Mitä ajattelisit siitä

Whatsappia

Että saisit kaivatultasi tyhjän viestin?
🤔

48

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jajatkaisintikustaasiaa

Tykkäisin.

• Elluhalloyb

No parempi kuin ei mitään...👍👅

• onhannoitapipipäitä

En vastaisi. Kuin myöskään en vastaisi jos viesti tulee numerosta, jota ei ole yhteystiedoissani ja viestissä ei käy ilmi kuka on viestin lähettäjä. Epäilisin vain siinä tapauksessa erästä sairasta hyypiötä lähettäjäksi.

• nollaonkivaolla

Olisi kuin yhteydenottopyyntö,

Parempi tyhjä kuin ei mitään.

• EiSittenMitään

Vahingossa lähetetty. Ei merkitsi mitään.

• Sano_jotain

Pitäisin vittuiluna

• sukuvika_se_on

"Mitä ajattelisit siitä
      Että saisit kaivatultasi tyhjän viestin?"

Ajattelisin että no nyt se älykkö on viimein saanut tekstiviestimuotoon ja ihan täysillä kaiken sen mitä sen päässä liikkuu.

• NumeroOuto

Kerta kyseessä olisi myös tuntematon numero niin ajattelisin että oli väärä numero.

• Totuudentälläpuolen

Parempi sekin, kun ei mitään.

• arvonsatunteva

Saattaisin ajatella paljonkin, mutta en reagoisi siihen mitenkään. Pelkkä tyhjä viesti ei anna aihetta toimenpiteisiin. Kyllä täytyy parempaan pystyä.

• teetköitsemitään

Mitenkäs hyvään sinä olet itse pystynyt?

• kukasiellähönöilee
        teetköitsemitään kirjoitti:

???
        hehhehhhhh

• hahhahhaaahhaa
        teetköitsemitään kirjoitti:

Onkos sulla purkka juuttunut korvienväliin?

• keleton

Käyttis ei tue wa:ia eli ei tavoita minua tyhjätkään viestit :( Katsotaan tuoko pukki uuden kapulan? Nykyinen pelittänyt jo 4v. 7kk. Kesään asti, kunnes ei enään mm. wa päivitykset enään onnistuneet.

• Eiprkelesssss

Mä oon lähettänyt näköjää monesti tyhjän viestin Instagrammissa. :D

• tyhmiäviestejä

whatsappihan oli jo hakkeroiden varasmaja noin puoli vuottakin sitten_D

Tyhjien viestien missä tahansa on turhaa kuin poliisiauto rekisterinumeroilla :D

• TasaPena
        tyhmiäviestejä kirjoitti:

Tyhjien viestien missä tahansa on turhaa kuin poliisiauto rekisterinumeroilla :D

Niin. Mihis sää hinasitka niitä kolmee valkosta Transuporteria. Poliisin Maijalla?
        Ja kuka siel kuution kokosessa peräkärryssäs oli? Joku Norjasta "muuttanu" testamenttaaja, vai? ;)

• RapeliRautaLoukku
        tyhmiäviestejä kirjoitti:

Ota sitte Liiterin kassalta Tuija taas kainaloon, ja suuntaa Puna-Nenines sinne Itämeren Maijan Pikavenelaivueeseen vähän "Joraamasn".
        Me luetaan, ja lasketaan, kylä paikallispainon lehdestä sitte ne loputkin prosentit. ;)

• Hormooni

Olisin tosi iloinen. Päivä olis pelastettu ja ihan varmasti hormonit hyrräis ku Montanan putous.

• Varmaan

Lähettäisin tyhjän takaisin

• kätelläoikein

Mahtavaa kanssakäymistä, tyhjiä viestejä tuntemattomista numeroista. Syvällistä.

• Huumoria
        kätelläoikein kirjoitti:

Mahtavaa kanssakäymistä, tyhjiä viestejä tuntemattomista numeroista. Syvällistä.

Ei ne ole tuntemattomia, urpo

• voihyvääpäivää
        Huumoria kirjoitti:

Ei ne ole tuntemattomia, urpo

Jos on wa-nro ei olla tuntemattomia mut silloin ois syytä osata sanoakin jo jotain, tyhjän viestin lähettäjä se vasta urpo onkin.
        Ai niin mut te teinithän toimitte just noin.. "iik se tykkää varmaa musta iik kun lähetti vahinkoviestin iik" 🤣🤣

• Eiootarpeextiukka
        voihyvääpäivää kirjoitti:

Jos on wa-nro ei olla tuntemattomia mut silloin ois syytä osata sanoakin jo jotain, tyhjän viestin lähettäjä se vasta urpo onkin.
        Ai niin mut te teinithän toimitte just noin.. "iik se tykkää varmaa musta iik kun lähetti vahinkoviestin iik" 🤣🤣

Laita ny Vähä kireempi pipo päähän

• voihyvääpäivää
        Eiootarpeextiukka kirjoitti:

Laita ny Vähä kireempi pipo päähän

Laittaisin mut pääni on iso ja älykäs eikä kireämpi pipo tee älykkyydelleni hyvää.

• SulleJust
        voihyvääpäivää kirjoitti:

Laittaisin mut pääni on iso ja älykäs eikä kireämpi pipo tee älykkyydelleni hyvää.

Kannattaa sitten suunnata se valtavan ison pään älykkyys jonnekin muualle kuin ikävä palstan Whatsappia ketjuun? Ettei valtavan suuriin ja viisaisiin aivoihisi tartu tyhmyys! Vai ootkohan sittenkin ihan kaltaistesi joukossa? 🤣😆😂😅😘

• mävastaisin

Vastaisin takaisin

• Niinpäniin

Ajattelisin, että joko vahinko tai sitten joku joka ajattelee kuin 12-vuotias.
      Eihän siinä muita vaihtoehtoja ole.
      Joku ujo soittaisi edes puhumattoman puhelun.

• mielessämyös

Se olisi sulattavan söpöä. Kertoisi että toinen ajattelisi minua, muttei osaisi oikein keksiä sanoja millä ilmaisisi tuntonsa.

• Peukut

Tälle iso 👍

• mielessämyös
        Peukut kirjoitti:

Tälle iso 👍

Mietin vain, ettei tuo viestin lähettäminen ole minulle mitenkään helppoa tässä tilanteessa niin tuskin se sitä hänellekään on.

• TunnenSen
        mielessämyös kirjoitti:

Mietin vain, ettei tuo viestin lähettäminen ole minulle mitenkään helppoa tässä tilanteessa niin tuskin se sitä hänellekään on.

Tämä on totta.. Sitä paitsi ei se aiemminkaan tuottanut tulosta.

• kohtapysähtyy

Kammottava tiedoitus kapteenilta jossain nopeusveneessä, henklöstö on korkeintaan 4:

Kapteeni ilmoittaa: avaamme kohta jo ilmaflappeja ja kohta avaamme myös sitten vedenalaisetkin jarrut, varautukaa todella nopeaan pysäytykseen :D

• Eiolepelkoa

Ei sieltä ole tulossa edes tyhjää viestiä. Tyhjä viesti tarkoittaisi sitä, että hänellä olisi mun numero tallennettuna.

• hölmörakastunut

olisin ihan onnessain siitäkin <3 sitten kysyisin että onko kaikki hyvin..mitä tämä tarkoittaa :D

• babyporkkana

Varmaan kysyisin, että oletko sanaton, ja vastaukseksi tulisi toinen tyhjä viesti. Good talk.

• tyhjäviestivastauksena

on kuittaus kertoen, että oma viestini pn luettu. Enkä nyt tarkoita tässä mitään "kaivattujen" viestejä.

• Puss

Tulisi nyt edes joku viesti😘

• toivonmukaanainakin

Laita itse ensin niiii saat sit vastauksen :) ;)

• Mutteiselaita

Tulisi virtaa kinttaaseen kummasti jos eräs M laittais❤️

• kylhäntollastasattuu

No, mitäpä siitä nyt ajattelis muuta kuin, että hänellä on numero tallessa ja että on laittanut vahingossa näppäintä painamalla taskuviestin. Laittasin ite takasin tyhjän viestin tai kysymysmerkin.

• Lähettäisin viesti takaisin missä lukisi: Nynny

• hajosinniin

Kai minä tulkitsisin sen niin, että kiittää kauniista sanoista eikä osaa tai halua minun suuntaani sanoja tuhlailla.

• Tyhjänsaapyytämättäkin

No en tietäisi keltä se on, koska hänen numeronsa on salainen. Joskus kokeilin etsiä. Työnumero vaan löytyi joka on mulla muutenkin helposti käytettävissä (siis töissä, ei tietenkään henk.koht. puhelimessani).

En arvostaisi muutenkaan tyhjää viestiä, tuntuisi kettuilulta vaan. Jos ei oikein keksi mitä kirjoittaisi aluksi, voi kirjoittaa vaikka "Moi. Mitä kuuluu? Terveisin X."

Vastasin tähän kuitenkin vaikka en tule ikinä saamaan häneltä viestiä. Enkä lähettämään hänelle. Paitsi töissä.

• tyhjänsaapyytämättäkin

Tyhjyyteen kolisevat kaikki sanat jotka sinulle lähetin!

• myfriend

Kun lähetän oman viestini niin se ei tule olemaan tyhjä...

• Gfdfhy

Nimi vielä peitossa harmi.Taidan arvata.

• voivoivoi

En noteeraisi sitä mitenkään koska microsimmiin siirtyessäni jätin pois hänenkin numeronsa. Olishan se ollu kiva edes whatsupissa katsoa hänen kuvaansa! 😢😍olis voinu tarkistaa onko sama heppu joka kotinurkillani näkyi pyöräilemässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      33
      4705
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      31
      2276
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1780
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1708
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1492
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1392
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1116
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1060
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1024
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      71
      987
    Aihe