Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

6

  1. ajat muuttuvat synkemmiksi

    ajat muuttuvat synkemmiksi tuulet sotain kun ryhtyvät tuulemaan mä käteni laitan käätees sun kun en muuta tänään voi
    Rakkausrunot
    2
    115
  2. Näytölläni

    Vuosia sitten jätit minut välilehdellesi soittelemaan Ideaali rakkaudenkaipuu menettää muotokielensä bittiavaruuden mus
    Rakkausrunot
    0
    68
  3. Sulattelin kokemaani

    Lähdit niin kuin tulee talvi Kinostit ovelleni lumikuormaa ja sieluuni kylmin tuulin puhisit lentäessäsi etelään elämäs
    Rakkausrunot
    0
    34
  4. Sargassomerellä

    muistot kuin muovijäte meressä päässäni jätepyörre saartaa sumuisen satamani syyskuun harmauteen olet muoviroska mui
    Rakkausrunot
    0
    47
  5. Lovid 19...

    rakkautesi sain kosketustartuntana kerran, väistit puolustusjärjestelmäni ja sait maskini putoamaan ei mulla lääkettä si
    Rakkausrunot
    0
    45
  6. -suljetaan-

    Jos minä olisi talo ja aistini sen kuusi ikkunaa ja sydän ois ovi sun sisään käydä mä kaiken kanssasi silloin rakkaud
    Rakkausrunot
    0
    60
  7. kaunista talven tulla

    Huomaamatta ohi kirjoitettuihin hetkiin maalaavat syksyn värit valotonta vuodenaikaa kehykseni eivät jaksa kannatella t
    Kirjallisuus
    1
    38
  8. rakastu talvella

    Viluisissa tuulissa tänään ei lämmitä paksuinkaan peitto olen rakkaudetta jäänyt ja värisen yksinäisyyteni taajuudella
    Rakkausrunot
    0
    39
  9. -tuuletta-

    yksinäisyyteni merellä sydämeni surullisin pursi tuuliajolla etäällä niistä satamista joissa soivat rakkauslaulut iltais
    Rakkausrunot
    0
    64
  10. -Red Alert-

    kasvoivat siivet unelmille, pääsivät siis karkuun ahtaista oloistaan! kalpea todellisuuskin poistui huoneistani avaramp
    Rakkausrunot
    0
    41
  11. rakkaudeton

    On portti auki sulle suureen tuntemattomaan nyt Polkusi on käyty loppuun ja äänesi vaimenee maailman pauhuun eikä kuka
    Rakkausrunot
    1
    64
  12. ajan hiekkaa

    Vaikka olet muistoissani ajan hiekkaa ja sydämeni aavikoilla käyt silmiini Olet sieluni kangastus silti sinua jano
    Rakkausrunot
    0
    36
  13. Riskennhallinta

    Suojaukseni petti vaativissa kommunikointiolosuhteissa Sanojesi iskuäänien päiväannos täyttyi, joten suojauduin altistu
    Rakkausrunot
    0
    48
  14. kirkkaampi minä

    lähdin lentoon putosin taakse harmaan viluisen säkeen katkotut airot aavelaiva perhosefekti sade surullinen laulu ra
    Rakkausrunot
    2
    76
  15. Kuin lintu

    Viininpunertavan iltaauringon viimeiset säteet lankeavat kesäillan lempeään hämärään Varjojen leikkivät tanssikuviot k
    Rakkausrunot
    0
    83
  16. Muistojen pysyvyys

    Keväisestä kuvastimesta pälyilen elämääni tänään Kuva alakuloisen valottuneesta haaveilijasta katsoo kalpeana menneisy
    Rakkausrunot
    2
    69
  17. Porttiteoria

    Matkaamme itkevien kuusten lomitse olen sinun porttisi käydä valoon sinä minun
    Rakkausrunot
    0
    49
  18. Niin särkyvää

    Rakkaus särkyi eilen Aamussa helähti sanoistasi kokonaan rikki Kirjoitan muutaman lauseen lopusta Alusta en pysty
    Kirjallisuus
    0
    46
  19. Älä pelkää

    Tänään vapaus nousi siivilleen pyrähti aikani oksalle huhuilemaan rakkauttani Siis Lennä rakkauteni! Pelko kahlit
    Kirjallisuus
    3
    59
  20. Tänään sua paheksutaan

    Hyvästi Tulilankasi paloi loppuun Olet avoin avaruuksiin Avoin maailmoihin toisiin hopealankasi venyi viruakseen p
    Rakkausrunot
    4
    54