Olen katsellut ipad pro laitetta piirtämis ja perus käyttöön. Onko kellään kokemusta teistä jotka piirrätte ipadeillä, että miten hyvin tallennustila on riittänyt esim 64gt mallissa vai onko tila loppunut?
Ipad pro piirtämiseen
1
114
Vastaukset
- Tuossanoin
64GB on riittävästi perusohjelmille, mutta jos haluat säilyttää laitteessasi enemmän videoita, kuvia ja ohjelmia, niin silloin se käy ahtaaksi. Monet raskaammat ohjelmat vievät gigatavukaupalla tilaa.
Toisaalta kannattaa muistaa, että ipad on pitkäikäinen hankinta. Pienin muistivaihtoehto voi riittää vuodeksi tai pariksi, mutta mites 3 vuoden kuluttua? Ainakin nuo vanhemmat mallit tuntuvat kestävän päivittäisessä käytössä yli 5 vuoden ajan.
Kannattaa myös miettiä, että olisiko 330€ maksava halpamalli kuitenkin riittävä? Hinta on vain kolmasosa pro-mallista ja silläkin voi piirtää, vaikka kynän vaste ei olekkaan pro-mallien tasoa. Myös näyttö on pienempi laadultaan heikompi.
Vanhemmista ja halvimmista ipad-malleista löytyy kuitenkin vain A10 -tason järjestelmäpiiri 4 vuoden tukiajalla. Juuri julkaistuista pro-malleista löytyy A12X ja päivitystukea on peräti 6 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131226- 2311210
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671088Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141980
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179973Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15959- 74829
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33822