Että saisit kaivatultasi tyhjän viestin?
🤔
Mitä ajattelisit siitä
48
1112
Vastaukset
- jajatkaisintikustaasiaa
Tykkäisin.
- Elluhalloyb
No parempi kuin ei mitään...👍👅
- onhannoitapipipäitä
En vastaisi. Kuin myöskään en vastaisi jos viesti tulee numerosta, jota ei ole yhteystiedoissani ja viestissä ei käy ilmi kuka on viestin lähettäjä. Epäilisin vain siinä tapauksessa erästä sairasta hyypiötä lähettäjäksi.
- nollaonkivaolla
Olisi kuin yhteydenottopyyntö,
Parempi tyhjä kuin ei mitään. - EiSittenMitään
Vahingossa lähetetty. Ei merkitsi mitään.
- Sano_jotain
Pitäisin vittuiluna
- sukuvika_se_on
"Mitä ajattelisit siitä
Että saisit kaivatultasi tyhjän viestin?"
Ajattelisin että no nyt se älykkö on viimein saanut tekstiviestimuotoon ja ihan täysillä kaiken sen mitä sen päässä liikkuu. - NumeroOuto
Kerta kyseessä olisi myös tuntematon numero niin ajattelisin että oli väärä numero.
- Totuudentälläpuolen
Parempi sekin, kun ei mitään.
- arvonsatunteva
Saattaisin ajatella paljonkin, mutta en reagoisi siihen mitenkään. Pelkkä tyhjä viesti ei anna aihetta toimenpiteisiin. Kyllä täytyy parempaan pystyä.
- teetköitsemitään
Mitenkäs hyvään sinä olet itse pystynyt?
- kukasiellähönöilee
teetköitsemitään kirjoitti:
???
hehhehhhhh - hahhahhaaahhaa
teetköitsemitään kirjoitti:
Onkos sulla purkka juuttunut korvienväliin?
- keleton
Käyttis ei tue wa:ia eli ei tavoita minua tyhjätkään viestit :( Katsotaan tuoko pukki uuden kapulan? Nykyinen pelittänyt jo 4v. 7kk. Kesään asti, kunnes ei enään mm. wa päivitykset enään onnistuneet.
- Eiprkelesssss
Mä oon lähettänyt näköjää monesti tyhjän viestin Instagrammissa. :D
- tyhmiäviestejä
whatsappihan oli jo hakkeroiden varasmaja noin puoli vuottakin sitten_D
Tyhjien viestien missä tahansa on turhaa kuin poliisiauto rekisterinumeroilla :D - TasaPena
tyhmiäviestejä kirjoitti:
Tyhjien viestien missä tahansa on turhaa kuin poliisiauto rekisterinumeroilla :DNiin. Mihis sää hinasitka niitä kolmee valkosta Transuporteria. Poliisin Maijalla?
Ja kuka siel kuution kokosessa peräkärryssäs oli? Joku Norjasta "muuttanu" testamenttaaja, vai? ;) - RapeliRautaLoukku
tyhmiäviestejä kirjoitti:
Tyhjien viestien missä tahansa on turhaa kuin poliisiauto rekisterinumeroilla :DOta sitte Liiterin kassalta Tuija taas kainaloon, ja suuntaa Puna-Nenines sinne Itämeren Maijan Pikavenelaivueeseen vähän "Joraamasn".
Me luetaan, ja lasketaan, kylä paikallispainon lehdestä sitte ne loputkin prosentit. ;)
- Hormooni
Olisin tosi iloinen. Päivä olis pelastettu ja ihan varmasti hormonit hyrräis ku Montanan putous.
- Varmaan
Lähettäisin tyhjän takaisin
- kätelläoikein
Mahtavaa kanssakäymistä, tyhjiä viestejä tuntemattomista numeroista. Syvällistä.
- Huumoria
kätelläoikein kirjoitti:
Mahtavaa kanssakäymistä, tyhjiä viestejä tuntemattomista numeroista. Syvällistä.
Ei ne ole tuntemattomia, urpo
- voihyvääpäivää
Huumoria kirjoitti:
Ei ne ole tuntemattomia, urpo
Jos on wa-nro ei olla tuntemattomia mut silloin ois syytä osata sanoakin jo jotain, tyhjän viestin lähettäjä se vasta urpo onkin.
Ai niin mut te teinithän toimitte just noin.. "iik se tykkää varmaa musta iik kun lähetti vahinkoviestin iik" 🤣🤣 - Eiootarpeextiukka
voihyvääpäivää kirjoitti:
Jos on wa-nro ei olla tuntemattomia mut silloin ois syytä osata sanoakin jo jotain, tyhjän viestin lähettäjä se vasta urpo onkin.
Ai niin mut te teinithän toimitte just noin.. "iik se tykkää varmaa musta iik kun lähetti vahinkoviestin iik" 🤣🤣Laita ny Vähä kireempi pipo päähän
- voihyvääpäivää
Eiootarpeextiukka kirjoitti:
Laita ny Vähä kireempi pipo päähän
Laittaisin mut pääni on iso ja älykäs eikä kireämpi pipo tee älykkyydelleni hyvää.
- SulleJust
voihyvääpäivää kirjoitti:
Laittaisin mut pääni on iso ja älykäs eikä kireämpi pipo tee älykkyydelleni hyvää.
Kannattaa sitten suunnata se valtavan ison pään älykkyys jonnekin muualle kuin ikävä palstan Whatsappia ketjuun? Ettei valtavan suuriin ja viisaisiin aivoihisi tartu tyhmyys! Vai ootkohan sittenkin ihan kaltaistesi joukossa? 🤣😆😂😅😘
- mävastaisin
Vastaisin takaisin
- Niinpäniin
Ajattelisin, että joko vahinko tai sitten joku joka ajattelee kuin 12-vuotias.
Eihän siinä muita vaihtoehtoja ole.
Joku ujo soittaisi edes puhumattoman puhelun. - mielessämyös
Se olisi sulattavan söpöä. Kertoisi että toinen ajattelisi minua, muttei osaisi oikein keksiä sanoja millä ilmaisisi tuntonsa.
- Peukut
Tälle iso 👍
- mielessämyös
Peukut kirjoitti:
Tälle iso 👍
Mietin vain, ettei tuo viestin lähettäminen ole minulle mitenkään helppoa tässä tilanteessa niin tuskin se sitä hänellekään on.
- TunnenSen
mielessämyös kirjoitti:
Mietin vain, ettei tuo viestin lähettäminen ole minulle mitenkään helppoa tässä tilanteessa niin tuskin se sitä hänellekään on.
Tämä on totta.. Sitä paitsi ei se aiemminkaan tuottanut tulosta.
- kohtapysähtyy
Kammottava tiedoitus kapteenilta jossain nopeusveneessä, henklöstö on korkeintaan 4:
Kapteeni ilmoittaa: avaamme kohta jo ilmaflappeja ja kohta avaamme myös sitten vedenalaisetkin jarrut, varautukaa todella nopeaan pysäytykseen :D - Eiolepelkoa
Ei sieltä ole tulossa edes tyhjää viestiä. Tyhjä viesti tarkoittaisi sitä, että hänellä olisi mun numero tallennettuna.
- hölmörakastunut
olisin ihan onnessain siitäkin <3 sitten kysyisin että onko kaikki hyvin..mitä tämä tarkoittaa :D
- babyporkkana
Varmaan kysyisin, että oletko sanaton, ja vastaukseksi tulisi toinen tyhjä viesti. Good talk.
- tyhjäviestivastauksena
on kuittaus kertoen, että oma viestini pn luettu. Enkä nyt tarkoita tässä mitään "kaivattujen" viestejä.
- Puss
Tulisi nyt edes joku viesti😘
- toivonmukaanainakin
Laita itse ensin niiii saat sit vastauksen :) ;)
- Mutteiselaita
Tulisi virtaa kinttaaseen kummasti jos eräs M laittais❤️
- kylhäntollastasattuu
No, mitäpä siitä nyt ajattelis muuta kuin, että hänellä on numero tallessa ja että on laittanut vahingossa näppäintä painamalla taskuviestin. Laittasin ite takasin tyhjän viestin tai kysymysmerkin.
Lähettäisin viesti takaisin missä lukisi: Nynny
- hajosinniin
Kai minä tulkitsisin sen niin, että kiittää kauniista sanoista eikä osaa tai halua minun suuntaani sanoja tuhlailla.
- Tyhjänsaapyytämättäkin
No en tietäisi keltä se on, koska hänen numeronsa on salainen. Joskus kokeilin etsiä. Työnumero vaan löytyi joka on mulla muutenkin helposti käytettävissä (siis töissä, ei tietenkään henk.koht. puhelimessani).
En arvostaisi muutenkaan tyhjää viestiä, tuntuisi kettuilulta vaan. Jos ei oikein keksi mitä kirjoittaisi aluksi, voi kirjoittaa vaikka "Moi. Mitä kuuluu? Terveisin X."
Vastasin tähän kuitenkin vaikka en tule ikinä saamaan häneltä viestiä. Enkä lähettämään hänelle. Paitsi töissä. - tyhjänsaapyytämättäkin
Tyhjyyteen kolisevat kaikki sanat jotka sinulle lähetin!
- myfriend
Kun lähetän oman viestini niin se ei tule olemaan tyhjä...
- Gfdfhy
Nimi vielä peitossa harmi.Taidan arvata.
- voivoivoi
En noteeraisi sitä mitenkään koska microsimmiin siirtyessäni jätin pois hänenkin numeronsa. Olishan se ollu kiva edes whatsupissa katsoa hänen kuvaansa! 😢😍olis voinu tarkistaa onko sama heppu joka kotinurkillani näkyi pyöräilemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin334705Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee312276Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141780Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71708- 821492
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401392- 641116
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2311060Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101024Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.71987