Kertomuksia

Varjo kasvoi yli viljavien peltojen kuihduttaen rakkauden oraalleen pimeudessä joka valtasi kevään tilan vuosieni hetkissä

Maaailmani putosi vaivautuneeseen tuijotukseen ja ohut itsetunnon hopealanka virui katseestasi poikki

Minä en ole tässä, minä olen varjo

Minne matkata autiomaan pölystä ja tuulesta joka heittää hiekkaa silmilleni?

Ehkä sinä olisit totta jos minä olisin unesi

4

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevyt yön kuiske korvissani valottoman ajan valopilkut kerrostalojen ikkunoiden takana meiltä suljetut maailmat
      Matkaan ketaisessa valossa joka pälyilee pimeyttä pelokkain kissansilmin

Pitkä valoitusaika elämässämme tekee minusta harmaan viiivan kuviisi etkä minua tunnista niistä enää

Onnellisuus välittyy mainoksista verkkokalvoilleni ja hypotalamukseen ja minun on äkkiä kylmä

Sinä olet selkeänä kuvissani, vartalosi kaareutuu kuin kissan, olet kohta sylissäni

Procul este, profani!

• Unessani oli toisin, valvoa kai hieman voisin, vaikka hereillä en ole täysin; lienenkö sitä koskaan?

Kerran sinut siirsin lähemmäksi sydämeni yksinäistä rantaa, miksi tilanteeseeni ei ota jumalatkan kantaa.

Heitä ei ole! Heitä ei ole! Ei sitä yhtäkään

Kyllästynyt sieluparka pimeässä huitoo yksin, kummpaniaan huutelee kyllästyneenä roskaan!

Onni teki oharitkin, hiemän kyyneleittä itkin; siks etten kuivuis niistä täysin

Kysymysmerkintä illan täyttää, ihmiseltä vielä pinta näyttää hämärtyen joulukuun ja tulevaisuuteni loskaan.

• Ismotar

Surullisen humorismin kukka kukkii ja kuolee ilman sitä pientä kyynelsadetta. Valloittavia!

• Yksin, yksin kaihdinteni takana viipaloitu alakulo ja värisevä kylmyys huoneisiini jo
      asettunut taloksi

Ilo muutti pois

Rohkeasti kerran päätin elää, katsoa ja antaa polun viedä luottaen kohtaloon

Eksyin

Kosketustasi vailla ikävöivä iho värisee ikäväni ja unohduksen taajudella

Hiljausuus repii voimallaan

Katoan, tyhjenen vähitellen kuoreksi yksinäisyyteni avaruuteen

Kaihdinteni takana silmiesi surulliset kysymysmerkit ja sydämeni eteisessä unohduksen möykky etsii lopullista muotoaan estääkseen elämän virran

Kylmä tuli jäädäkseen?

Ehkä joskus nousen, mutta nyt en voi nähdä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe