Moi oon nyt 14 vuotias tyttö ja kuten otsikossa lukee niin oon valehdellu kaikille mun frendeille että olisin menettänyt neitsyyteni 12 vuotiaana. Tosiasia on se että olen vielä neitsyt mutta ketään kavereistani ei ole. Kaikilla kavereillani on ollut vähintään 6kk sama kumppani ja he ovat harrastaneet jonkinlaista seksiä. Mua ahdistaa ihan hirveesti kun ne puhuu vaan siitä mitä ne on tehny kumppaniensa kanssa yms. Mun tekis mieli kertoo niille että oon oikeesti vielä neitsyt mutta pelkään (taino tiiän) että ne suuttuu mulle ja sit mä oisin viel yksinäisempi mitä olen nyt.
Eli mitä mun pitäis tehdä jatkaa valehtelua vai kertoa totuus ja tulla yksinäiseksi?
Valehdellut neitsyyden menettämisestä 12 vuotiaana
Auttakaayksnäistäpaskaa
4
285
Vastaukset
- omaatietoo
tuo on jokaisen oma henkilökohtainen asia, joten ei sitä kannata mainostella kellekkään, joten pidä asia omana tietona ja tukimpa kaverit sitä alkaa enää kyselee.....
- asdfasdfsd
Seksiä on mahdollista suorittaa ilman ehkäisyä mutta samalla myös ilman lapsi-ja tautivaaraa. Täytyy harjoittaa sellaista seksiä mikä käyttää vaatteet päällä. Seksin suorittaminen ei vaadi alastioloa. Kädestä pitelykin voi olla seksiä
Miten nyt?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621125
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html189911- 44848
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620