Mun lapseni tarttee erityistä apua oppimisessa. Häntä ei kylämaisema eikä kännykkään höpöttävä opettaja auta.
Erityisen opetuksen viikko
Kyllästynyt
2
173
Vastaukset
- tottaseon
Ei ni.
- sensaatio
Vuoksenniskan ala-asteella vuonna nolla ennen dinosauruksia oli kirkonkylällä tiukka opettaja nimeltään mussoliino penito. Hänen arjalaiset sukujuurensa väänsivät suupielet kireään irvistykseen aina kun joku sanoi poikittaisen sanan hänen opetussuunnitelmistaan.
No hän sai lopulta potkut, ja tilalle tuli opetuspoljin.
Oi muistatko vielä sen virren, kun tavaaminen oli heikompaa kuin mäenlasku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721645
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 761202
- 35976