Mua ei enää ole!
Viimeistään jouluna
7
444
Vastaukset
- Hhhrrrrrrjjj.uskonnoton
Bläääääääh.
Luin että tämä vuosi menee niin kuin ennenkin. Ilotonta kipu tuskaa suu alaspäin myttyillessä.
No jospa ensivuonna sitten. Eihän tässä kauaa tätä vuotta ole jäljellä. - sitähaluattotuus
Etsit huomiota ja hyväksyntää
palstalle se tuskin kiinnostaa ketään, mutta toivottavasti läheisiäsi mikäli niitä on, kaikillahan ei ole.
- jospoislähdet
Jos voin toivoa niin älä lähde ilman hyvästejä.
- josoletjoku
kaunis ihminen, niin joskus kauneus voi olla kirous. Olet varmaan katsonut joskus lumikki ja 7 kääpiötä.
- Eikannataei
Ei. Miksi olisit niin julma?
- seurannut
Suomessa kuolee keskimäärin 137 henkilöä vuorokaudessa. Tämän vuoden lopulla kuolee vielä n.5400 henkilöä.
Näistä suurin osa on iäkkäitä ihmisiä. Nykyään 1940 luvun ihmisiä kuolee myös paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574