Narsitit_erityisherkät

erityisherkkä_mies

Erityisherkkyyshän on vasta viime aikojen löydös. Meitä on aika paljon joukoissanne. Siitä on tullut trendikäs ilmiö. Jokainen mediablondi julistaa olevansa erityisherkkä. Minä olen ollut erityisherkkä syntymästäni saakka. Tiedän mitä on olla erityisherkkänä. Olen outolintunen tässä ihmismassassa. Koskaan en koe kuuluvani joukkoon vaikka siinä läsnä olen. Saatan olla juhlan pelastaja, hauskuuttajakin, kotiin palattuani olen täysin uupunut. Tarvitsen omaa aikaa. Makaan peiton alla päivän tai kaksi. Taas nousen jaloilleni lähteäkseni maailmaa pelastamaan. Olen käynyt lukuisilla erityisherkkien foorumeilla. Huonoin lopputuloksin. Ellen itse sieltä häippässyt, minut sieltä häädettiin. Mitä sieltä opin? Nuoret naiset komppasivat aloituksiani. "Ihan sama mulla", "sama täällä" "täällä toinen". Ei mitään syvällistä keskustelua erityisherkkyydestä. Kaikki kärsivät omalla kohdallaan erityisherkkyytensä tuottamasta rauniotilasta. Naiset lienevät usein olleet narsistimiesten käyttökohde, näin minä ymmärsin. Miksipä ei. Uhossaan elävää, narsistimiestä ei kiinnosta tasavertainen nainen, joka voisi kilpailla hänen rinnallaan menestyksestä/arvonannosta. Siksipä kaunis ja ehkä vähä-älyisempi sinisilmä - erityisherkkä.

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytrdfgh

      No minulle käy vähän samoin, että häädetään sieltä sun täältä. Ja minulta ei syvällisyys lopu, mutta olen jo tulossa kohti viittäkymmentä vuotta. (Tosin en ole olemukseltani ihan niin vanhan oloinen)
      Mutta nuorena miehet totesi minusta, että muuten olis ollut ihan kiva, mutta liian syvällinen, joten ei tuu mittään...
      Kun olen niin tunteellinen miehillä on tapana yrittää ottaa valtaa minuun niin, että kieltäytyvät kohtaamasta tunnetasolla milliäkään, ja jään niinku miettimään että miksi pitää olla niin nyreä ettei voi sanoa minulle yhtä ystävällistä lausetta niin että tulis edes olo ettei mitään riitaa ole, ja sitten minua vähän niinku alkaa heikottaa.
      En myöskään jaksanut viihtyä erityisherkkien foorumeilla.

    • PerheenVuoksi

      Minusta tuntuu että ihmiset ei tiedä mitä narsismi edes on. Siitä löytyy hyvin paljon toisistaan poikkeavia kuvauksia. Minusta tämä narsismi-keksintö on vain asia mikä saa ihmiset vihaiseksi... Uskon että usein se joka puhuu narsismista, on itsekin usein narsistinen... Käsittääkseni oikea narsisti ei häpeä "puukottaa toista selkään" jos se edistää hänen omaa etuaan. Usein hänen repertuaariaan onkin kaikenlainen manipulointi ja valheiden keksiminen käyttämällä taitavasti ilkeästi puolitotuuksia oikeilla hetkillä, mitkä huonontavat uhrin mainetta muiden silmissä. Tämän käytöksen hän voi oikeuttaa vaikka sillä että hänellä on lapsia ja hänen on ajateltava perhettään ja heidän tulevaisuuttaan, ja suojeltava siis esim. asemaansa työpaikalla. Ensimmäinen savumerkki mielestäni on usein toistuva verbaalinen julmuus heikompia kohtaan. Tarpeeton julmuus ja ilkeys, joista hän myös luistaa tarvittaessa helposti pois. Kavereita ei häneltä puutu, koska on mahdottoman mukava ihminen ja erityisen hyvä selviämään puhumalla tilanteista.

    • poiuytrdfgh

      Mun motiivini tekemisteni ja puhumisteni takana on viisastua,,.

      • poiuytrdfgh

        siis viisastumisen vuoksi


      • poiuytrdfgh

        Vaikkei sitä aivoivaurioisena tietenkään ainakaan viisaalta välttämättä vaikuta mutta viisas tajuaa senkin...


      • poiuytrdfgh

        Yllättäen vammautuneen läheisen hylkääminen ON narsistista ja läheiseni tekivät niin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe