Ostin 90 luvun 5500 matkaaja pallas vaunun loman viettopaikalleni erämaahan.
Vaunusta on jostain syystä primus purettu pois.
Onko tietoo minkalaisilla sähköpattereilla vaunun saa lämpimäksi n. 5-10 pakkasilla?
Minkalainen aggrigaatti tarvitaan?
Onko polttoaineen kulutuksesta tunnissa tietoa?
Toki ymmärrän ei ole kovin energiatehokasta.
Vai pystyykö jälkikäteen asentamaan sähköllä lämmityksen ja aggrigaatilla pyörittäs.
Vaunun lämmitys aggrigaatilla?
Vaunulle777
3
206
Vastaukset
- eläkeukko
Osta muutaman kympin petrooli kamina.Saat päänsäryt ilman viinaa .Saatat päästä jopa pilveen.
Oikeasti on ihan näppäriä lämmittimiä,kun huolehtii vaan ilmanvaihdosta,ettei happi lopu.
Agrigaatilla tulee aika kalliiksi.Nestekaasu on edullisempi, mutta palotapahtuma pitää eristää sisäilmasta... Petrolikamina helpompi ja edullisempikin, jos ei hirveän usein tarvitse lämmitellä.
- ghytyi
Laita ilma webasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706