirjoitti:

        whatsappihan oli jo hakkeroiden varasmaja noin puoli vuottakin sitten_D

        Tyhjien viestien missä tahansa on turhaa kuin poliisiauto rekisterinumeroilla :D

        Ota sitte Liiterin kassalta Tuija taas kainaloon, ja suuntaa Puna-Nenines sinne Itämeren Maijan Pikavenelaivueeseen vähän "Joraamasn".
        Me luetaan, ja lasketaan, kylä paikallispainon lehdestä sitte ne loputkin prosentit. ;)


    • Hormooni

      Olisin tosi iloinen. Päivä olis pelastettu ja ihan varmasti hormonit hyrräis ku Montanan putous.

    • Varmaan

      Lähettäisin tyhjän takaisin

      • kätelläoikein

        Mahtavaa kanssakäymistä, tyhjiä viestejä tuntemattomista numeroista. Syvällistä.


      • Huumoria
        kätelläoikein kirjoitti:

        Mahtavaa kanssakäymistä, tyhjiä viestejä tuntemattomista numeroista. Syvällistä.

        Ei ne ole tuntemattomia, urpo


      • voihyvääpäivää
        Huumoria kirjoitti:

        Ei ne ole tuntemattomia, urpo

        Jos on wa-nro ei olla tuntemattomia mut silloin ois syytä osata sanoakin jo jotain, tyhjän viestin lähettäjä se vasta urpo onkin.
        Ai niin mut te teinithän toimitte just noin.. "iik se tykkää varmaa musta iik kun lähetti vahinkoviestin iik" 🤣🤣


      • Eiootarpeextiukka
        voihyvääpäivää kirjoitti:

        Jos on wa-nro ei olla tuntemattomia mut silloin ois syytä osata sanoakin jo jotain, tyhjän viestin lähettäjä se vasta urpo onkin.
        Ai niin mut te teinithän toimitte just noin.. "iik se tykkää varmaa musta iik kun lähetti vahinkoviestin iik" 🤣🤣

        Laita ny Vähä kireempi pipo päähän


      • voihyvääpäivää
        Eiootarpeextiukka kirjoitti:

        Laita ny Vähä kireempi pipo päähän

        Laittaisin mut pääni on iso ja älykäs eikä kireämpi pipo tee älykkyydelleni hyvää.


      • SulleJust
        voihyvääpäivää kirjoitti:

        Laittaisin mut pääni on iso ja älykäs eikä kireämpi pipo tee älykkyydelleni hyvää.

        Kannattaa sitten suunnata se valtavan ison pään älykkyys jonnekin muualle kuin ikävä palstan Whatsappia ketjuun? Ettei valtavan suuriin ja viisaisiin aivoihisi tartu tyhmyys! Vai ootkohan sittenkin ihan kaltaistesi joukossa? 🤣😆😂😅😘


    • mävastaisin

      Vastaisin takaisin

    • Niinpäniin

      Ajattelisin, että joko vahinko tai sitten joku joka ajattelee kuin 12-vuotias.
      Eihän siinä muita vaihtoehtoja ole.
      Joku ujo soittaisi edes puhumattoman puhelun.

    • mielessämyös

      Se olisi sulattavan söpöä. Kertoisi että toinen ajattelisi minua, muttei osaisi oikein keksiä sanoja millä ilmaisisi tuntonsa.

      • Peukut

        Tälle iso 👍


      • mielessämyös
        Peukut kirjoitti:

        Tälle iso 👍

        Mietin vain, ettei tuo viestin lähettäminen ole minulle mitenkään helppoa tässä tilanteessa niin tuskin se sitä hänellekään on.


      • TunnenSen
        mielessämyös kirjoitti:

        Mietin vain, ettei tuo viestin lähettäminen ole minulle mitenkään helppoa tässä tilanteessa niin tuskin se sitä hänellekään on.

        Tämä on totta.. Sitä paitsi ei se aiemminkaan tuottanut tulosta.


    • kohtapysähtyy

      Kammottava tiedoitus kapteenilta jossain nopeusveneessä, henklöstö on korkeintaan 4:

      Kapteeni ilmoittaa: avaamme kohta jo ilmaflappeja ja kohta avaamme myös sitten vedenalaisetkin jarrut, varautukaa todella nopeaan pysäytykseen :D

    • Eiolepelkoa

      Ei sieltä ole tulossa edes tyhjää viestiä. Tyhjä viesti tarkoittaisi sitä, että hänellä olisi mun numero tallennettuna.

    • hölmörakastunut

      olisin ihan onnessain siitäkin <3 sitten kysyisin että onko kaikki hyvin..mitä tämä tarkoittaa :D

    • babyporkkana

      Varmaan kysyisin, että oletko sanaton, ja vastaukseksi tulisi toinen tyhjä viesti. Good talk.

    • tyhjäviestivastauksena

      on kuittaus kertoen, että oma viestini pn luettu. Enkä nyt tarkoita tässä mitään "kaivattujen" viestejä.

    • Puss

      Tulisi nyt edes joku viesti😘

      • toivonmukaanainakin

        Laita itse ensin niiii saat sit vastauksen :) ;)


    • Mutteiselaita

      Tulisi virtaa kinttaaseen kummasti jos eräs M laittais❤️

    • kylhäntollastasattuu

      No, mitäpä siitä nyt ajattelis muuta kuin, että hänellä on numero tallessa ja että on laittanut vahingossa näppäintä painamalla taskuviestin. Laittasin ite takasin tyhjän viestin tai kysymysmerkin.

    • Lähettäisin viesti takaisin missä lukisi: Nynny

    • hajosinniin

      Kai minä tulkitsisin sen niin, että kiittää kauniista sanoista eikä osaa tai halua minun suuntaani sanoja tuhlailla.

    • Tyhjänsaapyytämättäkin

      No en tietäisi keltä se on, koska hänen numeronsa on salainen. Joskus kokeilin etsiä. Työnumero vaan löytyi joka on mulla muutenkin helposti käytettävissä (siis töissä, ei tietenkään henk.koht. puhelimessani).

      En arvostaisi muutenkaan tyhjää viestiä, tuntuisi kettuilulta vaan. Jos ei oikein keksi mitä kirjoittaisi aluksi, voi kirjoittaa vaikka "Moi. Mitä kuuluu? Terveisin X."

      Vastasin tähän kuitenkin vaikka en tule ikinä saamaan häneltä viestiä. Enkä lähettämään hänelle. Paitsi töissä.

    • tyhjänsaapyytämättäkin

      Tyhjyyteen kolisevat kaikki sanat jotka sinulle lähetin!

    • myfriend

      Kun lähetän oman viestini niin se ei tule olemaan tyhjä...

    • Gfdfhy

      Nimi vielä peitossa harmi.Taidan arvata.

    • voivoivoi

      En noteeraisi sitä mitenkään koska microsimmiin siirtyessäni jätin pois hänenkin numeronsa. Olishan se ollu kiva edes whatsupissa katsoa hänen kuvaansa! 😢😍olis voinu tarkistaa onko sama heppu joka kotinurkillani näkyi pyöräilemässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe