Videoita sinulle illan ratoksi

kiimanainen86

Hei, olen Piia 32-v. Myyn kiimaisia tyydytysvideoita kasvoilla ja puhun tuhmia. 10€ kpl.

Nyt kiihottavaa iltatekemistä.. myös kuvia.

[email protected]

24

979

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiimanainen86

      Nyt kiihottavaa tekemistä illan ratoksi 😘

    • kiimanainen86

      Rohkeesti vaan 😘

    • kiimanainen86

      Kivat sulle 😍

    • kiimanainen86

      😘😍❤️

    • kiimanainen86

      😘😊😍

    • kiimanainen86

      Toivoisin rehellisiä yhteydenottoja, asiattomat viestit voi jättää pois..
      Molemminpuolinen rehellisyys on tärkeää näissä asioissa ja sillä syntyy luottamus kaupankäyntiin..😊

    • Sinun kannattais ladata pieni näyte video johonkin, harva uskoo että sais rahalle vastinetta. :)

      • kiimanainen86

        Hyvä idea, täytyy miettiä. Toki on tullut paljon hyvää palautetta laadukkaista videoista 😊


      • Riski on kyllä aika pieni, mutta aina se rahansiirto on ongelma, kun ei viitsis maksaa tällasia tililtä. Jää noita jälkiä.


    • kiimanainen86

      Nyt ilmainen rohkea kuva minusta HUOM. minusta ei netistä kopsattu 😘

    • kiimanainen86

      Nyt uusia kuvia 😘

      • Soolosekstari

        Mitenhän tää kaupankäynti toimii jos haluaa pysyä nimettömänä. Ois kyllä kiva jos ois mukava tyty jolta vois tilata videoita tai vaikka Skypessä katsella. Voisitkohan harkita Skypeä?


      • kiimanainen86

        Maksun voi laittaa pikasiirtona niin ei näy nimi 😊 Laita mulle meiliä niin harkitaan Skypeä 😊


      • Soolosekstari

        Ois aivan superkiihottavaa. Mutta taidan olla niin nössö etten uskalla. Olisin kyllä tosiaan sillain valmis maksamaan kun teet tätä kai sillain vapaaehtoisesti. Tekis kamalasti mieli


      • kiimanainen86

        Rohkeasti vaa, en mä pure 😘


    • kiimanainen86

      😘😔😍

    • Brenter

      Jos pienen esittelyvideon laittaisit? Voit blurrata vaikka pimpin/tissit jos ujottaa. Ihan vain siksi että haluaisin nähdä ensin kuvanlaadun, videoiden teknisen tason ja ennenkaikkea Sinut. Katsos kun ilmaiseksikin on netissä videoita vaikka kuinka paljon, joten jotain ekstraa tuolla kympillä olisi saatava. Pystytkö tekemään jotain fetissijuttuja? Esim. videon pyydetyssä asussa tms?

      • kiimanainen86

        Onnistuu myös tilausvideot, laita viestiä niin sovitaan tarkemmin 😊


      • kiimanainen86

        Nyt kuvattu esittelyvideo 😉


      • Perttisi45
        kiimanainen86 kirjoitti:

        Nyt kuvattu esittelyvideo 😉

        Missä sen voi katsastaa? ;)


    • Kiinnostaisi.Miten osto onnistuu?0465238455

    • Poju92

      Missä videomuodossa videot on? 🤔

    • Diiiibadi

      Löylykauha perseessä poikittain muodossa

    • Tissi86

      Kiinnostais panna sua?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1972
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      96
      1376
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      478
      1073
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      48
      947
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe