Tykkään susta niin että halkeen

Ihananainenolet

Milloin nähdään? Kaipaan sua ihan hirveesti

41

2400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjfjfjdjdj

      minkänimiselle?

    • Samat

      Sanat miehelle komealle ..

      • millosjuhahalkeaaitse

        Juha Tapiolle tietysti:)


    • toivottavastisaat

      Pitää ensiksi laihduttaa ja sitten vasta voin olla jonkun kanssa jolle kelpaan. Aloitus ei ollut mulle mut vastasin kun ei ollut mitään erityistä suunnattua juttua.

      • Oontosissani

        Mun täytyy taas lihottaa. Ihmisten pitäis kyl miettiä enemmän mitä tarjoaa toisille. En ikinä kehtaisi tarjota nykyistä kehoa, en kenellekään! Mietin usein miten jotkut kehtaa, ihan hirveitä kehoja joille vois vaivannäöllä tehdä jotain.


      • oikuinihanaelämä

        Toi on muuten monella totta. Vaikka olis ihan hyvänkin näkönen niin sinkkuelämän lait ei-ihan nuorisoikäisille naisille on raat. Pitää oikeesti olla niin kilpailukykynen ulkonäössä, ite huomannut tän monilla eronneilla naisilla. Hirvee paine ulkonäöstä ja toisaalta kun miettii niin oikeesti melko tyhjän vuoksi. Moni silti kelpaa vain jännitystä elämään kaipaavien miesten seksileluksi. Oikeesti pikkasen kateutta tunnen toimivassa pitkässä parisuhteessa eläville naisille siinä voi näyttää just siltä kun haluaa, kun ei tarvi kilpailla ulkonäöllä. Ja jos joku nyt sanoo pinnalliseksi näitä juttuja niin se nyt vaan on totuus, että kumpoania etsiessä ulkonäöllä on jonkinmoinen vaikutus.


      • Mitänyttaas
        oikuinihanaelämä kirjoitti:

        Toi on muuten monella totta. Vaikka olis ihan hyvänkin näkönen niin sinkkuelämän lait ei-ihan nuorisoikäisille naisille on raat. Pitää oikeesti olla niin kilpailukykynen ulkonäössä, ite huomannut tän monilla eronneilla naisilla. Hirvee paine ulkonäöstä ja toisaalta kun miettii niin oikeesti melko tyhjän vuoksi. Moni silti kelpaa vain jännitystä elämään kaipaavien miesten seksileluksi. Oikeesti pikkasen kateutta tunnen toimivassa pitkässä parisuhteessa eläville naisille siinä voi näyttää just siltä kun haluaa, kun ei tarvi kilpailla ulkonäöllä. Ja jos joku nyt sanoo pinnalliseksi näitä juttuja niin se nyt vaan on totuus, että kumpoania etsiessä ulkonäöllä on jonkinmoinen vaikutus.

        Ymmärsit väärin. Ei ole kyse kelpaamisesta vaan kehtaamisesta. Mulla ei oo ainakaan tarvetta kelvata kenellekään, vaikka tiedän että kelpaisin. Mutta se ei ollut se pointti tässä! 😀


      • Tarkoitan
        Mitänyttaas kirjoitti:

        Ymmärsit väärin. Ei ole kyse kelpaamisesta vaan kehtaamisesta. Mulla ei oo ainakaan tarvetta kelvata kenellekään, vaikka tiedän että kelpaisin. Mutta se ei ollut se pointti tässä! 😀

        Vaatimukset omaa itseä kohtaan on hyvä olla yläkanttiin.


    • Kauan

      Oliskohan tämä minulle, kun en ole kaivattuani nähnyt kuukausiin

      • ehkäsinulle

        Missä näit häntä viimeksi?


      • Kauan
        ehkäsinulle kirjoitti:

        Missä näit häntä viimeksi?

        Samassa ainoassa paikassa jossa olemme jutelleet


    • LöydänArvoiseni

      Mäkin kaipaili ja niitä hetkiä joita vietettiin mut kuulin ja ku tajusi sun pelaavan sen toisen kans lopetin kaipailun

      • Ihananainenolet

        En ole mitään pelaillut. Ei ole ketään toista. Rakastan sinua


      • huomattuon
        Ihananainenolet kirjoitti:

        En ole mitään pelaillut. Ei ole ketään toista. Rakastan sinua

        Varmaan vain toisia ja kolmansia persoonia palstavakkarilla täällä, joka kirjoittelee.


      • HarhaluulotPois
        Ihananainenolet kirjoitti:

        En ole mitään pelaillut. Ei ole ketään toista. Rakastan sinua

        Todista, näytä tai vaikka ilmaise se hänelle!!?


      • ehehehehehehehhee
        Ihananainenolet kirjoitti:

        En ole mitään pelaillut. Ei ole ketään toista. Rakastan sinua

        ellei tuo ole pelaamista niin mitähän se on ? hokee hokemasta päästyään palstoilla joka toiselle akalle kuinka rakastaa!!


      • Hiljaasivusta
        Ihananainenolet kirjoitti:

        En ole mitään pelaillut. Ei ole ketään toista. Rakastan sinua

        Minä seurasin tätä.
        Muistelin aikaa kauan sitten.
        Ja mietin tällainen sinä sitten olit.
        Kaikki kävi ja kelpasi.
        Päivänjatkoa.


      • kyllä.kyllä
        huomattuon kirjoitti:

        Varmaan vain toisia ja kolmansia persoonia palstavakkarilla täällä, joka kirjoittelee.

        Onhan näitä persoonien jakautumisia täällä nähty jopa sukupuoli voi vaihtua lennossa kesken peenjauhamisen :D tuolla menolla voi vaikka tissit alkaa kasvaa


    • Ihanmilloinvaan

      Ihan milloinka sulle sopii. Sano vaan aika ja paikka.

    • verhontakaa

      Pidän susta paljon. Tarjoo kahvit. Mutta vaan kaverina eiks niin?

      • Verhojenedessapöydällä

        Haluan enemmän.


      • eiollaihmiseläimiä

        Mikä on sitten enemmän?

        Hyvittava juttu sinänsä tuollainen oli: koirjat ja apinat, kissat, muutkaan eläimet eivät kuulu ihmisten asuntojen sisälle sotkemaan, eläimien paikka on pihalla.

        - Jaguaariasti voi tehdä poikkeuksen, sellainen saa asua sisällä.

        - Mutta kaikki kisssat koirat, kalat ja sammakotkin niiden paikka on poissa saatanasti ihmisten asunnoista, eläkööt ulkopuolella.


      • Selventääkö
        eiollaihmiseläimiä kirjoitti:

        Mikä on sitten enemmän?

        Hyvittava juttu sinänsä tuollainen oli: koirjat ja apinat, kissat, muutkaan eläimet eivät kuulu ihmisten asuntojen sisälle sotkemaan, eläimien paikka on pihalla.

        - Jaguaariasti voi tehdä poikkeuksen, sellainen saa asua sisällä.

        - Mutta kaikki kisssat koirat, kalat ja sammakotkin niiden paikka on poissa saatanasti ihmisten asunnoista, eläkööt ulkopuolella.

        Että enemmän haluan kuin kahvikupposen ajan juttelua.


      • kalasuutahtaa
        eiollaihmiseläimiä kirjoitti:

        Mikä on sitten enemmän?

        Hyvittava juttu sinänsä tuollainen oli: koirjat ja apinat, kissat, muutkaan eläimet eivät kuulu ihmisten asuntojen sisälle sotkemaan, eläimien paikka on pihalla.

        - Jaguaariasti voi tehdä poikkeuksen, sellainen saa asua sisällä.

        - Mutta kaikki kisssat koirat, kalat ja sammakotkin niiden paikka on poissa saatanasti ihmisten asunnoista, eläkööt ulkopuolella.

        osoittaa lemmikkikalalle ovea: Nyt ulos!

        Kultakala kävelee lasimalja kainalossaan ovesta ulos, pihalle asumaan


      • eläimetjaihmiset

        Joo eläimet kuuluvat aina ulkopuolelle ihmisten asunnoista, on epäinhimillistäkin pitää rakkaita eläimiä sisällä, kun kuuluvat pakkaseenkin...

        Sisäkissana tietystikin koulutettu jaguaari voisi olla ainoa vaihtoehto.


    • Oletonnenpekka

      Löysit sitten kaipaamasi .

    • Ketjunperusteella

      Aika halpaa tykkäämistä.

    • halkeavathuulet

      Milloin suvaitset ilmineerata itsesi??

      • eiköösnämätykkyyt

        jääne palstojen täytteeksi.


      • haljenneethuulet
        eiköösnämätykkyyt kirjoitti:

        jääne palstojen täytteeksi.

        Niinne taitaa tehdä.


    • enketäänniinpaljon

      Perjantainahan me nähdään, lupaan sanoa sulle jotain kivaa sitten, jollakin tavalla kehua sua nainen. On paljon muutakin puhuttavaa ja vaikka se tuntuisi että ei halua puhua niin mun on pakko, sen verran joudun oleen itsekäs että sanon asioita että ainakin voin itse mennä eteenpäin ja ehkä jos häntä on joku vaivannut mussa mitä en kyllä usko niin hänellekkin tulee selkoa.

      Kuitenkin olen sellanen joka välittää muistakin ja hänestä välitän yli kaiken vaikkei mitään suhdetta varmaan ikinä tulekkaan mutta pakko mun on saada sanottua asioita koska olen hänen kohdallaan ollut vähäpuheinen tietyissä asioissa ja kun oikeasti suorapuheinen niin nyt saa tää mun pelkuruus ja pelleily loppua ja sanon asiani, kuten teen vastasuudessakin.

      Joskus elämäntilanteet menee niin että et saa sanotuksi mutta ei sen pitäisi olla vakavaa varsinkin jos lopulta puhuu kuitenkin kun kaksi aikuista ihmistä kyseessä niin uskon että hän ainakin kuuntelee asiani.

      • Sarpugga

        Oli ihanaa lukea tämä❤ vaikka ei mulle ookkaan.
        Rohkeutta!


      • Kuulostaahyvältä

        Saitko kerrottua, että välität?


    • RakastanSua

      Söpölle M-naiselle tämä tarkoitettu ❤️ 💏

    • Happiest

      Niin me laulettiin ja tanssittiin. Mukavia muistoja vuosien takaa. Aina kun kuulen biisin muistan: me oltiin me!

    • Verisetjätökses

      Sitten kun vatsasi ei pullota niin että halkee keskeltä kahtia.

      Vatsalaukkusi. Suolet, sappi ja munuaiset ei ole kauniita lattialle levinneenä eteeni.

      Voin pahoin

    • Näinonnnn

      Jorma on mulle antanut ohjeen ; älä ihastu hyvännäköisiin miehiin

    • Vesimies84

      Ensinnäkin, ketä kaipaat, ja toisekseen, olen todennut tuon saman
      ''tykkään susta niin että halkean'' mua 4 vuotta nuoremmalle
      naisystävälleni. On se sellainen Afrodite että oksat pois, oikea
      rakkauspakkaus, ilo silmälle kaikin puolin ja hauskaa seuraa,
      ehkä enempi toimeen tarttuva, kekseliäämpi ja tsemppihenkisempi
      kuin minä joka meinaan väliajoin jämähtää paikoilleni kaihoelemaan
      menneitä ja pohtimaan tulevia eikä käytännön töistä meinaa tulla
      mitään mun tilanteessa, vaikkei sitä voi kieltää että tosiaan viihdyn
      tämän mun naisystävän seurassa, olen aina viihtynyt nyt 12 vuoden
      ajan.

      • Athenen

        Jos sulla on noin hyvä, niin mitä sä täältä etsit?


    • hiljaisuus999

      Tunne on just tuo kun katsoo toista ja kurkkuun joku takertuu kuin se pähkinä.Hyvä kipale.

    • nnnnnvvvvooo

      Tykään susta niin että musta tulee valkee mutta en iha viä halkee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe