Ketkä vakoilee?

Kommenttia-kehiin

Eli luvunlasku. Hereillä olijoita on, palstan äärellä, mutta hiljaisina?

Miksi?

14

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulettaa

Vakoilee? On pitänyt imuroida, kuoria juureksia... sitä tätä. Kone on auki jonkin aikaa, mutta menee kiinni kohta.
      Nyt on taas yks keräys menossa. Miksihän kaikki keräykset ovat samaan aikaan ? Kun johonkin on pieni kuukausilahjoittaja ja jonkin kerran muihin, ei totisesti joka viikko voi lahjoittaa. Hassua muuten, että eilen juuri koululaiset puhuivat kuinka alkavat sijoittajiksi ehkä jo nyt. On siis paljon varakkaitakin lapsia. Toivoispa sitä hyvää henkeä esim. kouluikäisille etteivät ainakaan hylji köyhiä nuoria.

• Kerää-esim-risut

Kuka ne (nuo) työt tekee, jos tulevaisuus on täynnä sijoittajia?

• 7554433

Kantsis mennä lääkärille pikapikaa.

• kuulemiin

Myöhäishuomenta, pian jo puolipäivää.
      Tänään on työt alta pois päivä. Tiskit tiskattu, keittiö siivottu ja pyykkikone hyrisee. Kohta kauppaan, sitten salille.

Tässä olen suominut itseäni ja yrittänyt kasvattaa suvaitsevammaksi. Nimittäin jostain tuntemattomasta syystä minua häiritsee joidenkin ihmisten ääni. Ikään kuin uskottavuus koko ihmisen sanomiseen kärsisi hänen äänensä takia. Ehkä minulla on kuulossa vikaa ja jotkin äänet eivät sovi kuuleviin korviini.

• Tuulettaa

Nyt on joutonetin aika.
        Kertokaas vaihteeks, mitkä teidän mielestänne ovat hupaisia muoti-ilmiöitä ? Kymmenen vuoden päästä viimeistään herättävät huvittuneisuutta.
        Minusta semmoinen on ainakin isot tekoripset. En ymmärrä niitä, nuo paksut, käyrät kaihtimet ovat hankalan ja huvittavan näköiset.
        Tatuoinnit ovatkin sitten jo hankalammat poistaa jos kyllästyy.

• Tuulettaa kirjoitti:

Nyt on joutonetin aika.
        Kertokaas vaihteeks, mitkä teidän mielestänne ovat hupaisia muoti-ilmiöitä ? Kymmenen vuoden päästä viimeistään herättävät huvittuneisuutta.
        Minusta semmoinen on ainakin isot tekoripset. En ymmärrä niitä, nuo paksut, käyrät kaihtimet ovat hankalan ja huvittavan näköiset.
        Tatuoinnit ovatkin sitten jo hankalammat poistaa jos kyllästyy.

Ne kaikki villityksethän tulee ja menee ja taas tulee uudestaan ja menee.

Tekoripsetkin oli kovassa huudossa joskus nuoruudessani.
        Tatuointien poisto on lähtenyt jo vauhtiin. Tatuointienpoisto mainosksia työntyy esiin siellä sun täällä. Kallista hommaa kuuluu olevan. Huomattavasti kalliimpaa kuin tatuointien ottaminen.
        Sellaiset renkaat ja niitit nenässä, kielessä, huulessa ..., joita nuoriso harrasti, ovat jo vähentyneet.
        Paksuille töröhuulille en lupaile kovin pitkää ikää, sillä niin rumia ne on. En ymmärrä, miksi nainen pilaa ulkonäkönsä sellaisilla.

Mielenkiinnolla odottelen, koska tulee takaisin permanentti ja tupeeratut kampaukset niinkuin joskus 60-70-luvulla. Kauan on jo naisten hiukset roikkuneet suorana kuontalona kasvojen kahta puolta niin nuorilla kuin vanhoillakin.

• Tuulettaa
        Tellukka kirjoitti:

Ne kaikki villityksethän tulee ja menee ja taas tulee uudestaan ja menee.

Tekoripsetkin oli kovassa huudossa joskus nuoruudessani.
        Tatuointien poisto on lähtenyt jo vauhtiin. Tatuointienpoisto mainosksia työntyy esiin siellä sun täällä. Kallista hommaa kuuluu olevan. Huomattavasti kalliimpaa kuin tatuointien ottaminen.
        Sellaiset renkaat ja niitit nenässä, kielessä, huulessa ..., joita nuoriso harrasti, ovat jo vähentyneet.
        Paksuille töröhuulille en lupaile kovin pitkää ikää, sillä niin rumia ne on. En ymmärrä, miksi nainen pilaa ulkonäkönsä sellaisilla.

Mielenkiinnolla odottelen, koska tulee takaisin permanentti ja tupeeratut kampaukset niinkuin joskus 60-70-luvulla. Kauan on jo naisten hiukset roikkuneet suorana kuontalona kasvojen kahta puolta niin nuorilla kuin vanhoillakin.

Voi Tellukka, minä olen ottanut permanentteja koko ikäni. Tai en nuorena kun oli hyvät hiukset.
        Permanentti on jo kuulemma tullut takaisin. Yhteen aikaan kaikki kampaajat eivät sitä edes osanneet.

• Tuulettaa kirjoitti:

Voi Tellukka, minä olen ottanut permanentteja koko ikäni. Tai en nuorena kun oli hyvät hiukset.
        Permanentti on jo kuulemma tullut takaisin. Yhteen aikaan kaikki kampaajat eivät sitä edes osanneet.

Lapsillani on kummallakin luonnonkiharat hiukset. Tekevät kovasti työtä suoristaessaan niitä sellaisella, mikähän se olisi suomeksi plattång, joku hiusten suoristinrauta kai.

• Bengalitikku

Mieltäni huvittaa ikäiselläni ylipitkät tekoripset: räps, räps.
      Sitten mietityttävät nuo botox-täytteiset tötteröhuulet, että jos mies imuttaa, niin eivätkö ne sano boks?

• Suvi Pitkänenkin oli ihan kaunis, kunnes se laittoi nuo läskihuulet.
        Mikä kumma siina on, ettei nuoret naiset tajua, mikä on kaunista.

• maryq

Yks takavuosien muoti oli helmikoriste hampaassa. Niitä en ole enää nähnyt. Nuo tekoripset ovat vähän epäonnistuneet joillakin. Turbohuulet ovat kaikilla epäonnistuneet.
        Hiuslisäkkeitäkään ei ole aikoihin enää näkynyt. Tekokynnet ovat pitäneet pintansa, ymmärrettäväähän se on, helpot siihen nähden, että voi tökätä tarvittaessa. Vaikkakaan ei nykyisin taida juuri kukaan muu käsin tiskata kuin minä. Joten ei ne kynnet katkeilis.

Oikeasti, mä vähän kaipaisin tällaisille ikäihmisille jonkinlaisia muotivirtauksia silloin tällöin. Vaan eivät nuo suunnittelijat meihin panosta. Tympeetä itse etsiä jotain ikään sopivaa.

• eppu2 kirjoitti:

Suvi Pitkänenkin oli ihan kaunis, kunnes se laittoi nuo läskihuulet.
        Mikä kumma siina on, ettei nuoret naiset tajua, mikä on kaunista.

"peppu2"

Jospa Suvi tarvitsee huuliaan muuhunkin kuin hymyilemiseen.
        Esi-merkiksi Rapujen syönnissä pitää osata imaista kuorien maukkaat liemet.
        Pyrstön puoleltakin.

H.

• hunksz kirjoitti:

"peppu2"

Jospa Suvi tarvitsee huuliaan muuhunkin kuin hymyilemiseen.
        Esi-merkiksi Rapujen syönnissä pitää osata imaista kuorien maukkaat liemet.
        Pyrstön puoleltakin.

H.

Sinä tarvitset lukutaidon opetusta.

• eppu2 kirjoitti:

Sinä tarvitset lukutaidon opetusta.

Vai niin.
        Kirjoittaa ns. hunkki.

H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      1008
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      327
      951
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      812
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      703
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      96
      623
    6. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      25
      602
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      601
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      590
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      67
      570
    10. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      568
    Aihe