Kuulin, että F9 distribution kauhea työpaikka

Maarit6955

Kiinnostaisi, mutta miksi työntekijöiden vaihtuvuus on suurta? Kriisityöpaikka

29

12262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeassa olet!

• Anonyymi

Vaihtuvuus suurta, henkilöstön arvostaminen ala-arvoista ja palkat todella huonot.

• Anonyymi

Ei kyllä oo yhtään tuonne päinkään mitä höpötät

• Anonyymi

Kannattaa katsoa Tunto, siellä ei juurikaan kehuta.

• Anonyymi

Kyllä kehuja f9 kuulee päivittäin

• Anonyymi

Just lähdin pois ko. firmasta, onneksi sain uuden työpaikan, jossa ihmisistä välitetään ja kehittymismahdollisuuksia on reilusti.

• Anonyymi

Hyvin teit, olen kuullut paljon huonoa palautetta yrityksestä.

• Anonyymi

Pysykää kaukana ko. firmasta, se leviää kohta.

• Anonyymi

Enpä minäkään täällä enää kauaa viivy, pakko päästä parempaan työpaikkaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä minäkään täällä enää kauaa viivy, pakko päästä parempaan työpaikkaan!!

Joko lähdit? Ainakin sieltä koko ajan väkeä valuu pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko lähdit? Ainakin sieltä koko ajan väkeä valuu pois.

Lähtökuopissa oon. Haku muualle päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtökuopissa oon. Haku muualle päällä.

Hyvä! Etkä ole ainoa.

• Anonyymi

Oon ollu täällä nyt vuoden töissä ja nyt tajuun miks täältä halutaan pois. Kamala paikka.

• Anonyymi

Toivon mukaan uusi paikka löytyy sulle. Ite lähden myös heti kun saan paremman duunin jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon mukaan uusi paikka löytyy sulle. Ite lähden myös heti kun saan paremman duunin jostain.

Ei kovin kaksiselta mestalta tunnu kun näitä viestejä on lukenut. Pitää kiertää kaukaa.

• Anonyymi

Voitteko hieman avata esimerkein mikä on kamalaa?

• Anonyymi

mika on kamalaa ja missä osastoilla olitte töissä?

• Anonyymi

Jep. Olisi kiva kuulla syitä miksi paikka on niin kamala, ja millä osastolla olette olleet töissä. Varasto, toimisto? Että onko kaikkialla yhtä nihkeä meno...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Olisi kiva kuulla syitä miksi paikka on niin kamala, ja millä osastolla olette olleet töissä. Varasto, toimisto? Että onko kaikkialla yhtä nihkeä meno...

Vai onko täällä nyt yksi ja ainoa joka kommentoi että nihkeä meno jos on mennyt sukset ristiin jonkun kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko täällä nyt yksi ja ainoa joka kommentoi että nihkeä meno jos on mennyt sukset ristiin jonkun kanssa?

Vaikuttaisi siltä kun mitään perusteluja ei ole

• Anonyymi

Eiköhän ne tossa aika alussa jo kerrottu ne syyt ko. firman nihkeyteen.
      Vaihtuvuus suurta, henkilöstön arvostaminen ala-arvoista ja etenkin PALKAT todella huonot.

• Anonyymi

Näköjään sama meno on ollut firmassa vallalla jo pitkään, sillä nuo kuvaukset sopivat täysin siihen, mikä omakin kokemukseni kyseisestä yrityksestä on.

F9 on huonosti johdettu ja toteutettu työpaikka. Olin siellä töissä vuokrafirman kautta toista vuotta. Väki vaihtuu kovalla vauhdilla, kun ihmiset turhautuvat paskaan palkkaan (kaupan alan TES) ja huonoon ilmapiiriin ja työoloihin. Onneksi pääsin muualle töihin viime keväänä.

F9 käyttää surutta hyväkseen vuokratyötä ja firmaan pääsevät vakinaiseksi vain parhaat perseennuolijat.

• Anonyymi

Vuokratyövoimaa ei varmaankaan ole muualla kuin varastolla? Ymmärtääkseni sillä puolella aivan eri johto ja käytännöt kuin toimistohommissa

• Anonyymi

Puolisolta kuullut, että tuo Hatanpään paikka on melko lailla perseestä. Akat keskenään, niin sen arvaa.

• Anonyymi

On kauhea paikka. Älkää hakeko kukaan tänne.

• Anonyymi

Paska laitos. Kiertäkää kaukaa!

• Anonyymi

Koulutus työtehtäviin, sekä työn johtaminen ei ole hyvä. Valehtelua myös esiintyy työnjohdolta.

• Anonyymi00029

Jos yrityksen rekrytointiprosessi nojaa pelkkiin geneerisiin lomakejärjestelmiin, asiantuntijan devalvointi alkaa jo alkumetreillä.
      Kun 'myyntivetoisuus' tarkoittaa käytännössä asiantuntijuuden vähättelyä ja volyymivetoista bulkkia, on kyseessä vain kermalla kuorrutettu paska.
      Itseään kunnioittavat ammattilaiset haistavat tämän jo aulassa ja kiertävät tällaiset talot kaukaa.
      Kuten sanonta kuuluu: kala mätänee päästä.

• Anonyymi00030

Ilmeisen tuulista on, samoihin positioihin jatkuva haku päällä.

Ilmaantuu samat nimikkeet kuukauden -kahden syklillä avoimeen hakuun uudestaan.
      Joko firmalla on todella kova kasvu, tai sitten pito-ongelmia.

Jokainen päätelköön ihan itse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      156
      2095
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      309
      1786
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe