Löytyykö Porista ammattitaitoista kyseisen ammatin harjoittajaa, joka pitäisi vastaanottoa. HUOM! VAIN ASIALLISET VASTAUKSET KIITOS!!!!!!
ENNUSTAJA/SELVÄNNÄKIJÄ PORISTA
17
4613
Vastaukset
- kutenhuomaat
Pyysit asiallisia vastauksia.
Anti saattaa jäädä melko vähäiseksi. - huuhaahei
Porissa ei taida olla kysyväsi alan huijareita.
- eikysyvätieltäeksy
SIINÄPÄ ASIALLISIA IHMISIÄ TE VASTAAJAT!!!!!!
- ÄläHuuda
Capslock pois ja pysy asialinjalla.
- Kokemäki
Ei selvän näkijöitä. Kaiki vastantulijat oli pöhönäsä.
- KokemäkiKans
"Hoira poika hevosta", huusi äijä kon jokkee putos.
- selvänäkönäkisin
En tiedä selvännäkijöitä,mutta tässä olisi epäselvännäkijä tarjolla 100Eur/20 min.
Silmäni harottavat joka suuntaan niin etten näe edes näppistä kunnolla vaan minun on mojautettava itseäni halolla takaraivoon jotta kirjoitus onnistuu.Epäselvännäkö ei siis ole ongelma.Elämäntilanteeseesi, rakkauselämääsi tai mihin nyt tarvitsetkaan vastauksia vastaan myös hyvin epäselvästi melkein kuin kansanedustaja. *jooh voi ollaaa*, tai *kenties*.Olen myös suurimman osan ajasta kännissä kuin käki, joten puheenikin saattaa olla epäselvää että sekin on plussaa.Saatan vastata kysymykseesi remakalla pierulla joka tulee useimmiten varren tai vellin kanssa, tai voin oksentaa tai vaikkapa jokeltaa viinahallusinaatioideni takia.Tervetuloa.En tosin tiedä missä olen mutta ehkä voit kysyä sitä selvännäkijältä ja jos saatte selvää niin kertokaa minullekin. - Tyhmyyspiste
Ootte te typeriä ihmisiä!!!! Aloittaja pyysi asiallisuutta, mutta sitä teitä dorkilta on turha odottaa. Onnitelkaa itseänne urpot.
- taiOnkohan
Ainoa asiallinen vataus toistaiseksi on tämä antamasi kommentti.
- pursiseuranpojjaat
Hyvä vataus. Kolmen ällän ylllioppilaalla oli yhden koon sukahousut. Merikommereen. Näin selvästi selvänäkijän kun olin selvänä. Pastirölli poskionteloon kun on fever kuten mulla on kramppikuume. Jalaka krammppaa. Mikä afuksi?
Cold rex autua jokus lex luthor. Itku tullee. - Ammattitaito
Hmm..määritteletkö ensin ”ammattitaitoisen”. Tätä aihetta kun voi katsella niin monesta vinkkelistä.
- Täh
En määrittele. Kannan ylpeästi puolueeni kannan ja kannan fiikukseni suoraan tehtaalta kotiin heti kun olen käynyt suorittamassa luontaisostokseni. Näin ei ole mitään sanottavaa mulla enää. Olen evergreen ja pusun. Ei kyn pysyn.
- Yksiainakin
Hei. Porissa tuskin montaakaan ennustajaa on.. Itse kävin vuosia sitten siellä Puuvillan lähettyvillä. Nimi oli Elina, mutta sukunimeä en muista! Osasi hyvin kertoa asioita ja oli mukava!
- satusetäilijä
Jos olisi vielä ennustanut, niin olisi ollut hyvä.
Monet osaavat kertoa asioita.
- Kurasanko
Kuka pölhö uskoo ennustajiin. Lukee Coldreadin-teksniikoista tai suomessi sanottu "kylmälukemisesta", niin voitte te hurahtaneet naiset ymmärtää, miten teitä huijataan.
Minäkin sitten uskon ennustajiin, jos joku ennustaa oikean lotto-rivin, mutta pahoin pelkään, että sitä päivää ei koskaan tule maailmassa tapahtumaan.- shuttuppia
Älä pelkää. Ei täällä ketään huijata. Tämä on kaikki huuhaata ja kaikki sen tietää. Joten huijaamista ei tapahdu vaikka kuinka etsit kiroitusvihreitä. We know.
Määrittele ammattitaitoinen ennustaja. Koulutusta josta saa esim ammattinimikkeen tai ko työn laillistuksen ei taida Suomessa(kaan) olla. ;-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845