Olen aika tarkka kierrättäjä, mutta luullut että kahvipaketti pitää laittaa sekajätteeseen.
Nyt huomasin että juhlamokan pohjassa lukee muovijätteeseen, mutta kulta katriinassa sekajätteeseen.
Hienoa jos voi muoviin laittaa. Miksi asiasta ei enempää puhuta, aina vaan ainut idea, että niistä voi kasseja tehdä.
Kahvipaketti muovinkeräykseen
muoviin
2
1830
Vastaukset
- Kiertoon999
Hyvä huomio ja kiito skun toit sen tänne. Olen aikaisemmin todennut että Pirkka Costarica lajitellaan pakkausmuovina. Katsoin nyt Juhla-Mokan, jonkun Löfbergin ja Pauligin Sydney-kahvipakkauksen pohjaa ja totta tosiaan, pakkausmuoviksi menevät. Koskahan muutos on tullut, ennen vanhaan laijittelin kaikki kahvipussit sekajätteeseen. Ajat muuttuvat.
- Ejo
Olen useaan otteeseen todennut että kahvipaketin kahvin joukossa irrallinen muovisuikale.
Pakkauslinjalla on nyt jotain häikkää.
Oletteko muut huomanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295