Mistä johtuu ettei edes labra kokeisiin pääse kuin menemällä aamulla aikaisin jonottamaan sinne omaa vuoroaan, no hyvä että silläkin tavalla sitten pääsee jos jaksaa jonotella ?!
Siis huonokuntoiset ihmisetkin jotuvat jonottelmaan siellä
Onko johtoportaan palkkoja nostettu niin paljon ettei tk:n henkilökuntaa voi lisätä !?
Terveyskeskuksen Laboratorio jatkin on varattu kuukaudeksi eteenpäin
5
137
Vastaukset
- Jonoonvaan
Taitaa olla Tyks :n porukkaa nykyään, ainakin mulla sellainen luulo asiasta
- KuinVanhaanAikaan
Tupa oli täynä jo kun menin 7.35 jälkeen jonottamaan labraan. siinä meni hyvinkin 1,5 tuntia kun pääsin pois.
- PuheseuraaRiittää
Köyhällä kansalla on varaa jonottaa labraankin, paremmin tienaavat rahoittavat muita tahoja.
Siellä tk:n jonossa minäkin jonotan nokka pystyssä kuitenkin. - muuttolintu
Sama on menossa kaikessa: verotoimisto, työkkäri, vakuutusyhtiöt, osa pankeista, kierrätyskeskus - kaikki lähteneet. Onko siellä enää edes maksuautomaattia vai miten vanhukset paraisilla maksavat nykyään laskunsa?
- Paras_pankki
Nordea häipynyt Turkuun,
Onneksi olen S-pankin asiakas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305607
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112431- 1862189
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631683Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan701460Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321384Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711234- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171144