Olen katsellut ipad pro laitetta piirtämis ja perus käyttöön. Onko kellään kokemusta teistä jotka piirrätte ipadeillä, että miten hyvin tallennustila on riittänyt esim 64gt mallissa vai onko tila loppunut?
Ipad pro piirtämiseen
1
128
Vastaukset
- Tuossanoin
64GB on riittävästi perusohjelmille, mutta jos haluat säilyttää laitteessasi enemmän videoita, kuvia ja ohjelmia, niin silloin se käy ahtaaksi. Monet raskaammat ohjelmat vievät gigatavukaupalla tilaa.
Toisaalta kannattaa muistaa, että ipad on pitkäikäinen hankinta. Pienin muistivaihtoehto voi riittää vuodeksi tai pariksi, mutta mites 3 vuoden kuluttua? Ainakin nuo vanhemmat mallit tuntuvat kestävän päivittäisessä käytössä yli 5 vuoden ajan.
Kannattaa myös miettiä, että olisiko 330€ maksava halpamalli kuitenkin riittävä? Hinta on vain kolmasosa pro-mallista ja silläkin voi piirtää, vaikka kynän vaste ei olekkaan pro-mallien tasoa. Myös näyttö on pienempi laadultaan heikompi.
Vanhemmista ja halvimmista ipad-malleista löytyy kuitenkin vain A10 -tason järjestelmäpiiri 4 vuoden tukiajalla. Juuri julkaistuista pro-malleista löytyy A12X ja päivitystukea on peräti 6 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli209144"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn253622Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432194Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html931966Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on131852Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121445Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241288- 711167
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168836- 66804