Huomasin n 2kk sittn että puolipitkät hiukseni alkoi katkeilla sekä niitä oli lattialla ja puserossa ,,,tipahteli vaan pitkin päivää .Tällasta on ollut joskus ennenkin ja itse aloin kiinnittää asiaan huomiota enemmän.Mun päänahka on herkkä ja poden atopiaa,ja shampoon vaihdoin lisäaineettomaan ja hajusteettomaan,mikä helpotti ja poisti päänahan kutinaa,pesen nyt 3 ja neljänkin päivän välein hiuksia,eli 2 kertaa viikossa. Huomasin että tiheä pesu myös hopeas-shampoolla kuivatti pahasti hiuksiani ja katkeilu paheni. OSTIN Biotiinia ja oitis n vko päästä hiukset pysyy päässä,ei katkeiluja ja irtoamisia,paitsi normaalisti sitä nyt l'htee jonkin verran.Lisäksi annan hiusten kuivua ennen harjaamista,vaihdoin kovan muovikamman harjaan ,kampa repi hiuksia ja katkasi niitä enemmän,vasta nyt tajuan sen.Lisäksi ostin apteekista hiuksiin jätettävää kosteuttavaa hoitsuihketta ,näillä konsteilla sain hiusten katkeilun ja tippumiset vähentymään ratkaisevastikin. Ja lisänä voita käytän leivän päällä,hiukset tuntuvat paremmilta ja ei takkuunnu eikä ole kuivat.MENEEKIN KAUNA AIKAA ENNENKUIN OTAN JUURIVÄRIÄ TAAS.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406