Onko yhtään lättämaahan uskovaa, joka ei ole uskovainen? Ja nekin ressukat harhaoppineita
Ei-uskovaisia
9
135
Vastaukset
- Bumberialis
Kiitän lämpimästi aloittajaa kiihkottomasta kysymyksestään. Pieni miinus tulee tulee arvelemistasi kuvitteellisista henkilöista joita kutsuit harhaoppineiksi ressukoiksi heitä lähemmin tuntematta.
Olen opiskellut litteä maa- teoriaa nyt reilut 3 vuotta ja punninnut sekä vertaillut väitteitä puolesta ja vastaan. Olen kyllä törmännyt tämän asian yhteydessä varsinaiseen jyrkkään uskovaisuuteen.
En kiellä ettenkö itse olisi myös käynyt asiaa mielessäni läpi.
Raamattu todellakin puhuu taivankannesta (firmanent) useaan otteeseen mutta ei tämä ole todiste litteään maahan.
Itse aloin epäillä että meille valehdellaan kun huomasin että NASA on valehdellut meille sadoissa asioissa. Miksi se niin tekisi? Eikö tätä saisi kysyä?
NASA.n valeita saatte katsella lyömällä JuuTupen hakukenttään esim:
- Nasa hoax ja
- NASA lies. Siinä teille pieniä alkupaloja, niitä katsovan ei tarvitse olla uskovainen. - sgsgsg
Siis olet uskovainen? Miten lättämaa yleensä suhteutuu kirkon oppeihin?
- Gimbertus
Niin...., en voi sanoa että uskoisin enää yhtään mihinkään koska koko eliittimme valehtelee meille massiivisesti saadakseen meiltä massoilta itselleen aina vain enemmän ja enemmän rahaa..., rahaa....... D
Kirkkomme ei enää aja kristillisiä arvoja vaan tunnustaa että peräsuolisuoliyhdynnätkin ovat kristillistien oppien mukaisia. Se ei toki ole saamani kasvatuksen mukaista.
Olen tietysti tästä hieman hämmennyksissäni ja sen ajatuksen sekoittamana en ole pystynyt muodostamaan käsitystä mitä mieltä kirkko on mahdollisesta lättymaasta.
Aion mennä ensi sunnuntaina kirkkooni ja kysyä pastorilta että mitä mieltä kirkko on lätty- tai pallomaasta. Kerron saamani vastauksen sitten täällä. - sgsgsg
"Aion mennä ensi sunnuntaina kirkkooni ja kysyä pastorilta että mitä mieltä kirkko on lätty- tai pallomaasta. Kerron saamani vastauksen sitten täällä."
Tiwdät vastauksen varmaan etukäteen, Ja olet siis ns. uskovainen (vaikka kierteletkin vastausta=? - Gambinius
Hmmm...., toistat kysymyksesi joka on ainoastaan arvelua koska en tiedä vastausta itsekään.
Se ei voine silloin olla kiertelyä.
Voinen vain toistaa että en tiedä kirkkoni pastorin kantaa joka saattaa myötäillä kirkon virallista kantaa jos sitä sitten onkaan.
Omana mielipiteenäni esitän että nykyisellä pallo- ja lättymaateoriitikoilla on hyvinkin vaihtelevaiset käsitykset eri uskonnoista.
Lättymaa- teoreetikoita on miljoonia myös hinduissa ja buddhalaisissa...D - Gambinius
Korjaan edellisen kirjoitukseni viimeistä lausetta.
Lättymaahan uskovia on hinduissa ja buddhalaisissa satoja miljoonia; ehkä miljardeja..
Uskonpa että myös muslimit ovat lättymaan kannattajia.
Näin ollen pallopäitä on maailman asukkaista häviävien pieni osa.....D
Big Bang ei voi luoda litteää maata, siksi kaikki jotka uskoo litteään maahan, uskoo luojaan, koska vain luoja tai luojat voi luoda litteän maan.
- lornikauskolius
Hra Trexonarin teoria on huomioonotettava, joskin hieman horjuva.
Vastapainoksi johonkin määrittelemään uskoontoon joudumme laittamaan vaakakuppiin pallopäiden alkuräjähdysteorian jossa maailmankaikkeus syntyi tyhjästä noin vain. Fysiikanopettajani kuitenkin sanoi että energiaa ei voi syntyä tyhjästä. Tämä siis kumotaan., en usko sen olevan mahdollista.
Saa lydä aikamoiset kaavat nyt pöytään jossa todistetaan moiset voimat syntyneen täysin tyhjästä....D
Jos sitten katsomme vaakakuppien painoa niin minun mielestäni luomiskertomus vaikuttaa uskattavammalta.
Eri mieltä toki saa olla....D
- MuistetaanTotuus
Jotta oleellinen ei unohdu.
Kaikki tuntemani Kristityt, ja niitä on paljon useammassa valtiossa ja muutamasta eri Kristillisestä uskontokunnasta, uskovat pallomaiseen Maahan, yksikään ei usko litteään. Olen viettänyt tuhansia tunteja kuullen eri Kristinuskontojen saarnoja vuosikymmenten saatossa, ja kertaakaan en ole kuullut saarnapöntöstä pienintäkään vihjettä litteästä Maasta. Sen sijaan olen kuullut kuinka Kuussa käynyt Astronautti on julistanut Jumalan Sanaa.
Tämä kristinuskon vetäminen tähän sekoiluun on vain yksi yritys lisää koittaa halventaa kristinuskoa.
Voit siis kaltaistesi satanistien kanssa lopettaa kampanjanne saman tien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825