Taksin näin laivan eteen pysähtyvän
ja kauniin parin siitä nousevan
Olin yövartija vain
kesäiltana kauan sitten
Perämies valkoisessa univormussaan
Naisen punaisena liekehtivät hiukset
Hameen heiluva liike kauniit sääret näytti
olkihatun alla tutut kauniit kasvot
Mari
Olin yövartija vain
Kuinka perämiehen kanssa kilpailla voin
Lankongin päässä kuitenkin
Mari miehestä irtautui
Kaulaani kietoutui
Upseeria hienoa kauniisti kiitti
Hän , herrasmies
toivotti hyvää yötä
Elämäni syksyssä mietin
kuinka ihanaa elämä
joskus olla voi
Sinä aamuna
kauan sitten
Yövartija , nuori ja kuuma
naisen kauniin hyttiinsä vei
Haitannut ei
että
Olin yövartija vain
yövartijan uni
Arosusiko
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396