Huomasin n 2kk sittn että puolipitkät hiukseni alkoi katkeilla sekä niitä oli lattialla ja puserossa ,,,tipahteli vaan pitkin päivää .Tällasta on ollut joskus ennenkin ja itse aloin kiinnittää asiaan huomiota enemmän.Mun päänahka on herkkä ja poden atopiaa,ja shampoon vaihdoin lisäaineettomaan ja hajusteettomaan,mikä helpotti ja poisti päänahan kutinaa,pesen nyt 3 ja neljänkin päivän välein hiuksia,eli 2 kertaa viikossa. Huomasin että tiheä pesu myös hopeas-shampoolla kuivatti pahasti hiuksiani ja katkeilu paheni. OSTIN Biotiinia ja oitis n vko päästä hiukset pysyy päässä,ei katkeiluja ja irtoamisia,paitsi normaalisti sitä nyt l'htee jonkin verran.Lisäksi annan hiusten kuivua ennen harjaamista,vaihdoin kovan muovikamman harjaan ,kampa repi hiuksia ja katkasi niitä enemmän,vasta nyt tajuan sen.Lisäksi ostin apteekista hiuksiin jätettävää kosteuttavaa hoitsuihketta ,näillä konsteilla sain hiusten katkeilun ja tippumiset vähentymään ratkaisevastikin. Ja lisänä voita käytän leivän päällä,hiukset tuntuvat paremmilta ja ei takkuunnu eikä ole kuivat.MENEEKIN KAUNA AIKAA ENNENKUIN OTAN JUURIVÄRIÄ TAAS.
Biotin auttaa hiusteni katkeiluun
tekolondiini
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863