Varjo kasvoi yli viljavien peltojen kuihduttaen rakkauden oraalleen pimeudessä joka valtasi kevään tilan vuosieni hetkissä
Maaailmani putosi vaivautuneeseen tuijotukseen ja ohut itsetunnon hopealanka virui katseestasi poikki
Minä en ole tässä, minä olen varjo
Minne matkata autiomaan pölystä ja tuulesta joka heittää hiekkaa silmilleni?
Ehkä sinä olisit totta jos minä olisin unesi
Kertomuksia
4
361
Vastaukset
Kevyt yön kuiske korvissani valottoman ajan valopilkut kerrostalojen ikkunoiden takana meiltä suljetut maailmat
Matkaan ketaisessa valossa joka pälyilee pimeyttä pelokkain kissansilmin
Pitkä valoitusaika elämässämme tekee minusta harmaan viiivan kuviisi etkä minua tunnista niistä enää
Onnellisuus välittyy mainoksista verkkokalvoilleni ja hypotalamukseen ja minun on äkkiä kylmä
Sinä olet selkeänä kuvissani, vartalosi kaareutuu kuin kissan, olet kohta sylissäni
Procul este, profani!Unessani oli toisin, valvoa kai hieman voisin, vaikka hereillä en ole täysin; lienenkö sitä koskaan?
Kerran sinut siirsin lähemmäksi sydämeni yksinäistä rantaa, miksi tilanteeseeni ei ota jumalatkan kantaa.
Heitä ei ole! Heitä ei ole! Ei sitä yhtäkään
Kyllästynyt sieluparka pimeässä huitoo yksin, kummpaniaan huutelee kyllästyneenä roskaan!
Onni teki oharitkin, hiemän kyyneleittä itkin; siks etten kuivuis niistä täysin
Kysymysmerkintä illan täyttää, ihmiseltä vielä pinta näyttää hämärtyen joulukuun ja tulevaisuuteni loskaan.- Ismotar
Surullisen humorismin kukka kukkii ja kuolee ilman sitä pientä kyynelsadetta. Valloittavia!
Yksin, yksin kaihdinteni takana viipaloitu alakulo ja värisevä kylmyys huoneisiini jo
asettunut taloksi
Ilo muutti pois
Rohkeasti kerran päätin elää, katsoa ja antaa polun viedä luottaen kohtaloon
Eksyin
Kosketustasi vailla ikävöivä iho värisee ikäväni ja unohduksen taajudella
Hiljausuus repii voimallaan
Katoan, tyhjenen vähitellen kuoreksi yksinäisyyteni avaruuteen
Kaihdinteni takana silmiesi surulliset kysymysmerkit ja sydämeni eteisessä unohduksen möykky etsii lopullista muotoaan estääkseen elämän virran
Kylmä tuli jäädäkseen?
Ehkä joskus nousen, mutta nyt en voi nähdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483