Elikkäs ongelmana on, että sisälle ei tule kunnolla lämmintä, pienillä puhaltimen nopeuksilla tulee joksenkin lämmintä, mutta isommilla nopeuksilla lämmintä ei tule juuri ollenkaan paitsi jos on ajanut yli puolituntia motarilla niin silloin saattaa hiukan paremmin tulla.
Sen verran kokeillut lämppärin letkuja, että meno letku on tulikuuma, mutta poisto letku on huomattavasti viileämpi muttei ole kuitenkaan kylmä. Eli olisiko kenno mahdollisesti tukossa kun neste kuitenkin joten tuntuu virtaavan ja lämpöä riittää jonkun verran puhaltimen ollessa pienellä?
Seville ei puhalla lämmintä kunnolla.
Sevillee
1
1050
Vastaukset 1
- Vaijeril
Lämpöhana pitää olla auki, niin ei akkunat huurru?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761622
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo67520Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510