Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halaus .....
Sunnuntai aamuun
10
346
Vastaukset
- Naispallero
Hyvää huomenta kuokalle!
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...🐓☀️
Huomenta...herätty on....
Sanomalehden jakaja...
Kun tiputat Niit kovia...
Pliis..toiset nukkuu....eikx vois vähän ajatella...
No tämä tähän välii...unet katkesi.....
Tänää sunnuntai...ehkä saan paljon askelii...katotaan...
Kuokka...sulle...päivää..ihaninta....
Mä lähetän sulle 💋💋💋💋paljon..
Vaiket tykkäiskään..tiedän ettet tykkää törky turvista...oo häpi....☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Tsau beibi....Viideltäkö heräsit, vai yhdeksänjälkeen?
Tottahan minä kauniilta naiselta sukkoja ja varsinkin siltä omalta kaivatulta naiselta.
Tänään on kiireinen päivä.
Älä ajattele minua.
Vietä kiva päivä Ellu.- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Sulja oma nainen...
Sit kumminkin tääl lirkutelet kaikil..muille..
Ei hyvän miehen merkki...
Saahan sitä tietenkin kirjoittaa...
Mut jos mun mies...olisi kiva et ainakin sanoisin...mitä tekee tääl...
Hyi hyi...paha poika...☺️👅(mies)
Ei jatkoon....👍 Mutta Ellu paha tyttö! Sinä olet ilkeä😟
Vaan pahosta pojista ne tytöt tykkää🤣
Kiltit jää aina ilman se on se kylmä totuus.
Enhän minä sinua ole täälä pokaamassa ollut..
Äläkkä ajattele mua.
Päivää Kuokka!
Meni huomenet myöhäiseksi, kun nukuin univelkoja pois. Mukavaa ja aurinkoista marraspäivää sinulle!Pilkistää täälläkin ja värjää kuuset helakan vihreiksi. Nyt on hyvä päivä lähteä metsään keräämään kranssivärkkejä.
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638