heti niin mieli sinua. Mutta oma on vika kun kiusaan itseäni vielä näin.
Alkaa tekemään
21
1430
Vastaukset
- Hörhökö
Sielut muistaa vuosienkin jälkeen...
- tutkittu.totuus
Tietyt sielut kaipaavat toisiaan kerran kohdattuaan...muistissa pysyvät toisilleen.
- vanhasuolako
Oletko saanut häntä jo joskus aiemmin?
- eisuolaa
No enhän minä.
- kohtaheiluupeitto
eisuolaa kirjoitti:
No enhän minä.
Tee rohkeasti aloite, äläkä enää kiusaa häntä ja itseäsi. : )
- eisuolaa
No kun se peitto taitaa heilua ihan jonkun muun kanssa. Siksikin pitäisi lopettaa tämä kiusaaminen.
- Onkosenäin
eisuolaa kirjoitti:
No kun se peitto taitaa heilua ihan jonkun muun kanssa. Siksikin pitäisi lopettaa tämä kiusaaminen.
Entä jos ei se heilu toisen kanssa enää sen jälkeen jos heiluu sun kanssa, mitäs siihen sanot?
- todellisuuserikseen
Näinhän se menee täällä palstalla.
- Näinsevaan_on
todellisuuserikseen kirjoitti:
Näinhän se menee täällä palstalla.
Ja joillakin menee ihan oikeassa elämässä niin ettei peitot heilu vaikka niin voisi luulla..
- Anderso
Joillakin on sitä vetovoimaa ja joillakin ei.
- Olisiko_mahdollista
Olisin voinut sanoa eräälle että haluun sut tänään..
- kysyä_kannattaa_aina
olisi !!
- KalpeaKuu
Niin olisin minäkin eräälle miehelle, jos voisin tehdä mitä haluaisin. Ja jos tunteet olisivat molemminpuolisia.
- Haaveissavainko
Niin. Samoin ajattelen yhdestä naisesta.
- Olisiko_mahdollista
KalpeaKuu kirjoitti:
Niin olisin minäkin eräälle miehelle, jos voisin tehdä mitä haluaisin. Ja jos tunteet olisivat molemminpuolisia.
Nainen olen myös ja mies mielessä..
Ilmankos kun tää on niin vähänkäytetty yksilö :)
- Olethanerikoinen
Haluaisin jutella kanssasi, mutt senlaatuiset poistetaan
- Olentoki
Tämän kerran.
Huulipuna, kynnet, varpaankynnet..juuri se oikea punaisen-pinkin väli-scenestä.
Kukko kiittää, MiLady - tulipavainmieleen
Ei saisi kiusata halujensa kanssa jo muutenkin kiemurtelevaa näyttämällä paljasta pintaa. Jos vielä enemmän meinaa näyttää niin sitten olisi jo sopivampaa ettei muita paikalla.
- Sonniensonni
Siinä vaiheessa jo tammet kaatuu ja sammal pöllyää . Prkl. Kun pääsen panemaan sitä pannaan eikä meinata!
- tulipavainmieleen
Sonniensonni kirjoitti:
Siinä vaiheessa jo tammet kaatuu ja sammal pöllyää . Prkl. Kun pääsen panemaan sitä pannaan eikä meinata!
Niin, on kyllä varmaankin hyvä pano. Olet minua jo askeleen edellä. Tai no, itse olen ottanut askeleissa takapakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612