Olen katsellut ipad pro laitetta piirtämis ja perus käyttöön. Onko kellään kokemusta teistä jotka piirrätte ipadeillä, että miten hyvin tallennustila on riittänyt esim 64gt mallissa vai onko tila loppunut?
Ipad pro piirtämiseen
1
107
Vastaukset
- Tuossanoin
64GB on riittävästi perusohjelmille, mutta jos haluat säilyttää laitteessasi enemmän videoita, kuvia ja ohjelmia, niin silloin se käy ahtaaksi. Monet raskaammat ohjelmat vievät gigatavukaupalla tilaa.
Toisaalta kannattaa muistaa, että ipad on pitkäikäinen hankinta. Pienin muistivaihtoehto voi riittää vuodeksi tai pariksi, mutta mites 3 vuoden kuluttua? Ainakin nuo vanhemmat mallit tuntuvat kestävän päivittäisessä käytössä yli 5 vuoden ajan.
Kannattaa myös miettiä, että olisiko 330€ maksava halpamalli kuitenkin riittävä? Hinta on vain kolmasosa pro-mallista ja silläkin voi piirtää, vaikka kynän vaste ei olekkaan pro-mallien tasoa. Myös näyttö on pienempi laadultaan heikompi.
Vanhemmista ja halvimmista ipad-malleista löytyy kuitenkin vain A10 -tason järjestelmäpiiri 4 vuoden tukiajalla. Juuri julkaistuista pro-malleista löytyy A12X ja päivitystukea on peräti 6 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865