vai mihin sinä oikein katosit? :/
Onko ollut kiirusta
17
844
Vastaukset
- ihanuuteni
Kiirettä, teen sulle joulupesää.
- eihekämullemut
Ai ku kivaa, mimmonen siitä tulee? :) ;)
- Täällä_olen
En ole kadonnut..mihinkään.
- muistelmienmuistelo
Tuskin minua kuiskit tuiskit korkeintaan, syytäkään
Olen olemassa korkeintaan täällä vaikka helvetinhurtatat irtoutua ajatuksista tykkää,
silti joku toivon kipinä kauniista johdattaa vampyyrinhampain, suolan kivien ja sian veressä missä uskalla hopea veteen sukeltaa ilman käristystä
Älä kultani lähesty minua liikaa kappaleen valossa, palan korrelle jos kaikki on niin helvetin iloista ja helppoa- muistelmienmuistelo
m>n
Varmuudenvuoki ovat kaiuy poimujen ympärille nousseet
Ilmoitin. Joku kuitenkin korjaa ja paikkaa. Ei ole mitään hätää.
Jokainen unohdettu kirjain tai epämuodostunut lause on hyvällä jumalauta - muistelmienmuistelo
muistelmienmuistelo kirjoitti:
m>n
Jokainen unohdettu kirjain tai epämuodostunut lause on hyvällä jumalautaTiedät ettei tarvitse vakuutella
Ehkei tunneta, tarpeeksi. - Minulta
muistelmienmuistelo kirjoitti:
m>n
Jokainen unohdettu kirjain tai epämuodostunut lause on hyvällä jumalautasinulle, N-M,,,
Ei mitään hätää,,, nuo sanat rauhoittava aina,,, kunnes menneisyys alkaa toistaa itseään,,,
- Naulankantaan
On, todellakin kiirettä..)
- Maisuhangeetti
Mä saan kyllä laatupillua ihan ilman tälläistä salamyhkäistä "mihin olet hävinnyt", "rakastan sinua pertti"-viestejä.
Jatkakaa runkkaamista häviäjät.- hulluahihitystä
Sori, mä repesin tälle kommalle ihan täysin.. 🤣
- ehtaamuovia
Sielläkö nukkebordellissa käyt?
- katosinen
Miten niin katosin?
- Jkigujmjo
Odotan sinulta 10000€ ;)
- TimpaYurud
Kysy Timpslata Turkua.
- Kaikenlaista_
Kuka katosi?
- kaikkiatehtäviä
Minulla on taas sitten sellaisia tehtäviä että, melkoista stressiäkin jotkut tehtävät... mutta aina olisi mukavaa nukahtaa pehmoisten tyttöjen syliin.
Kotosalla aina :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1503755Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki963622Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423163Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest182521- 1812182
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu261396- 961229
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241071Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1251030Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691028