Haluun nyt vaa kysyy tei lempi sarjoist... Mun lempi anime sarjoihi kuuluu yuri on ice, the seven deadly sins, Violet Evergarden, Sword Art Online, Lost Song, Anohana, Erased, Charlotte, Children of the whales, Satsuriku no tenshi, boku no hero academia, koi to uso, citrus, love stage, hitorijime my hero ja Free!: Dive to the Future.... Haluisin nyt vähä kuulla et minkälaisista anime sarjoist te tykkäätte ja jos voisitte kertoo jotai sarjoi jota kannattas kattoo :D
Teidän lempi anime sarjat?
17
249
Vastaukset
- Animefani
Mun on vampire knight, blood , hopeanuoli&weed, loveless, tsubasa cronicle,
- Freebii
Hellboy sarjat hyvä stekkaa tubest!?!
- hanehei
My Hero Academia, Hunter x Hunter ja Magi ehdottomasti :D
- Weeeeeeb
Erased, SAO ja Tokyo Ghoul ehdottomat lempparit :3
- Huolestunut_kotiäiti123
Steins;Gate ehdottomasti
- lysergiiniH
Muuten ok ehdotus... paits iettä SteinsGate on ROSKAA!!
Itellä ehdottomat suosikit Sword Art online, Saiki K, Erased ja Violet Evergarden :33
- Anonyymi
Mun lempisarjat ovat Hopeanuoli, My hero academia, Durarara ja Assassination classroom
- Anonyymi
Naruto shipouden, my hero academia ja A silent voice tulis ekana mieleen
- Anonyymi
Sword art online, Code geass, Death note, Clannad ja Fate/series
- Anonyymi
khyl se full metal alchemist ja hunter x hunter
- Anonyymi
Made in abyss, yuru yuri, Hibike euphonium, Azumanga daioh.
- Anonyymi
Inuyasha(ehdoton lemppari olen ostanut kaikki mangat ja DVD:t elokuvat)
Katekyo Hitman reborn( toinen hyvä sarja oon hankkinut koko sarjan mangana, mutta en vielä animena)
Magic Knight rayearth(muistan kun joskus kun tää tuli suomen telkkarissa)
Ghost Hunter
Wolf's rain
Samurai champloo(omistan DVD:t) - Anonyymi
Hunter x Hunter,
My Hero Academia,
Death Note,
Erased. - Anonyymi
Nämä on mun lempparit:
d.gray-man
k-on
rurouni kenshin
fushigi yuugi - Anonyymi
Anyamaru Tantei Kiruminzoo :3
- Anonyymi
Mul on ehdottomasti kakegurui, death note ja ennenkaikkea my hero academia! Lemppari hahmoni noista sarjoista on Midari(kakegurui), se ihmeen voldemortinnäkönenhyyppäjonkanimenmuistan:D(death note) ja DENKIIIIIIIII johon oon kuses(my hero academia)⚡
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839