Niinketo Vapaaotteluissa

Yli-ihminen

Jos olisi nuoruuden voimissaan niin pärjäisikö vapaaotteluissa isoilla areenoilla?

Veikkaan että tekisi Halmeet,

11

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WalktheTalk

      Vapaaottelu on syntynyt juuri sitä varten, että jossittelu loppuu.

      Niiniketo oli ihan tarpeeksi nuori, kun shooto, nhb, ufc ja vale tudo alkoivat tulla tutuiksi Suomessa. Ei mennyt ottelemaan. Eli se siitä.

      • nojosjajos

        En ole kuullutkaan mistään nhb:stä. Se on varmaan joku ammattilaislätkä-sarja, johon pääsee vaikkei olisikaan riittävästi älliä. ;) (NHL)

        Eihän UFC ole tullut vielä tarpeeksi tutuksi täällä. UFC on ollut tunnettua täällä n. 10-15 vuotta. Eikä Auvo olisi edes 15 vuotta sitten ollut välttämättä valmis vapaaottelu-häkkiin, koska painitaidot luultavasti puutteelliset? Muuten kyllä. Loistava nyrkkeilijä ja ei kai sillä väliä onko se jujutsu brassi-pohjaista vai jotain muuta


    • senseinirei

      No joo. Ave otteli jo nuorena poikana miesten sm-pronssia nyrkkeilyssä ja voitti nuorten suomen mestaruuden, voitti myöhemmin mm karaten suomen mestaruuden miesten 80kg sarjassa, oli UfC.n alkuaikoina ajo varmaan yli 35 vuotias ja keskittynyt jujutsuun ja lajin ja tyylin levittämiseen suomessa.
      hienot saavutukset Avella, karismaa ja kamppailusilmää/kokemusta on ja ollut oikeasti ovilla ja henkivartiohommissa.
      Suomen kamppailumaailman merkkihenkilö ja ykkönne kiistamatta.

    • Avsanctusmunicipalis

      Joo Ave on aivan mahtava ja aina oikeassa ja Aven kakkakin haisee kedon kukkasille. Jos Ave haluais se osais lentää ja jonain päivänä se istuu Herran Jumalan oikealla puolella ja ottaa nivellukkoja Jeesuksesta ja tulee sieltä tuomitsemaan kaikki ne Suomen ihmiset jotka ei rakasta pyyteettömästi ja palavasti Mestari Avea. Sillä Auvo on tie, totuus ja elämä. Minä olen Ave, sinun senseisi, sinun ei tule pitää muita senseitä minun rinnallani tai mä hapetan sut. Lausu usein ja vähintään kymmenesti minun nimeni päivässä. Sinun tulee peljätä ja rakastaa minua, Avea, sinun senseitäsi kritiikittömästi ja polvillasi tai mä hapetan sut ja väännän sun peukaloa. Ja Aven takia Venäjä ei voi hyökätä tänne kun Ave menis ja ottais Putinista sormilukon ja hapettais sen judoukon siihen Kremlin pihalle. On se Ave vaan niin Ave.

    • katsomossa

      Legendat on legendoja, häkissä tämän päivän todellisuus... vanhat starat ei nykykamppailussa olisi pärjänneet ainakaan maailmalla.

    • heheheeeee

      Vapaaottelijoilla on muillakin paljon kovempia meriittejä mitä Niinkedolla. Niin ntrkeillyssä kuin perinteisissä itämaisissa taistelulajeissa. Harvqat kuitenkaan pärjää siellä vaikka olisi miten kova karateka tai jujutsuka.,

      Niinketohan ei ole otellut sitten nuoruuuden vähäpätöisen nyrkkeilyuransa jälkeen. Kunnostautunut löähinnä joidenin onnettomien rääpäeiden kurmoottamisella.

      Varmaan pätkii vieläkin tavallisen kadunmiehen tuosta vaan, mutta ityse en ole pitänyt tätä herraa minään koskaan. iioittelut kaikkea helvetisti.

    • top10

      Erikoisia vertailuja, vapaaottelu on eri asia kuin katu ja itsepuolustus, Ave on itsepuolustuksen ammattilainen ja opettaja, oli mm portsarina ja henkivartijan vuosia ja kapakan ovella otellut satoja otteluita silloin nuoruudessaan.
      Kehä on kehä ja katu on katu.
      Ave on legenda alallaan ja lähitaistelun uranuurtaja suomessa.

    • Pillukarva

      Portsarin ei kuulu otella, sen kuuluu mennä voimankäyttöjärjestelmän mukaisesti. Aika monikin ihminen seisoo vuosiakin ovella. On myös jotain baarissa tai portsarissa vikana, jos aina joutuu voimankäyttötilanteisiin.
      Suomen mittakaavassa Auvo on samoilla linjoilla kuin vaikka Jyrki Saario, maailmanlaajuisesti taas ei.

    • Pillukarva

      Lisään vielä, ettei se Auvo ole mikään kuolematon vaan tavallinen kuolevainen.

    • KalluPirva

      Myöskin pillukarvat ovat kuolevaisia. Ne pelkäävät "saksipotkua" ;D että saksippa sitten siitä

    • lapsellista

      Te ootta kaikki niin kovia jätkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe