Skoda Felisia rele 109 sijainti

Minulla temppuilee Skoda Felicia 1.9 diesel farmarissa oireista päätellen rele 109, mutta en löydä kyseistä relettä. Tietäisikö kukaan foorumilla että mikä on sen sijainti autossa? Onko moottori tilassa vai sisätiloissa?

6

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Releet.kosteat

Milläkeinoin saan merkkiliikkeen korjaamaan autosta vian joka ilmenee vain ajoittain,eikä tietenkään koskaan korjaamolla?Auto ei halua lähteä töihin läheskään kaikkina aamuina,vaikka kuski haluaisikin.Startti pyörittää iloisesti mutta ei käynnisty.Joskus lähtee ekalla startilla joskus viidennellä,toisinaan vasta puolen tunnin kuluttua.Muistiin ei huollon mukaan ole jäänyt mitään merkkejä ongelmista.Takuuajan loputtua vika tietenkin löydetään heti,kun maksaja on selvillä.Auto on Skoda Oktavia 1.9 TDI -08 ajettu 13 tuhatta.

• Usko.Mäki

Mitä oikein höpötät.
        Paljastuit trolliksi. Jos auto on vuosimallia -08, niin takuuhan on jo aikapäiviä loppunut.
        Toisaalta, jos autolla on muka ajettu vain 13 tkm, niin heinäladossako olet sitä säilyttänyt?
        P.o.taskaa taas kaikki tyynni.
        Mä en usko.

• Filippiini

Ruorin alla ,kotelon sisällä kaikissa folkkarin raadois?

• Anonyymi

Minulla on sama vika. Hain jo Motonetista 2 hehkurelettä kun eivät olleet varmoja kumpi käy. Nyt en löydä autosta hehkurelettä. Missähän se mahtaa sijaita?

• Sama vaiva, en löydä hehkurelettä. Ostin Motonetista 2 erilaista kun eivät olleet varmoja kumpi käy, väärän voin palauttaa. En nyt löydä relettä mistään, konehuoneen puolelta ainakaan. Tietääkö kukaan?

Antoivat katsastuksessa korjauskehoituksen valojen korkeussäädön toimimattomuudesta. Siihenkin pitäisi etsiä jokin toimiva ratkaisu,onko joku keksinyt, alkuperäinen nestetoiminen toimii aikansa.

• Anonyymi

Ulkopuolella kun käy kuumana usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe