Saran insta täyttyy vain väittelyistä. Iltapäivälehdet ovat osittain innostaneet jengin laittamaan törky kommenttaja. Ne vain lisääntyvät ja asiaa ei helpota se että Sara kommentoi niihin. Fanit myös puolustaa saraa ja sekin lisää törky palautetta. Voimia Sara!
Saran insta
11
184
Vastaukset
- trinn
Saran Insta täyttyi eilisiltana myös pikavauhtia tykkääjistä ja kommentoijista. Parissa minuutissa sinne ilmestyi muutama sata kommentoijaa, nimista päätellen Turkista Intiasta arabimaista ja kaikki kommentit olivat pelkkiä emojeita. Vähän herää epäilys siitä Olisiko joku ostanut seuraajia? Olen myös ihmetellyt sitä että tilillä on tällä hetkellä 137.000 seuraajaa mutta tykkäyksiä kuvaa kohden parhaimmillaankin "vain" 12.000. aika outo suhdeluku?
- Mielenkiintoist
Erikoinen juttu tuo kommentointi määrä. Täytyy perehtyä asiaan.
- HuijariJulkikset
Julkkikset jotka huijaavat seuraajien suhteen, kuten Sara ja Martina ostavat seuraajia instaan, koska se vaikuttaa suoraan heidän tuloihinsa.
Tyhmät mainostajat eivät ymmärrä että siellä on yli puolet tai jopa enemmänkin ostettuja seuraajia ja maksavat seuraajien mukaan.
- TyhjäPääMissi
Sieppi on yksi kaikkien aikojen tyhmimpiä missejä suomessa ja aina kun se jotain sanoo julkisesti niin todennäköisesti mokaa itsensä. Koska raukka ei tajua mitä se aina höpöttää eikä ajattele koskaan mitä sanoo.
Voi raukkaa kauniit kasvot ja tyhjä pää. - Mqwwmczz
Feikkiseuraajia melkonen määrä , selvähän toi. Miksi muka tommosta suomityhjäpääbimboa muka seuraisi oikeasti tommonen määrä ihmisiä?..meritiitit oli,miss suomiko joskus vuonna yks ja kaks..
- serlokk
Niistä mahdollisista feikkiseuraavista vielä. Evs haastattelun aikaan Seipilä oli jotain 120 000 seuraajaa, nyt yli 141000. Mahtaisiko oikeita seuraajia kertyä niin äkkiä ja noin paljon? Feikki seuraajista kielii sekin että tykkääjien määrä ei kuitenkaan ole kasvanut juurikaan. Ihmettelen miksei hymy tai 7 tai joku muu Tartu tähän asiaan, kun turhemmastakin tehdään juttuja. Joso nyt on niin että Sieppi on käyttänyt vilppiä ja ostanut seuraajia, hän saa siitä taloudellista hyötyä yhteistyökumppaneidensa kustannuksella...
- Totuudenjälkeistäaikaa
Elämme totuuden jälkeistä aikaa ja kaikki mikä oikeasti tyhmää, aivotonta, tietämätöntä, naurettavaa, jopa hullua ja halpaa on nykyään hienoa.
Kuten Sieppi Ja Mara.
- voivoivoi
Kyllä se Sieppiä keljuttaa, kun Roope lähtee pitkälle, kuumalle reissulle, eikä elätti pääsekkään mukaan! Niin mielellään lähetteli aina puolipukeisia kuvia "lemmeparista"!
- ujkklkujllmkkjhg
Siepillä pitää kiirettä! Mainosti marraskuun lopussa innokkaasti uutta blogia ja siellä olevaa joulukalenteria. Kalenteri on pysähtynyt 13. päivään. Tyhjäpää bimbolla ei riittänyt aiheita sen enempään.
- SieppiSekoilee
Tää on ihan höperö akka, valehtelee instassa joka päivä ja tyhmät seuraajat uskoo. Sieppi on itsekin sanonut julkisesti että hänen instansa ei ole todellista elämää.
Menis kunnon töihin eikä sekoilis jatkuvasti somessa ja mediassa. - merkkejaeisallita
Mä oon ihmetellyt sitä että samassa ajassa kun Sievin seuraajien määrä on noussu kolmella tuhannella tykkäysten määrä pysyy suurin piirtein samalla tasolla. Eiks luulis niittenkin määrässä olevan pari tuhannen tai edes muutaman sadan tykkääjän nousu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936