Siihen kuului silloin 26 diktaattoria.
Onko vielä ne hengissä?
Käyvätkö esikoisissa vai vielä esikoislestoissa?
Tekikö koskaan joku niistä parannusta?
Kertokaa mitä muistatte?
Siellä oli eripaikkakunnan päälliköitä.
Oöi sekin yksi tapahtuma.
Mitä kuuluu niille 26 joka perui Vanhimpien neuvot
16
992
Vastaukset
- Hiljastaon
Ei kuulu mitään, tulivat aikanaan kuuroiksi.
- Miettinem
Tiedän et Turussa on joku kuollut niistä,ja hänkään ei käynyt vuosiin seuroissa.
Ja toinenkin Turkulainen elää porskuttaa,näistä asioista ei ole julkisesti koskaan parannusta tehnyt(S.H)- Kireepipo
Minusta aloittajan kannattaisi opetella käyttämiään termejä.
Diktaattori ( sopii paljon paremmin vanhimpiin, kuin noihin 26:een )
Parannus ( mistä? )
Paikkakunnan päällikkö ( missä niitä on? )
- SinunkoVanhimmat
Jellivaarassa diktaattorit on ja suomessa heidän orjiaan esikoislestadiolaisuudessa. On häpeämätöntä ja Jumalan pilkkaamista kutsua sellaisa henkilöitä "vanhimmiksi".
- JeesusIlmanIhmisoppeja
Oli korkea aika sanoutua irti koko rakenteesta ja Jumalan sanan vastaisesta sekoilusta. Vapaus Kristuksessa Jeesuksessa uskon kautta vanhurskautettuna on tykkänään eri asia kun kun jonkun lakihenkisen narsistiryhmän orjuus.
- voisenthän
Taasko kuitenkin mennään jouluseuroihin sinne jellisen vaaraan, vai joko on valo voittamassa pimeää keskitalvea ilman kevään apua, joko alkaa järki palata kotekloonsa ja nähdään koko touhun lapsellisuus ja mikä sana siihen sopisikaan !?
että olisi muka joitakin ylipaimenia uudenliiton uskovilla joita pitää käydä kumartamassa seteleitä unohtamatta, ei ole sellaista olemassa, kukaan Apostoli ei opeta ylipaimenuutta maan päällisistä talsijoista.- VoitKuunnellakin
Kuule, ei sinun ole pakko mennä Jellivaaraan, se on vapaaehtoista!
- mihintarvitsen
oletko ihan varma !
miksi minä kuuntelisin jotain jellivaaraa, onko heillä jokin uusi evankeliumi vaiko uusi syntilista, kumpi lienee vaiko ihan molemmat. - Myöhäistäsesittenon
mihintarvitsen kirjoitti:
oletko ihan varma !
miksi minä kuuntelisin jotain jellivaaraa, onko heillä jokin uusi evankeliumi vaiko uusi syntilista, kumpi lienee vaiko ihan molemmat.Viimeinen takasuora kun on niin tyhmien neitseiden on myöhäistä kysellä öljyä
Myöhäistäsesittenon kirjoitti:
Viimeinen takasuora kun on niin tyhmien neitseiden on myöhäistä kysellä öljyä
Kuule ei kai ne vanhimmat ole kieltäneet kaiken urheilun?
Puhumattakaan takasuorista kokonaan.
-- EiMitäänPakkoa
mihintarvitsen kirjoitti:
oletko ihan varma !
miksi minä kuuntelisin jotain jellivaaraa, onko heillä jokin uusi evankeliumi vaiko uusi syntilista, kumpi lienee vaiko ihan molemmat.Ei ole pakko kuunnella, sekin on vapaaehtoista!
- Historiakiinnostaa
Kiinnostaa mikä 26???
Kertoisitte lisää.Milloin on niin tapahtunut?? - MiksiPetätteItseänne
Jos ihminen parannuksilla pelastusi, niin Jeesus Kristus olisi turhaan kuollut. Ei pelastu, on turha pettää itseään.
Mitä te omavanhurskaat muilta parannusta vaaditte, kun ette itse taivu ottamaan vastaan Jeesukselta hänen vanhurskauttaan, uskon kautta LAHJANA ILMAN OMIA TÖITÄNNE?
On se kyllä ihme juttu, kun ei kristinuskon sisältö aukene. Jo avaus sen kertoo, että muutama ukko Jellivaarassa on heidän Jumalansa. Se on selvä miten siinä käy kun ihminen korotetaan Jumalaksi ja aletaan häntä tottelemaan ja palvomaan.
Joh. 1:23 Hän sanoi: "Minä olen huutavan ääni erämaassa:
*) ... 'Tehkää tie tasaiseksi Herralle', niinkuin profeetta Esaias on sanonut."
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä;
*) ... ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.- Pitääköpaikkaansa
Pappi ja i leviitta toimii nykyään kuulemma Teuvalla ja heinolassa
- eiköpä_näin_ole
Pitääköpaikkaansa kirjoitti:
Pappi ja i leviitta toimii nykyään kuulemma Teuvalla ja heinolassa
Olet kitarat esiin kaveri, siinä ei voi erehtyä. Kitaratta taivaaseen. Miksi vastaa noin? Asialliseen kirjoitukseen siis? Jotain Pappi ja i leviitta -houreita teuvalta ja Heinolasta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057