vai mihin sinä oikein katosit? :/
Onko ollut kiirusta
17
861
Vastaukset
- ihanuuteni
Kiirettä, teen sulle joulupesää.
- eihekämullemut
Ai ku kivaa, mimmonen siitä tulee? :) ;)
- Täällä_olen
En ole kadonnut..mihinkään.
- muistelmienmuistelo
Tuskin minua kuiskit tuiskit korkeintaan, syytäkään
Olen olemassa korkeintaan täällä vaikka helvetinhurtatat irtoutua ajatuksista tykkää,
silti joku toivon kipinä kauniista johdattaa vampyyrinhampain, suolan kivien ja sian veressä missä uskalla hopea veteen sukeltaa ilman käristystä
Älä kultani lähesty minua liikaa kappaleen valossa, palan korrelle jos kaikki on niin helvetin iloista ja helppoa- muistelmienmuistelo
m>n
Varmuudenvuoki ovat kaiuy poimujen ympärille nousseet
Ilmoitin. Joku kuitenkin korjaa ja paikkaa. Ei ole mitään hätää.
Jokainen unohdettu kirjain tai epämuodostunut lause on hyvällä jumalauta - muistelmienmuistelo
muistelmienmuistelo kirjoitti:
m>n
Varmuudenvuoki ovat kaiuy poimujen ympärille nousseet
Ilmoitin. Joku kuitenkin korjaa ja paikkaa. Ei ole mitään hätää.
Jokainen unohdettu kirjain tai epämuodostunut lause on hyvällä jumalautaTiedät ettei tarvitse vakuutella
Ehkei tunneta, tarpeeksi. - Minulta
muistelmienmuistelo kirjoitti:
m>n
Varmuudenvuoki ovat kaiuy poimujen ympärille nousseet
Ilmoitin. Joku kuitenkin korjaa ja paikkaa. Ei ole mitään hätää.
Jokainen unohdettu kirjain tai epämuodostunut lause on hyvällä jumalautasinulle, N-M,,,
Ei mitään hätää,,, nuo sanat rauhoittava aina,,, kunnes menneisyys alkaa toistaa itseään,,,
- Naulankantaan
On, todellakin kiirettä..)
- Maisuhangeetti
Mä saan kyllä laatupillua ihan ilman tälläistä salamyhkäistä "mihin olet hävinnyt", "rakastan sinua pertti"-viestejä.
Jatkakaa runkkaamista häviäjät.- hulluahihitystä
Sori, mä repesin tälle kommalle ihan täysin.. 🤣
- ehtaamuovia
Sielläkö nukkebordellissa käyt?
- katosinen
Miten niin katosin?
- Jkigujmjo
Odotan sinulta 10000€ ;)
- TimpaYurud
Kysy Timpslata Turkua.
- Kaikenlaista_
Kuka katosi?
- kaikkiatehtäviä
Minulla on taas sitten sellaisia tehtäviä että, melkoista stressiäkin jotkut tehtävät... mutta aina olisi mukavaa nukahtaa pehmoisten tyttöjen syliin.
Kotosalla aina :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673