RakkausrunotEi vastauksia

Niin pirun kylmä

Syksyn värit maalailevat pimentyvää vuodenaikaa. kaunista ois talven tänne tulla, kun on niin pirun kylmä! Ohi kirjoitettuun hetkeen syksyn värit maalailevat ikäväni uutta vuosisataa. kehykseni tuskin kannattelevat särk…

Olkinukke

Olet minussa kipuna sinä sydänmaitteni eksyttävien polkujen olkinukke Argumentoin rakkauttamme viimeisen kerran tänään ja mietin oliko se virhe

Näkymätön Mies

Rakkauden hiipuva huokaus tukahduttavan mustan ahdistuksen juuriston kasvaessa sydämeni ympärille Rakastin sinua, muistan vielä kesäpäivän poutapilvet , sielujen vapauden , yhteisen ilon ja rakkautemme joka sulautui sii…
RakkausrunotVastattu 2 v

Saharan hiekkaa

Heittää saharan hiekkaa aikani rattaisiin tuuli, lempeässä puhurissa soi vaimeasti requiem, iltani tuulet puhkuvat hiekkaa elämäni koneistoon, radiossa soi 3.30
RakkausrunotVastattu 4 v

ajat muuttuvat synkemmiksi

ajat muuttuvat synkemmiksi tuulet sotain kun ryhtyvät tuulemaan mä käteni laitan käätees sun kun en muuta tänään voi kerran joudumme vielä me kuulemaan kuinka puhuvat tuulet kuolemaa takaa synkkien vuosisatain kun taiva…

Näytölläni

Vuosia sitten jätit minut välilehdellesi soittelemaan Ideaali rakkaudenkaipuu menettää muotokielensä bittiavaruuden mustaan aukkoon Indeksoin tärkeimpiä rakkauksiani kaipauksien hakemistoihin unelmieni pakatut tiedostot…

Sulattelin kokemaani

Lähdit niin kuin tulee talvi Kinostit ovelleni lumikuormaa ja sieluuni kylmin tuulin puhisit lentäessäsi etelään elämästäni Viluisen vällyn alla tähtitaivasta katselen menneisyyteen ja ennustan itselleni uuden tulevan t…

Sargassomerellä

muistot kuin muovijäte meressä päässäni jätepyörre saartaa sumuisen satamani syyskuun harmauteen olet muoviroska muistojeni pyörteissä syön sinut pois mielestäni kuten bakteeri sargassomeressä

Lovid 19...

rakkautesi sain kosketustartuntana kerran, väistit puolustusjärjestelmäni ja sait maskini putoamaan ei mulla lääkettä siihen tautiin, eikä tahtoa siitä parantuakaan mut pari piikkiä elämältä ja sä jo häivytkin pois jälk…

-suljetaan-

Jos minä olisi talo ja aistini sen kuusi ikkunaa ja sydän ois ovi sun sisään käydä mä kaiken kanssasi silloin rakkaudella jaan mut jos petät kaikki kuusi ikkunaa ja ovi sulta ikuisesti suljetaan
RakkausrunotVastattu 5 v

kaunista talven tulla

Huomaamatta ohi kirjoitettuihin hetkiin maalaavat syksyn värit valotonta vuodenaikaa kehykseni eivät jaksa kannatella taulujeni surullista painoa alakuloisissa maalauksissani pisarat kirpoavat kasvoiltani syksyn harmaut…

rakastu talvella

Viluisissa tuulissa tänään ei lämmitä paksuinkaan peitto olen rakkaudetta jäänyt ja värisen yksinäisyyteni taajuudella elämä jähmettyi viluisiin huoneisiin rakkaudella ei ollut kesää ei noussut oraalle tai tehnyt kalpea…

-tuuletta-

yksinäisyyteni merellä sydämeni surullisin pursi tuuliajolla etäällä niistä satamista joissa soivat rakkauslaulut iltaisin karikoissa kadotin suuntani luoviessani kanssasi elämämme rannikkoa täällä kaukana luotasi soiva…

-Red Alert-

kasvoivat siivet unelmille, pääsivät siis karkuun ahtaista oloistaan! kalpea todellisuuskin poistui huoneistani avarampaan ilmanalaan tänään muistojeni bitrate ei jaksa tukea hd kuvaa. ei olen analoginen jäänne jonka ai…
RakkausrunotVastattu 6 v

rakkaudeton

On portti auki sulle suureen tuntemattomaan nyt Polkusi on käyty loppuun ja äänesi vaimenee maailman pauhuun eikä kukaan sinua kuule, ei sinusta välitä Sun lintusi ei lennä Poistut näyttämöltä hiljaa, olet ylikypsää vil…

ajan hiekkaa

Vaikka olet muistoissani ajan hiekkaa ja sydämeni aavikoilla käyt silmiini Olet sieluni kangastus silti sinua janoan!

Riskennhallinta

Suojaukseni petti vaativissa kommunikointiolosuhteissa Sanojesi iskuäänien päiväannos täyttyi, joten suojauduin altistukselta poistuen paikalta hiljaisuuteeni Hölynpölysi homeiset höyryt tuuletin sielustani avarampaan i…
RakkausrunotVastattu 6 v

kirkkaampi minä

lähdin lentoon putosin taakse harmaan viluisen säkeen katkotut airot aavelaiva perhosefekti sade surullinen laulu rakkaus nouse harmaasta valo herää kirkkaampi minä nyt

Kuin lintu

Viininpunertavan iltaauringon viimeiset säteet lankeavat kesäillan lempeään hämärään Varjojen leikkivät tanssikuviot kertovat tarinaamme yhä uudelleen muistojeni hiljalleen hiipuvassa loimussa Tuhansien aamujen, iltojen…
RakkausrunotVastattu 6 v

Muistojen pysyvyys

Keväisestä kuvastimesta pälyilen elämääni tänään Kuva alakuloisen valottuneesta haaveilijasta katsoo kalpeana menneisyyteen Valo säteilee jo kesää ulkopuolella sielun ja bodyn? Tuntematon nasaali ääntelee rakkaudesta ra…