Onko niitä €. Yli 50v.
Työpaikkoja
4
185
Vastaukset
- ApilaOdottaa
Linnunpönttöjä kokomaan kelpaa.
Palkkaa ei kyllä makseta, että sikäli ei voi työksi kutsua. Te-toimiston väki kerää tosta silti itselleen rahabonukset. - NeganakkiOdottaa
Nykyinen vääristynyt työmarkkina tilanne, vuokrafirmojen mielivalta, Paraisten alle kolmen euron miehet. Ikärasismi. Työkkäri, kohta niitäkään ei enään ole.
- näinonnäreet
Risusavottaa olisi moton jäljiltä metsät vääränään. Siitä saisi terveellistä liikuntaa. Ei siitä tosin mitään makseta, mutta ranteenpaksuiset puut voisi pitää, kun maanomistajan kanssa neuvottelee. Suomessahan siivotaan metsät, kuten Trumpkin tiesi. Palkallisia työpaikkojahan ei juuri ole, koska siitä tulisi työnantajalle ylimääräisiä kustannuksia.
- Eläkkeellekakskytvuotta
Apilaan pääset linnunpönttöjä kokoamaan ja kunnanjohtaja kiittää bonuksella te-toimiston kyykyttäjiä.
Oikeita palkallisia töitä on turha kuvitella saavansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294