Älä tee sitä aina on valoa tunnelin päässä. Ja tää on just viesti kirjotettu sulle joka harkitset sitä,aijot tehdä, olet ajatellut asiaa. Tärkeintä elämässä on että hengität joka päivä vaikka mikään ei suju ja mistään ei tule mitään. Taistele niitä ajatuksia vastaan. Ei haittaa vaikkei missään oo mitään järkeä elä silti vaikkei ois järkeä oo itsepäinen niitä ajatuksia ja suunnitelmia kohtaan. Haistata vitut sille paskalle äänelle sun päässä. Joku pv vielä taivas loistaa kirkkaana sulle . Love❤
Harkitsetko itsemurhaa?
5
227
Vastaukset
- bxnzndndld
Joku viisas joskus sanoi "Var inte alltför optimistisk. Ljuset i tunneln kan vara ett tåg."
Toi jotenkin kuvaa mua todella hyvin. Mun lasi ei ole puolityhjä, eikä puolitäynnä. Se on nurin. Eikä kannata lisää kaataa, nurin se menee uudestaan. - Huumetta
Viina vs.huumeet kumman valitset?
- puoliksi.kurja.mies
Itsemurha on rintamakarkuruutta. Joka kylässä on ihmisiä, jotka ovat kiitollisia ihmisrakkaiden henkilöiden tuesta. Itselläni on ollut vaikea elämä.
Vielä vaikeammassa olevien ihmisten auttaminen , iästä riippumatta antaa iloa että on antanut itseltääm jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html185871- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77558
