Kun ajaa lämpimäksi pelaa sen ajan hyvin . Noin 20 min sisään syttyy vikavalo (laihaseos) ja ecu (ohjausyksikkö) puuttuu peliin ja nykiminen alkaa. Kuittaantuu kun pysähtyy, sammuttaa ja nollaa vikamuistin mutta tulee taas saman ajan kuluttua takaisin: vikavalo sitten ecu !
Mulla mondeo 1,8 bensa vm. 2002 mutta luulen, että tuon ajan muissakin foordeissa sama järjestelmä ja vika. Mistä hakisitte vikaa, kun anturit moottoritilassa on vaihdettu. 1-2 vuoden sisään. kilometrejä 240 000. Vaihtamatta on vain katin jäljeinen lambda (etummainen uusi) .
Siis sähköiset anturit kaikki uusittu ja pa-pumppukin ja suodatin 2 v sitten.
Onko foordisteille tuttu ja mistä voisi ongelmaa vielä antureiden lisäksi ratkoa.
PS Miten muuten moottorin ohjaus rajoittaa tehoa. Katkooko jotenkin pa-syöttöä? Jos niin miten (esim. sammuttaako pumppua tankissa vai miten rajoittaa )
Moottorin ohjausyksikköö puuttuu mondeon ajoon
jännä.vika
2
197
Vastaukset
- Lottoo
Ilmamäärä antura onko vaihetu?
- jännä.vika
On peräti kolmea kokeiltu. yksi purkaamo-osa, alkuperäinen ja uusi kiinalainen. Kaikilla sama tulos, mikään ei muuttunut ainakaan lämpimillä syyskeleilla. Nyt tällä viikolla kun ulkolämpö on pudonnut nollan tuntumaan, ei merkkivalo olekaan syttynyt eikä ohjaus ole puuttunut vetoon, jos olen oikein tulkinnut nykimiset.
Tänään kun oltiin 2 astetta plussalla kulki moitteetta. Vielä viikko sitten 8 asteinen keli - jos lämpöitila on syy - aloitti nykimiset jo 20 min ajon jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407811Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303047Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3482014Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422761644Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1391458- 1001209
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371122Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh201102Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191056Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j211012