Mikäköhän vika Audissa kun hetken ajelun jälkeen tulee kimeä, erittäin kova ääni jostain konepellin syövereistä. Ääni poistuu kun auton sammuttaa ja pysyy poissa jonkin aikaa ennen uutta ajoa. Ääni on todella voimakas ja kuuluu hyvin renkaiden kohdilla.
Ei kai vaan joku hihnan rääpäle? Uskaltaako tuolla ajaa ennen kuin sen saa korjaamolle?
kimakka huuto konepellin alla
6
266
Vastaukset
- Rusty-nail
"Ääni poistuu kun auton sammuttaa ja pysyy poissa jonkin aikaa ennen uutta ajoa"
Mitä tässä yritetään sanoa?
Laahaavat jarrut, tai hiekkaa kilven välissä?, jos et tiedä mistään mitään, vie autosi heti pajalle, ei turkkilaisille.- Qseiska
Ei noista kumpikaan.
Vien vien kun vaan onnistuu.
- muutama-vaihtoehto
Kuuluuko ääni moottorin käydessä, kun auto on paikallaan ?. Jos kuuluu, niii joku laitehihna luistaa, tai hihnan välissä passkaa ,.
jos ääni kuuluu vain ajossa , niin hiekkaa tai kiviä jarrulevyn, ja kilven välissä. - pcv-valve-vika
Oisko tollanne vika. Eli joku Pcv venttiili huutaa. Laita auto käyntiin ja irrota öljykorkki, niin äänen pitäis hävitä. Kannattaa kuitenki vaihtaa tuo vettiili, enemmin kuin ajella ilman öljykorkkia.
https://www.audiworld.com/forums/q7-discussion-112/q7-4-2-fsi-squeaking-noise-2869546/- Qseiska
Just tämä!
Sama auto ja vuosimalli, ääni kuin oman konepellin alla.
Kiitos! - Litranen
Muhkealla motilla kuu seiskat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984