ENNUSTAJA/SELVÄNNÄKIJÄ PORISTA

Palonen11

Löytyykö Porista ammattitaitoista kyseisen ammatin harjoittajaa, joka pitäisi vastaanottoa. HUOM! VAIN ASIALLISET VASTAUKSET KIITOS!!!!!!

17

4062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutenhuomaat

      Pyysit asiallisia vastauksia.
      Anti saattaa jäädä melko vähäiseksi.

    • huuhaahei

      Porissa ei taida olla kysyväsi alan huijareita.

    • eikysyvätieltäeksy

      SIINÄPÄ ASIALLISIA IHMISIÄ TE VASTAAJAT!!!!!!

      • ÄläHuuda

        Capslock pois ja pysy asialinjalla.


    • Kokemäki

      Ei selvän näkijöitä. Kaiki vastantulijat oli pöhönäsä.

      • KokemäkiKans

        "Hoira poika hevosta", huusi äijä kon jokkee putos.


    • selvänäkönäkisin

      En tiedä selvännäkijöitä,mutta tässä olisi epäselvännäkijä tarjolla 100Eur/20 min.

      Silmäni harottavat joka suuntaan niin etten näe edes näppistä kunnolla vaan minun on mojautettava itseäni halolla takaraivoon jotta kirjoitus onnistuu.Epäselvännäkö ei siis ole ongelma.Elämäntilanteeseesi, rakkauselämääsi tai mihin nyt tarvitsetkaan vastauksia vastaan myös hyvin epäselvästi melkein kuin kansanedustaja. *jooh voi ollaaa*, tai *kenties*.Olen myös suurimman osan ajasta kännissä kuin käki, joten puheenikin saattaa olla epäselvää että sekin on plussaa.Saatan vastata kysymykseesi remakalla pierulla joka tulee useimmiten varren tai vellin kanssa, tai voin oksentaa tai vaikkapa jokeltaa viinahallusinaatioideni takia.Tervetuloa.En tosin tiedä missä olen mutta ehkä voit kysyä sitä selvännäkijältä ja jos saatte selvää niin kertokaa minullekin.

    • Tyhmyyspiste

      Ootte te typeriä ihmisiä!!!! Aloittaja pyysi asiallisuutta, mutta sitä teitä dorkilta on turha odottaa. Onnitelkaa itseänne urpot.

      • taiOnkohan

        Ainoa asiallinen vataus toistaiseksi on tämä antamasi kommentti.


    • pursiseuranpojjaat

      Hyvä vataus. Kolmen ällän ylllioppilaalla oli yhden koon sukahousut. Merikommereen. Näin selvästi selvänäkijän kun olin selvänä. Pastirölli poskionteloon kun on fever kuten mulla on kramppikuume. Jalaka krammppaa. Mikä afuksi?
      Cold rex autua jokus lex luthor. Itku tullee.

    • Ammattitaito

      Hmm..määritteletkö ensin ”ammattitaitoisen”. Tätä aihetta kun voi katsella niin monesta vinkkelistä.

    • Täh

      En määrittele. Kannan ylpeästi puolueeni kannan ja kannan fiikukseni suoraan tehtaalta kotiin heti kun olen käynyt suorittamassa luontaisostokseni. Näin ei ole mitään sanottavaa mulla enää. Olen evergreen ja pusun. Ei kyn pysyn.

    • Yksiainakin

      Hei. Porissa tuskin montaakaan ennustajaa on.. Itse kävin vuosia sitten siellä Puuvillan lähettyvillä. Nimi oli Elina, mutta sukunimeä en muista! Osasi hyvin kertoa asioita ja oli mukava!

      • satusetäilijä

        Jos olisi vielä ennustanut, niin olisi ollut hyvä.

        Monet osaavat kertoa asioita.


    • Kurasanko

      Kuka pölhö uskoo ennustajiin. Lukee Coldreadin-teksniikoista tai suomessi sanottu "kylmälukemisesta", niin voitte te hurahtaneet naiset ymmärtää, miten teitä huijataan.
      Minäkin sitten uskon ennustajiin, jos joku ennustaa oikean lotto-rivin, mutta pahoin pelkään, että sitä päivää ei koskaan tule maailmassa tapahtumaan.

      • shuttuppia

        Älä pelkää. Ei täällä ketään huijata. Tämä on kaikki huuhaata ja kaikki sen tietää. Joten huijaamista ei tapahdu vaikka kuinka etsit kiroitusvihreitä. We know.


    • Määrittele ammattitaitoinen ennustaja. Koulutusta josta saa esim ammattinimikkeen tai ko työn laillistuksen ei taida Suomessa(kaan) olla. ;-)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe