Täällä kirjoittelee hieman yli parikymppinen nainen, jota kiinnostaisi seksisuhde toisen naisen kanssa. Korostan, etten halua mitään sen vakavampaa enkä voisi koskaan kuvitella seurustelevani naisen kanssa. :) Ainoastaan nauttia seksuaalisuudestani ja sinkkuudestani sekä saada uusia kokemuksia. Olen xl-kokoinen, mukava brunette ja opiskelen yliopistossa. :) Voit olla hetero, lesbo tai bi - kunhan haluat seksiä ja läheisyyttä. Olen kokematon naisten kanssa, mutta kokeilunhaluinen. Iälläsi ei niin väliä, kunhan olet tietty täysi-ikäinen. Kiinnostuneita?
Turusta seksiseuraa bi-naiselle?
Janskubaa
3
269
Vastaukset
Kiinnostaisi tietää oletko löytänyt kokemusta?
Ainakaan täällä ei ole mitään ruuhkaa.- Janskubaa
Eipä oo tullut muita viestejä kuin sinulta :(
Janskubaa kirjoitti:
Eipä oo tullut muita viestejä kuin sinulta :(
Voihan räkä. Kun en edes kuulu hakemaasi ryhmään.
Kirjoittele...
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711458
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462737- 402385
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291624Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61436Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381387