Minulla vain toi normi! Ei maksettuja kanavia!
Tietenkin setaan tekstarit,joilta luen säätiedot ja tapahtumat maailmalla!
Nyt Foksin ihanat eläimet kuvaruudussani!
Tietty,uutiset ja salkkarit,sekä dokumentit ovat katsotuimpia sekä tietokilpailut!
Kuinka kauan TV viettelee päivittäistä aikaasi?
13
207
Vastaukset
- Pertikk
Näin yksin eläjällä ei hiljaisuutta tarvitse ylenmäärin, radio on useimmiten auki, tv on auki pitkin päivää vaikken sitä sen kummemmin seuraa.
Katson pääasiassa ylen ohjelmia valikoiden, areenan kautta kun tv kytketty pöytätietokoneeseen voi katsella milloin haluaa, maksullisia kanavia en katso.
Innokkaana urheilun seuraajana etenkin hiihtolajit, hienojuttu kun hiihtolajit siirtyivät mtv3 maksullisisilta kanavilta ylelle, harmitti montavuotta kun jäi hiihdot katsomatta enkä raaskinut maksaa montaa kymppiä kuussa.Kiitos Pertikk!
Samoin minulla! Jätän radion auki,kun menen nukkumaan.
Se viimeinen hännänheiluttaja nukkuu puutahassani,ihana rotvairer/beaceron.
Jouduin siitä ihanasta ystävästäni luopumaan,kuusivuotiaasta nartusta,syöpä tuli ikeniin!
Joskus tulee mieleen,syötin näitä mainostettuja hammaskiveä poistavia puruluita?
Onkohan niiden terveysvaikutuksia koirien puruluustolle edes tutkitettu??rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos Pertikk!
Samoin minulla! Jätän radion auki,kun menen nukkumaan.
Se viimeinen hännänheiluttaja nukkuu puutahassani,ihana rotvairer/beaceron.
Jouduin siitä ihanasta ystävästäni luopumaan,kuusivuotiaasta nartusta,syöpä tuli ikeniin!
Joskus tulee mieleen,syötin näitä mainostettuja hammaskiveä poistavia puruluita?
Onkohan niiden terveysvaikutuksia koirien puruluustolle edes tutkitettu??Joitakin vuosia sitten teki mieli ottaa uusi koira, koira elää todennäköisesti senverran vanhaksi että olisiko sen pitämisessä tullut hankaluuksia.
On ollut useampi koira ettei sen puoleen, aiemmin asuin omakotitalossa ja sitten rivitalossa mut nytten kerrostalossa jossa kyllä voisi pitää koiraa, ulkoiluttamisessa isompi vaiva,Pertikki kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten teki mieli ottaa uusi koira, koira elää todennäköisesti senverran vanhaksi että olisiko sen pitämisessä tullut hankaluuksia.
On ollut useampi koira ettei sen puoleen, aiemmin asuin omakotitalossa ja sitten rivitalossa mut nytten kerrostalossa jossa kyllä voisi pitää koiraa, ulkoiluttamisessa isompi vaiva,Todella Pertikki!
Minulla lepää bulmastiffi Topi,sekuri Nappe,englanninsringelspanieli Elli ja kissoja neljä puutarhassani,joten kyllä sitä tuskaa olen tuntenut,kun niistä rakkaista eläimistä olen joutunut luopumaan!
Se hevoseni Ykä,joka jouduttiin lopettamaan,itkin sitä pari kuukautta!
Sille tuli puhkuri ja oli vaikeaa luopua siitä!
Anteeksi tämä poikkesi aloituksesta!
Taso telkkarissa mielestäni kattaa sen tason,mitä aivokapasiteettini jaksaa tolle kovalevylle tallentaa,joka vaurioitunut elämisenmelskeissä?
Luojankiitos tota aivokoppaa voi tyhjentää välillä,tänään tunsin tarvetta,siis tein aloituksen ama- Per-kel
Uutiset ja texti, ei muuta.-
- havumetsäin__mies
Ei niin sekuntiakaan päivässä. Television katselu loppui silloin, kun digi-TV tuli käyttöön, siis pian 15 vuotta sitten.
- sini.sirkku-ek
Tuleehan Telkkua katseltua, aamuuutiset, joskus Ruotsin uutiset myös ja riippuen omista töistäni saatan katsoa aamupäivän haastatteluja.
Uusi austraalialainen lääkärisarja on raikas tulokas, ja Emmerdal on pysynyt myöh.iltapäivän viihdyke. Silloin olen jo vapaa kaikesta, paitsi tänään kun pikkukinkku oli vielä nahan irroittamista vailla ja kuorrutettava.
Nyt on jo jääkaapissa liemikin talteen otettuna, vaan väsyttääkin jo ihan terveesti,..eläkeasioita vielä hetken,..illan filmeihin en nyt tunne vetoa. - vanhanmiehen.koukutus
Itsellä on auki lisämaksetun kanavan jokin ohjelma. Katson näitä sivu silmällä. Oikeastaan näen vain pätkiä sieltä täältä.
En muista uutisten lisäksi että yhtään pitempää ohjelmaa olisin kokonaan katsonut kun aikaa niille ei vaan riitä.
Parhaillaan katson sivusilmällä Tv-2 Noin viikon uutisia. Tai kuulen siitä enemmän ääntä kun samalla kirjoitan tätä viestiä.
Etenkin nettiriippuvuus vie paljon taloustöistä pois. Juuri tulleen tiedon mukaan itsellä alkoi menemään huonommin kun tiekkarin hommasin. - olisi.ajantuhlausta
Avaan telkkarin vasta klo 18 tienoilla. En ole katsonut päivällä kuvaruutua vuosikymmeneen. Sen sijaan radio radio meillä on auki aamusta iltaan.
Nyt kun paperiset puhelinluettelot lopetettiin kannattamattomana, kaikki on katsottava älylaitteista tai tietokoneelta. Myös paikallislehdissä on paljon tarpeellista tietoa.
Muija katsoo mm. mustavalkoisia vanhoja Suomi-filmejä päivällä. Minua ne eivät mitenkään kiinnosta.- Draamaonpoikaa
Minäkin katselen sitten joskus eläkkeellä kaikki elokuvat, mitkä ovat jääneet väliin, niin kotimaiset kuin ulkomaisetkin, mutta en sota- enkä minkäänlaisia toimintaelokuvia. Vanhat kotimaiset siksi, että nuorempana en sietänyt niitä, nyt niissä havisee historia.
- että.siinä.saavat
Kun en katso telkkua, on enemmän aikaa olla 70 :ssa ja hattuilla tärkeilijöille.
- teeveenvihaaja
Television voi pitää kiinni päiväkausia ihan samoin kuin älypuhelimenkin voi pitää käyttämättömänä, ellei sitä tarvitse.
Vanhat ihmiset ihan turhaan moralisoivat nuoria puhelimen käytöstä. Itse ovat erittäin riippuvaisia Pyhästä Televisiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877