Kertomuksia

Varjo kasvoi yli viljavien peltojen kuihduttaen rakkauden oraalleen pimeudessä joka valtasi kevään tilan vuosieni hetkissä

Maaailmani putosi vaivautuneeseen tuijotukseen ja ohut itsetunnon hopealanka virui katseestasi poikki

Minä en ole tässä, minä olen varjo

Minne matkata autiomaan pölystä ja tuulesta joka heittää hiekkaa silmilleni?

Ehkä sinä olisit totta jos minä olisin unesi

4

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevyt yön kuiske korvissani valottoman ajan valopilkut kerrostalojen ikkunoiden takana meiltä suljetut maailmat
      Matkaan ketaisessa valossa joka pälyilee pimeyttä pelokkain kissansilmin

Pitkä valoitusaika elämässämme tekee minusta harmaan viiivan kuviisi etkä minua tunnista niistä enää

Onnellisuus välittyy mainoksista verkkokalvoilleni ja hypotalamukseen ja minun on äkkiä kylmä

Sinä olet selkeänä kuvissani, vartalosi kaareutuu kuin kissan, olet kohta sylissäni

Procul este, profani!

• Unessani oli toisin, valvoa kai hieman voisin, vaikka hereillä en ole täysin; lienenkö sitä koskaan?

Kerran sinut siirsin lähemmäksi sydämeni yksinäistä rantaa, miksi tilanteeseeni ei ota jumalatkan kantaa.

Heitä ei ole! Heitä ei ole! Ei sitä yhtäkään

Kyllästynyt sieluparka pimeässä huitoo yksin, kummpaniaan huutelee kyllästyneenä roskaan!

Onni teki oharitkin, hiemän kyyneleittä itkin; siks etten kuivuis niistä täysin

Kysymysmerkintä illan täyttää, ihmiseltä vielä pinta näyttää hämärtyen joulukuun ja tulevaisuuteni loskaan.

• Ismotar

Surullisen humorismin kukka kukkii ja kuolee ilman sitä pientä kyynelsadetta. Valloittavia!

• Yksin, yksin kaihdinteni takana viipaloitu alakulo ja värisevä kylmyys huoneisiini jo
      asettunut taloksi

Ilo muutti pois

Rohkeasti kerran päätin elää, katsoa ja antaa polun viedä luottaen kohtaloon

Eksyin

Kosketustasi vailla ikävöivä iho värisee ikäväni ja unohduksen taajudella

Hiljausuus repii voimallaan

Katoan, tyhjenen vähitellen kuoreksi yksinäisyyteni avaruuteen

Kaihdinteni takana silmiesi surulliset kysymysmerkit ja sydämeni eteisessä unohduksen möykky etsii lopullista muotoaan estääkseen elämän virran

Kylmä tuli jäädäkseen?

Ehkä joskus nousen, mutta nyt en voi nähdä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe