Hei, oon siis 11v/07 ja ope laitto Wilma viestiä että matikan koe meni aika huonosti. Mut ei kertonut numeroa eli aika varmasti joku 4-5. Ja nyt mua pelottaa et voinko mä jäädä luokalle. Huomenna olis kuulemma joku tuki tunti mut en vrm mee kouluu ku oon kipee. Mut mä en haluu missään nimessä jäädä luokalle ja matikka o vrm koulun tärkein aine. Eli siis voiks yhdestä n.4 matikan kokeesta jäädä luokalle?
Matikan kokeesta 4
7
2858
Vastaukset
- M313
Ei voi. Lukuvuodessa tapaa olla neljä koetta per. aine, joten elä murehdi. Ja apua kannattaa ottaa tai pyytää ainakin on tarvetta tai tarjolla.
- KouluGuru
kuuleppas, kyllä ne kokeet voi melkein aina uusia kuhan vaan kysyt sitä mahdollisuutta ja mikäli ope antaa siihen luvan ja ajan. ite oon 9.luokalla ja annas ku kerron että kyllä ne 4 numerot kokeissa alkaa olla joka kuukautisia nykään. ei niistä sen kummempaa ku uusimaan ja lunttaamaan
Saiks sä nelosen vaiko pääsit läpi? Myönnä pois, sua ei vaan matikka kiinnosta?
- Anonyymi
Itselläni sellainen tilanne et matikan koe huomenna ja aineistoa en osaa ollenkaan. Tsempannut oon tunnilla ja yrittänyt mutta ei mitään tulosta oo näkynyt. Apua oon kysynyt ja saanut vähän. Kokeesta voi siis hyvin tulla 4. Olen 8lk ja ensimmäistä koetta nyt jännään.
Tilannetta ei auta se että oma äiti sanoo et jos saat huomenna 4:sen niin aijon kysyä opettajalta luokalle jättämistä. Aina on ollut hankaluuksia matikassa, jo ensimmäiseltä vuodelta lähtien ja numerot vain tippuneet ja pysyneet välillä 5-7. Muut aineet ovat 9 tai 10 joten olen olis hankala jättää luokalle. Ehkä...
Ymmärrän hyvin, että et halua jäädä luokalle ja että matikka on koulun tärkein aine. Se tässä riepookin, kun tietää että tärkeä aine on kyseessä.- Anonyymi
Onko sulla fy ja le sitten myös 9-10? Niistä saa jotain tukea matikkaankin
- Anonyymi
Mä oon saanu matikan kokeesta 4 muaki jännittää et jäänkö luokalle
- Anonyymi
en usko että voi jos. vaan yhestä kokeesta on saanu nelosen ps. mun huonoin numero kokeesta on 7 LOL :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381