Kuulin, että F9 distribution kauhea työpaikka

Maarit6955

Kiinnostaisi, mutta miksi työntekijöiden vaihtuvuus on suurta? Kriisityöpaikka

26

9760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeassa olet!

• Anonyymi

Vaihtuvuus suurta, henkilöstön arvostaminen ala-arvoista ja palkat todella huonot.

• Anonyymi

Ei kyllä oo yhtään tuonne päinkään mitä höpötät

• Anonyymi

Kannattaa katsoa Tunto, siellä ei juurikaan kehuta.

• Anonyymi

Kyllä kehuja f9 kuulee päivittäin

• Anonyymi

Just lähdin pois ko. firmasta, onneksi sain uuden työpaikan, jossa ihmisistä välitetään ja kehittymismahdollisuuksia on reilusti.

• Anonyymi

Hyvin teit, olen kuullut paljon huonoa palautetta yrityksestä.

• Anonyymi

Pysykää kaukana ko. firmasta, se leviää kohta.

• Anonyymi

Enpä minäkään täällä enää kauaa viivy, pakko päästä parempaan työpaikkaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä minäkään täällä enää kauaa viivy, pakko päästä parempaan työpaikkaan!!

Joko lähdit? Ainakin sieltä koko ajan väkeä valuu pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko lähdit? Ainakin sieltä koko ajan väkeä valuu pois.

Lähtökuopissa oon. Haku muualle päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtökuopissa oon. Haku muualle päällä.

Hyvä! Etkä ole ainoa.

• Anonyymi

Oon ollu täällä nyt vuoden töissä ja nyt tajuun miks täältä halutaan pois. Kamala paikka.

• Anonyymi

Toivon mukaan uusi paikka löytyy sulle. Ite lähden myös heti kun saan paremman duunin jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon mukaan uusi paikka löytyy sulle. Ite lähden myös heti kun saan paremman duunin jostain.

Ei kovin kaksiselta mestalta tunnu kun näitä viestejä on lukenut. Pitää kiertää kaukaa.

• Anonyymi

Voitteko hieman avata esimerkein mikä on kamalaa?

• Anonyymi

mika on kamalaa ja missä osastoilla olitte töissä?

• Anonyymi

Jep. Olisi kiva kuulla syitä miksi paikka on niin kamala, ja millä osastolla olette olleet töissä. Varasto, toimisto? Että onko kaikkialla yhtä nihkeä meno...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Olisi kiva kuulla syitä miksi paikka on niin kamala, ja millä osastolla olette olleet töissä. Varasto, toimisto? Että onko kaikkialla yhtä nihkeä meno...

Vai onko täällä nyt yksi ja ainoa joka kommentoi että nihkeä meno jos on mennyt sukset ristiin jonkun kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko täällä nyt yksi ja ainoa joka kommentoi että nihkeä meno jos on mennyt sukset ristiin jonkun kanssa?

Vaikuttaisi siltä kun mitään perusteluja ei ole

• Anonyymi

Eiköhän ne tossa aika alussa jo kerrottu ne syyt ko. firman nihkeyteen.
      Vaihtuvuus suurta, henkilöstön arvostaminen ala-arvoista ja etenkin PALKAT todella huonot.

• Anonyymi

Näköjään sama meno on ollut firmassa vallalla jo pitkään, sillä nuo kuvaukset sopivat täysin siihen, mikä omakin kokemukseni kyseisestä yrityksestä on.

F9 on huonosti johdettu ja toteutettu työpaikka. Olin siellä töissä vuokrafirman kautta toista vuotta. Väki vaihtuu kovalla vauhdilla, kun ihmiset turhautuvat paskaan palkkaan (kaupan alan TES) ja huonoon ilmapiiriin ja työoloihin. Onneksi pääsin muualle töihin viime keväänä.

F9 käyttää surutta hyväkseen vuokratyötä ja firmaan pääsevät vakinaiseksi vain parhaat perseennuolijat.

• Anonyymi

Vuokratyövoimaa ei varmaankaan ole muualla kuin varastolla? Ymmärtääkseni sillä puolella aivan eri johto ja käytännöt kuin toimistohommissa

• Anonyymi

Puolisolta kuullut, että tuo Hatanpään paikka on melko lailla perseestä. Akat keskenään, niin sen arvaa.

• Anonyymi

On kauhea paikka. Älkää hakeko kukaan tänne.

• Anonyymi

Paska laitos. Kiertäkää kaukaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe