Skoda Felisia rele 109 sijainti

Minulla temppuilee Skoda Felicia 1.9 diesel farmarissa oireista päätellen rele 109, mutta en löydä kyseistä relettä. Tietäisikö kukaan foorumilla että mikä on sen sijainti autossa? Onko moottori tilassa vai sisätiloissa?

6

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Releet.kosteat

Milläkeinoin saan merkkiliikkeen korjaamaan autosta vian joka ilmenee vain ajoittain,eikä tietenkään koskaan korjaamolla?Auto ei halua lähteä töihin läheskään kaikkina aamuina,vaikka kuski haluaisikin.Startti pyörittää iloisesti mutta ei käynnisty.Joskus lähtee ekalla startilla joskus viidennellä,toisinaan vasta puolen tunnin kuluttua.Muistiin ei huollon mukaan ole jäänyt mitään merkkejä ongelmista.Takuuajan loputtua vika tietenkin löydetään heti,kun maksaja on selvillä.Auto on Skoda Oktavia 1.9 TDI -08 ajettu 13 tuhatta.

• Usko.Mäki

Mitä oikein höpötät.
        Paljastuit trolliksi. Jos auto on vuosimallia -08, niin takuuhan on jo aikapäiviä loppunut.
        Toisaalta, jos autolla on muka ajettu vain 13 tkm, niin heinäladossako olet sitä säilyttänyt?
        P.o.taskaa taas kaikki tyynni.
        Mä en usko.

• Filippiini

Ruorin alla ,kotelon sisällä kaikissa folkkarin raadois?

• Anonyymi

Minulla on sama vika. Hain jo Motonetista 2 hehkurelettä kun eivät olleet varmoja kumpi käy. Nyt en löydä autosta hehkurelettä. Missähän se mahtaa sijaita?

• Sama vaiva, en löydä hehkurelettä. Ostin Motonetista 2 erilaista kun eivät olleet varmoja kumpi käy, väärän voin palauttaa. En nyt löydä relettä mistään, konehuoneen puolelta ainakaan. Tietääkö kukaan?

Antoivat katsastuksessa korjauskehoituksen valojen korkeussäädön toimimattomuudesta. Siihenkin pitäisi etsiä jokin toimiva ratkaisu,onko joku keksinyt, alkuperäinen nestetoiminen toimii aikansa.

• Anonyymi

Ulkopuolella kun käy kuumana usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      243
      9450
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      50
      7608
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      195
      6096
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      168
      3519
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      281
      1948
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      104
      1935
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1698
    8. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      100
      1465
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      87
      1404
    10. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1387
    Aihe