NHL = Ahneella on paskainen loppu

Teemujazz

Tämä tuli nyt käytännössä nähtyä että ahneella on aina paskainen loppu ja NHL-sai sitä mitä se tahtoi. Omistajat meni liian ahneiksi. He halusivat pudottaa pelaajien palkkoja mataliksi koska halusivat itse vielä enemmän. Oli starapelaajilla kanssa miljoonien dollareiden liksat jne. Mutta jos meininki menisi sm-liigassa tällaiseksi miljardien eurojen sirkukseksi niin kyllä ei menisi kauan ennen kuin Kummola ja muut omistajat haluaisivat itselleen koko potin ja yrittäisivät pakottaa kaikki pelaajat palkkakattoon.

Globalisaation vaikutukset näkyvät jo kiekkokaukaloissa NHL:n peruuntumisena.

6

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ******

      ja mitähän globalisaatiolla on tekemistä tän kanssa?

    • Ei se ihan noin mene. Omistajat haluavat tiputtaa palkkoja koska ei ole varaa maksaa noin paljon palkkaa. Arvioltahan noin 6 joukkuetta on konkurssin partaalla. Ja monella muullakin joukkueella menee tappiollisesti.

      • JiiÄm

        ... ensi syksynä taas ihan normaalisti!

        Omistajat ovat roistoja, tekevät miljardibisnestä, mutta haluaisivat siitä enemmän itse - pelaajat duunareita!


    • Ahneutta on riittämiin molemmilla puolilla. Ihmetellä täytyy, miten ylipäätään katsojat jaksavat rahoittaa moista sirkusta.

      Globalisaatioväittämää voisit vähän perustella.

    • entinen lätkä fani

      Kyllähän asia on niin, että ainoat ahneet tässä tapauksessa ovat ne ns. NHL-"ammattilaiset". Jääkiekko on vähiten seurattu ammattiurheilulaji USA:ssa. NHL kiekkoilijaksi on huomattavasti helpompi päästä, kun esimerkiksi NBA, NFL tai baseball ammattilaiseksi. Tästä huolimatta NHL-"ammattilaisten" keskipalkka on suurempi, kun näiden muiden oikeiden ammattiurheilijoiden. Lisäksi NHL:llä on kaikista näistä ammattiurheilu muodoista huonoimmat tv- sopimukset. Iso osa seuroista tekee tappiota ja useat pysyvät juuri ja juuri omillaan. Voittoa tekevät vaan muutamat suuret seurat. Jos ahneet "ammattikiekkoilijat" eivät nosta päätään pensaasta, he saavat pian unohtaa kovat ansiot!. Jos NHL loppuu he saavat odottaa hetken aikaa uutta liigaa, jossa suostutaan maksamaan naurettavan suurta palkkaa B-luokan "urheilijoille"....kyllä luit oikein B-luokan urheilijoille!. Anteeksi vaan kaikilta Suomalaisilta jääkiekon ystäviltä.

      • Ingermanlander

        Miksi pelaajat ovat velvollisia seurojen ongelmista? Kuka on pakottanut hankkia tähtipelaajia? Seurat ovat sen verran laiskoja etteivät löydä nuoria lahjakkuuksia. He haluavat heti parhaat pelaajat. Pelaajat eivät olleet tehneet mitään virhettä. Heidän tehtävä on vain pelata kiekkoa ja siitähän heille palkka maksetaan. Jos seurat eivät hoida raha-asiansa kunnolla itsepä ovat syyllisiä. Katsojat tulevat katsomaan jääkiekkoa.. ja maksavat siitä rahansa. Mihin seurojen johtajat tarvitaan? Heidän osuutensa ei voi olla isompi kuin kaikilla pelaajilla yhteensä. Ja jos joku onneton omistaja ei pysty maksamaan velkojaan tehköön konkurssin. Alussa perustetaan joka ikiseen kylään seura. Hankitaan parhaat pelaajat ja sitten ihmetellään miten voi olla niin että kukaan ei vitsi maksamaan. Torontossa, Detroitissa, NYssa, Ottawassa ei ole mitään hätää. Oikeissa paikoissa jääkiekko on N1


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe