Pankkikortti Tallinnassa

kunhankyselen

Minkälaisella maksukortilla Tallinnassa nykyään pärjää,ei ole vähään aikaan tullut käytyä,vai pitääkö ottaa käteistä?

24

9101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.enääNeuvostoliittoa

      Kaikki kortit käy kuten Suomessakin. Oletko yli 10 vuotias?

    • paikallinen

      Käteistä ei oikein tarvita muuhun kun ehkä bussi/ratikkalipun ostamiseen kuskilta.

      • eikö.ole.rahaa

        Kun hankkii vihreän matkakortin (Ühiskaart) sekä lataa siihen tarvittavan summan niin ei tarvitse euroakaan.


      • SeAravakasteinen

        Eikä tartte tuota Ühiskaartiakaan. Lähimaksaminen pankken korteilla toimii.


      • onkohan.sitä.mukana
        SeAravakasteinen kirjoitti:

        Eikä tartte tuota Ühiskaartiakaan. Lähimaksaminen pankken korteilla toimii.

        Ai bussikuskille.? On totta että 2 euroa on iso raha .


      • SeAravakasteinen

        Ühiskaartin lukulaite hyväksyy nykyään lähimaksun.


      • SeAravakasteinen

        Lipun oston ohjeet unohtu:
        Vie maksukortti lukijalaitteen keskelle.
        Älä liikuta korttia ja odota, että laitteeseen syttyvät vihreät valot ja kuuluu yksi pitkä merkkiäänipiippaus.
        Jos laitteeseen syttyy punainen valo, maksu ei ole onnistunut.
        Jos haluat ostaa lipun useammalle matkustajalle kerralla, vie kortti lukijalaitteen lähelle, odota vihreät valot, valitse sen jälkeen laitteen nuolinäppäimellä matkustajien määrä ja näytä lopuksi maksukorttia laitteelle uudestaan.
        Jos matkan aikana kulkuneuvoon tulee lipuntarkastaja, näytä tarkastajalle maksukorttiasi. Tarkastaja katsoo maksukorttisi neljä viimeistä numeroa ja tarkistaa omalta laitteeltaan, onko maksu tehty.


      • Anonyymi

        Nykyään missään liikennevälineessä ei voi ostaa lippua kuskilta.


    • taas.kerran.ilmaiseksi

      Olin viime kuussa Tallinnan bussissa. Tarkastus tuli, vieressäni mamma ei värähtänytkään enkä sitten minäkään. Tarkastus päättyi ilman sen kummenpaa.

      • Jänönen

        Tallinnassa on kiva matkustaa jäniksenä, on tosi jännää.


      • Pikku-Pekka

        Älä koskaan maksa kortilla Tallinnssa, kopioivat kortin tiedot ja sitten tulee tosi kalliiksi.


      • onko.mummu.vielä.elossa
        Pikku-Pekka kirjoitti:

        Älä koskaan maksa kortilla Tallinnssa, kopioivat kortin tiedot ja sitten tulee tosi kalliiksi.

        Korttia ei pidä missään maassa antaa pois näkyvistä. Näin kopioiminen ei onnistu. Sirukorttia ei voi kopioida. Pikku-Pekan tiedot on mummon antamia viime vuosituhannella.


      • KorttiHai

      • Viisas.Mummu

      • kotona.kuollaan.eniten

      • SiruKortti
        kotona.kuollaan.eniten kirjoitti:

        Niinhän se on että minkä ihminen pystyy tekemään niin toinen pystyy murtamaan.
        Tällainen murtojärjestelmä ei ole käytössä ihan joka kaupassa tai kioskissa, ehkä yhdessä miljoonasta.

        Skimmauslaitteita on Tallinnassa käytössä paljon, suojaa kädellä tunnusluku.


      • Amex

        Jaa eikös lähimaksu ominaisuus toimi Virossa?


      • Anonyymi
        Amex kirjoitti:

        Jaa eikös lähimaksu ominaisuus toimi Virossa?

        Kylkös.


    • Luulis

      että semmoinen kortti millä on katetta pelittää parhaiten.

    • Anonyymi

      Käykö op kortti virossa

    • Anonyymi

      Käykö op virossa

    • Anonyymi

      Ei. Ruplia pitää olla reilusti matkassa

    • Anonyymi

      Ruplat ja kroonit kelpaa

    • Anonyymi

      Sellaisella missä on ihan helvetisti rahaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe